2e proef ging beter en 191,5 punten
Dus mooi 2 wp rijker na 1x oefenen
en officieel L2
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Been is uit het deurtje geschoten en is dus volledig genaaid moeten worden. Mijn auto is kapot, mijn trailer kapot en dat allemaal in 1 sec tijd door iemand anders zijn schuld
Harvey1 schreef:Herkenbaar, ik stop met echt rijden terwijl mijn paard de begeleiding hard nodig heeft. Ik rij m'n proef, daar blijft het bij. We trainen nu zo hard en het gaat nu zo goed, verdorie dat wil ik in de ring ook...
)
2x een 4. Haha. Goeie les voor de volgende keer! En de andere keer wilde ik heel goed wegrijden voor een middengalop, dat is gelukt, en flink terugnemen voor het verschil en toen viel ie in draf, ook een 4. Beetje jammer maar je moet toch die grens opzoeken. De middengalop was altijd onvoldoende wegens te weinig verschil en nu eindelijk verbetering! De voltes 12-15 meter doen we wel heel goed, 7ens voor gekregen. Halthouden een 7, achterwaarts 6,5. Ik ben absoluut niet ontevreden. Pony mag alleen nog wel meer voorwaarts denken, moest er nu teveel aan rijden. Het lijkt alsof hij zodra hij de ring in komt iets te ontspannen is waardoor hij iets minder actief is aan het been, zo zonde! Iemand nog tips daarvoor? Ik had 'm net voor de proef aan wel scherp gemaakt nog maar toch..
We hebben nu 3 winstpunten in de L2. SusanH schreef:Fijn weer een puntje erbij!
Bij mij kan 9 maart de juf mee. Dat vind ik een fijn vooruitzicht.