Vos wordt (of werd) heel heet en ik was eigenlijk bang dat ze nog heter zou worden van het hh. Maar het werkt echt verbazingwekkend goed!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gomir schreef:Uur en drie kwartier zonder tegenslag![]()
Gerco moest voor ons startenMaar die jongens kom je zo vaak op concoursen tegen dat het special daar wel af is
![]()
We gaan 11 mei naar het concours van Zuidwolde, dat is op het terrein van De Wolden.
Jij bedoelt het internationaal denk ik? Komt voor mijn paarden wat vroeg, wil eigenlijk wel dat ze landelijk bevestigd Z lopen voor ik ze 1-ster laat lopen. Dan kunnen ze ook echt meedoen, voor de ervaring en entourage kun je net zo goed op andere meerdaagse concoursen rijden en scheelt een hoop kosten. Mijn paarden gaan waarschijnlijk naar Roosendaal 18-21 mei, hartstikke mooi voor de ervaring en dan ben je voor 180 per paard klaar (stalling en 3 proeven) ipv richting de 400....
Balen Lithya! Wat gebeurde er?
Niet opgeven hoor! Jullie zijn veel te leuk in de springring
gomir schreef:6-jarigen staat vaak wel dik 1.30 en finale ook nog wel 1.35Mijn 6-jarige loopt nu fijn in het M, maar die is daar echt nog niet aan toe. Hurricane hopelijk volgend jaar wel! Dat is zo'n krachtpatser
![]()
Dan zou ik denk ik eerder voor de 1* gaan in het 1.20/1.25m, of hebben ze dat dit jaar niet opgenomen in het vraagprogramma?
Marijkeeee schreef:@Lithya: volgens mij heb ik jou met het inrijden gezien toen ik de grote aan het inrijden was. Twijfelde of jij het was, had bijna hoi gezegdde volgende keer doe ik gewoon mijn mond open hoor
Maar het ging niet zo fijn bij jou?!