Ik heb zaterdag, eentje s ochtend mooi vroeg als tweede dus hoop dat het dan nog niet zo warm is. En de andere om tot nu toe half 1.. kijk wel hoe hij het aan pakt met de hitte en anders maar 1 proef of in het ergste geval geen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Beetje doordenderen in de overgangen etc. Maar liever zo dan zoals 2 weken terug

! In het M2 waar ik half 1 zou moeten afgemeld dat was echt niet te doen! Volgens mij had ook de hele M2 rubriek zich afgemeld of dat er misschien nog 1 á 2 hebben gestart.
!
. Idd grappig mens! Erg leuk dat je daarvan les hebt
! 
melissa_93 schreef:Gwenn fijn dat je er 1 mooi op tijd moet starten zaterdag. Hopen dat de ander ook nog te doen is.
Les ging gisteren aardig fijn. Laatste tijd veel bezig geweest met scherp maken en snelle reacties etc. Begint ze best goed op te pakken, alleen was gisteren de rem even zoekBeetje doordenderen in de overgangen etc. Maar liever zo dan zoals 2 weken terug

liesen schreef:Hallo!
Ik zou mij graag hier willen melden! Aanstaande dinsdag staat mijn M1 debuut geplant! Was vorige week nog 1e en 2e in de L2 dus heb toen besloten om maar over te gaan. Had inmiddels ook al 22 winstpunten dus dan mag dat ook wel een keer.
Eerst wou ik wachten tot de kringkampioenschappen maar ik kan helaas niet op de datum van de overijsselse kampioenschappen. Dus was de keuze snel gemaakt.
Zelf heb ik nog nooit eerder M1 gereden dus we zullen wel zien hoe we de proeven doorkomen.
melissa_93 schreef:Welkom Lisanne![]()
Leuk dat je M1 gaat starten! Gaat wel goedkomen met de punten die je in de L2 rijd. Mogen we zondag in dezelfde rubriek.
Vanmorgen vroeg al gereden, ging niet zo heel fijn, zal ook wel aan het weer liggen.
Zie trouwens dat we al 100 pg hebben. Is het een idee om er een huiskamertopic van te maken?
liesen schreef:Dankje Melissa!
Ik hoop dat het goed komt. Ik heb al veel geoefend op de galop onderdelen de ene keer gaan ze foutloos maar de andere x niet. Mijn planning is nu ook helemaal in de war door het warme weer, dan kun je ook niet veel.
Ja de kring moeten we tegen elkaar haha! Ik verwacht er niet veel van!
Huiskamer topic lijkt me goed idee!
TeeGee schreef:Welkom Liesen!
Ahhh bummer M1 regio bij ons is op gras, wordt dan ons gras debuut.

vonneke schreef:Vos heeft sinds donderdag nieuwe ijzers. Heb er niet eens gaten meer in laten maken. Rijd toch nooit op gras.
melissa_93 schreef:Bij mij gaan de galoponderdelen ook nog niet altijd foutloos. De contra over het algemeen wel, maar het aanspringen wil nog wel eens een keer mislukken.
waarschijnlijk komt me instructrice helpen zondag, dus dat zou dan wel super zijn. Ben benieuwd naar de startlijsten. Heb op de outdoor kring beide jaren niet fijn gereden, dus eens kijken of dat dit jaar wel lukt![]()
TeeGee jammer dat het op gras is. Hier is de regio ook altijd op gras. Sowieso de meeste wedstrijden wel.
_coquette_ schreef:Welkom Liesen! Succes alvast dinsdag!
Hier ook geen gaten in de ijzers. Er is hier haast nergens meer starten op gras. Allemaal grote goede zandbodems voor 4 ringen.
Ik had het warm gisteren in de les. Was echt zweten ondanks dat ik pas om 20.30 moest. Vanavond laat maar even rijden denk ik.
Caro_MarjaH schreef:Wat fijn dat er bij jullie zoveel op zand is. Hier is het merendeel gewoon op gras, enkele keer kan ik op zand starten maar dat is niet veel in deze regio. Hier dus gewoon het hele outdoorseizoen 4kant op ijzers met propgaten.
Afgelopen donderdag heb ik clinic/les gehad van een subtopjury. Zo zeg, daar werd wel een hoop duidelijk waarom een aantal dingen maar zo halfbakken lukken bij mij en mijn friezel. Helaas is nu te warm om het geleerde en het huiswerk te oefenen maar daar gaan we vanaf maandag lekker mee aan de gang.
Tsplendid schreef:Vanochtend nog wel gestart in het M1, vond het al verschrikkelijk warm in de tweede proef was ze ook echt leeg gewoon, ook in het geheel niet helemaal er lekker doorheen. Maar wat wil je met deze hitte! Had nog 186 en 177 en met beide volkomen mee eens qua punten. Ze liep toch maar even met dit weer! In het M2 waar ik half 1 zou moeten afgemeld dat was echt niet te doen! Volgens mij had ook de hele M2 rubriek zich afgemeld of dat er misschien nog 1 á 2 hebben gestart.
Melissa; haha is het het ene niet dan het andere wel!
Welkom liesen!
Mogen we met de kring dus allemaal tegen elkaar!
Caro/Melissa; idd haar zus woont ook hier in de buurt. Idd grappig mens! Erg leuk dat je daarvan les hebt
!
TeeGee schreef:Ooit eens bij Le M.at gewonnen met TG in het M1 met 198 punten, zo gaaf!

!! Fijn kunnen rijden, was einde vd proeven wel op. Maar had controle in de galop dus daar ben ik allang blij mee. Wel beetje simpel gejureerd, had een record van 11 6'en achter elkaar
Stond ook niet veel spannends op maar goed, nu gaan voor beter. Voorlopig even thuis houden en morgen lekker buitenritje!