Toch maar een extra set riemen&beugels aangeschaft voor m'n springzadel want ik had zo'n idee dat het niet bij die ene keer zou blijven.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt niet fijn om een ander zun cap op te moeten :-( hahaLithya schreef:Iemand nog een goede tip nodig? Neem geen singel mee op concours die 15 cm korter is dan de singel die je normaal gebruikt. Dan moet je er zo aan hangen om hem vast te krijgen. Hoe ik hier zo bij kom? Eh iets met proefondervindelijk geleerd
Lithya schreef:Iemand nog een goede tip nodig? Neem geen singel mee op concours die 15 cm korter is dan de singel die je normaal gebruikt. Dan moet je er zo aan hangen om hem vast te krijgen. Hoe ik hier zo bij kom? Eh iets met proefondervindelijk geleerd
ken ook mensen die komen op concours aan met een lege trailer
. Springruiter uit de buurt die in de ponytijd 3 of 4 pony's moest starten in het M t/m ZZ, komt bij de vrachtwagen om de eerste op te zadelen, vrachtwagen leeg
Maarja was zo dichtbij dus hele stoere BMW van iemand geleend en gauw naar stal gesjeesd! Niks aant handje! Maar dat moet je niet doen als je 1 1/2 uur in de auto hebt gezeten!
Kan voor zover niet zo iets verzinnen. Weet wel dat ik vroeger altijd nachtmerries had dat ik in mijn schoolkleren naar de manegelessen ging en dus niet kon lessen. Dat waren echt nachtmerries voor mij.
. Dan kan ik ook voor €50 en een tientje brandstof naar Assen knallen, maar het crossen is wel veel leuker dan een springwedstrijd haha.

brood smeren, sokken aantrekken, haar doen, broek dicht doen en ga zo maar door..

Hoe het eruit ziet kun je verder wel aan werken, dat ze erover gaan is belangrijkste!!