[HK]Jonge wedstrijdruiters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

aniek_joefy

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 11:05

Heel erg bedankt! :D

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:19

Vandaag is de oudste van stal jarig! Beauty is 23(!!!) jaar geworden. Maandag komt de DA en dan horen we of mijn gedachtes over haar hoest waar zouden kunnen zijn. En als er iets bestaat wat helpt ertegen gaan we samen weer knallen om de kilo's die ze moet verliezen, te verliezen.

En heb ik gelongeerd met mijn grote vriend. Hij wilde alleen maar hard hard hard. Wat een lekkerding ook. En die benen om verliefd op te worden <3

Afbeelding

Lieve Beauty <3.

Linkjes zijn het waard! Zie Winner zijn mooie gangen _/-\o_

http://nl.tinypic.com/r/28rlkci/9

http://nl.tinypic.com/r/14e4c8w/9

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 11:52

Gestemd!! :)

Gisteren selectie wedstrijd gereden, en het ging echt heel erg goed! Heel ontspannen kunnen rijden, alleen in de eerste proef wat onnodige foutjes (kende mijn proeven nog niet) en daar 190 en ex equo 2e prijs.
De andere proef ging eigenlijk super goed, tot dat er een kind opeens keihard gillend langs mijn bak kwam rennen, waardoor die heel erg veel spanning had.... In die proef 185 en een 2e prijs in het M2.
Ben heel tevreden, en nu lekker doortrainen voor de kampioenschappen!

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 12:39

Super Sanne!! Ga zo door.

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 14:46

Top!
Hier ook selectie gehad, met Animo door naar de Brabantse kampioenschappen! Met Bowy helaas net niet. Had evenveel selectiepunten als degene die net wel door mag maar aangezien zij vandaag hoger is geeindigd mag zij en ben ik 1e reserve, echt balen :(

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 15:30

Awwhh Aniek :( Hopelijk vergeet ze om zichzelf op te geven dan mag jij :P

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 17:39

hallo alleaal! rijden lijkt hier de afgelopen dagen wel weer lekker te gaan en goed op gang! helaas heb ik blok en gaat het dus nog even duren eer ik weer les heb en er weer helemaal in kan vliegen. Maar ik heb er in ieder geval weer helemaal terug zin in! *\o/*

Chabliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 18:48

Nou mn eerste winstpunt is binnen *\o/*

eerste proef ging verschrikkelijk, hij vond alles eng bij de hcm lijn en wilde daar totaal de hoeken niet door, kreeg hem niet in galop, beugels verliezen.. :') maar toch nog 172 dus vond het nog mee vallen, he wel twee tweeën :')
De tweede proef ging veel beter, ff aangepakt in het begin en toen liep ie al een stuk braver, had alleen veel impuls verlies en spanning, staat ook alleen maar op mijn protocol, meer impuls, meer spanning :p
Maar toch nog 182 puntjes gehaald dus ben supeblij *\%/*

En mijn knotjes zijn niet zo mooi geworden als de foto :') vond ze redelijk goed gelukt nog maar dubai's manen zijn erg dik en kort dus was lastig vlechten. Ik ga de manen laten groeien en dan hopen dat het beter gaat!

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 19:12

Top gereden hoor! Manen moeten iets langer inderdaad en dan komt het goed met knotten!

Hier twee eerste prijzen en mooie winstpunten fijn paard <3

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 19:18

Super van jullie wedstrijden!!

Hier nog niet gereden omdat het zadel nog weg is. Hij was echt veelste klein geworden bij de boom

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 19:25

Wel fijn dat het aangepast wordt!

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 23:16

Ik heb zaterdag gereden. Na drie weken vakantie te er weer op.

Braaf beest, ik snap niet dat mensen zo'n haat hebben aan Tuigersx)

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 23:17

Ik ken geen mensen met een tuiger haat hoor

Wel mensen met haat aan lange manen en aan sokken (zoals ik dus :o _O- )

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 18:56

lina1998 schreef:
Ik ken geen mensen met een tuiger haat hoor

Wel mensen met haat aan lange manen en aan sokken (zoals ik dus :o _O- )

Ik ken er veel, ook heel veel op bokt. Moeten dan altijd nare reactie snij mijn topic plaatsen.

