Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.

Hopelijk vergeet ze om zichzelf op te geven dan mag jij
maar toch nog 172 dus vond het nog mee vallen, he wel twee tweeën
vond ze redelijk goed gelukt nog maar dubai's manen zijn erg dik en kort dus was lastig vlechten. Ik ga de manen laten groeien en dan hopen dat het beter gaat!
Chabliss schreef:Nou mn eerste winstpunt is binnen![]()
eerste proef ging verschrikkelijk, hij vond alles eng bij de hcm lijn en wilde daar totaal de hoeken niet door, kreeg hem niet in galop, beugels verliezen..maar toch nog 172 dus vond het nog mee vallen, he wel twee tweeën
![]()
De tweede proef ging veel beter, ff aangepakt in het begin en toen liep ie al een stuk braver, had alleen veel impuls verlies en spanning, staat ook alleen maar op mijn protocol, meer impuls, meer spanning :p
Maar toch nog 182 puntjes gehaald dus ben supeblij![]()
En mijn knotjes zijn niet zo mooi geworden als de fotovond ze redelijk goed gelukt nog maar dubai's manen zijn erg dik en kort dus was lastig vlechten. Ik ga de manen laten groeien en dan hopen dat het beter gaat!

. ja rondje buiten misschien als dat slechte weer wegblijft en er iemand *hint* tijd heeft haha
. Ach ook wel eens fijn iets meer verzameling/oprichting nog en dan hopelijk weer een keer over de 195 heen aniek_joefy schreef:Ziet er fijn uit Kaat! Vind je houding al een stuk beter!
Leuk Lisanne!
Hier de 24e weer wedstrijd. Verder trainen we lekker door naar de kampioenschappen 14 februari. Zie alleen wel dat er slecht weer aan komt. Niet chill en al helemaal niet met alleen een buitenbak

x_Kaat_x schreef:Raar van die haters? wat maakt het ras van je paard nu uit of de soort of wat dan ook?
iedereen nog gefeliciteerd met wedstrijd resultaten! mijn blok is nu volop aan de gang maar probeer paardlief er toch zo veel mogelijk tussen te doen!
[ [url=m/DK4hf2.jpg]Afbeelding[/url] ]