Op stal lopen ook haters rond.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 20:07

Chabliss schreef:
Nou mn eerste winstpunt is binnen *\o/*

eerste proef ging verschrikkelijk, hij vond alles eng bij de hcm lijn en wilde daar totaal de hoeken niet door, kreeg hem niet in galop, beugels verliezen.. :') maar toch nog 172 dus vond het nog mee vallen, he wel twee tweeën :')
De tweede proef ging veel beter, ff aangepakt in het begin en toen liep ie al een stuk braver, had alleen veel impuls verlies en spanning, staat ook alleen maar op mijn protocol, meer impuls, meer spanning :p
Maar toch nog 182 puntjes gehaald dus ben supeblij *\%/*

En mijn knotjes zijn niet zo mooi geworden als de foto :') vond ze redelijk goed gelukt nog maar dubai's manen zijn erg dik en kort dus was lastig vlechten. Ik ga de manen laten groeien en dan hopen dat het beter gaat!

jammer van je eerste proef maar goed dat de 2e toch stukken beter was dan! gefeliciteerd met je eerste winstpunt! *\o/*

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 20:10

Raar van die haters? wat maakt het ras van je paard nu uit of de soort of wat dan ook? :')

iedereen nog gefeliciteerd met wedstrijd resultaten! mijn blok is nu volop aan de gang maar probeer paardlief er toch zo veel mogelijk tussen te doen!
Afbeelding

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 20:15

wat vinden jullie van dit beeld? Voor dit weekend bijna een hele week niet gereden en paar weken daarvoor 6 weken stil dus we zijn op top, maar heb na een hele lange tijd wel weer min of meer het gevoel dat het goed gaat!
Ik was trouwens zelf verschrikkelijk stijf en had enorme spierpijn :')

Zelf ben ik nog steeds niet tevreden over mijn houding als is deze tegenover een paar maanden geleden wel weer stukken beter.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:04

Groen licht voor Beauty! We gaan vanaf woensdag volop aan de gang om die kilo's kwijt te raken. Mijn beste vriendin heeft vandaag Win gereden met touw om de hals. Hij vond het zo leuk dat ie ging bokken :p. Gek paard. Verder ging het heel erg goed. Ook heeft ze even los gelongeerd. Meneer heeft maar wat verstand van strekken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

<3 <3

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:09

ziet er goed uit kaat!

fijn Lisanne!

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:19

Ziet er fijn uit Kaat! Vind je houding al een stuk beter!
Leuk Lisanne!

Hier de 24e weer wedstrijd. Verder trainen we lekker door naar de kampioenschappen 14 februari. Zie alleen wel dat er slecht weer aan komt. Niet chill en al helemaal niet met alleen een buitenbak :(

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:26

ik ga op mijn dooie gemak trainen voor 7 februari, tussentijds gaan we nergens heen :P. ja rondje buiten misschien als dat slechte weer wegblijft en er iemand *hint* tijd heeft haha :'). Ach ook wel eens fijn iets meer verzameling/oprichting nog en dan hopelijk weer een keer over de 195 heen

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 23:34

aniek_joefy schreef:
Ziet er fijn uit Kaat! Vind je houding al een stuk beter!
Leuk Lisanne!

Hier de 24e weer wedstrijd. Verder trainen we lekker door naar de kampioenschappen 14 februari. Zie alleen wel dat er slecht weer aan komt. Niet chill en al helemaal niet met alleen een buitenbak :(

dankjewel! Merk het eigenlijk erg in mijn rijden en in mijn bochten! ik viel erg naar binnen ging naar binnen 'hangen' en zat dus schuin. Zonder bokt had ik dit dus niet opgemerkt. Dit komt omdat thuis de omheining (zoals te zien op de foto's) nog niet af is en ik schrik heb om te blijven haken in de draad (is al eens gebeurd :p ) omdat amigo af en toe wel eens naar de rand durft te kruipen. Hierdoor ging ik constant scheef hangen , maar dit werkte natuurlijk juist averechts, maar dat had ik dus allemaal echt niet door tot ik er begon op te letten :P
Links was het ergste.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 17:42

en hoe gaat het bij jullie? Hier is het echt heeeeeel erruuuuggg :brr: :brr: :brr: :brr: :brr:

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 20:42

x_Kaat_x schreef:
en hoe gaat het bij jullie? Hier is het echt heeeeeel erruuuuggg :brr: :brr: :brr: :brr: :brr:

Hier ook :( . Win was een beetje gek vandaag sprong 2x een halve meter de lucht in van dezelfde prullenbak :p. Niet zo mega lekker gereden dus..

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 09:29

x_Kaat_x schreef:
Raar van die haters? wat maakt het ras van je paard nu uit of de soort of wat dan ook? :')

iedereen nog gefeliciteerd met wedstrijd resultaten! mijn blok is nu volop aan de gang maar probeer paardlief er toch zo veel mogelijk tussen te doen!
[ [url=m/DK4hf2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat het ras uitmaakt? Ze zijn moeilijk te rijden, soms ontzettend wakker en schrikkerig en soms zelfs zo lomp dat als ze schrikken ze door je heen denderen. Dat is de status van de gemiddelde, écht voor de kar beleerde, Tuiger :+

Maar ik vind ze geweldig. I don't give a damn:)