[HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

evelien11

Re: Met pony tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 20:10

Haai :-) maar even kijken of t forum hier kan volgen :-)

SaskiaLucia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 21:08

Ayasha schreef:
DA eens naar laten kijken?

Sam droog gevlochten en gereden. We zijn klaar voor morgen (ook al hebben we maar 2x getraind met vandaag er bij. _O-)

Hij staat gelijk op rust. Als het niet beter gaat idd maar de da erbij. Iedereen heel veel succes morgen met de wedstrijden!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 21:11

Succes dan Ayasha met de wedstrijd, en natuurlijk als er anderen gaan ook.
Ik heb er afgelopen week niet eens opgezeten, het is een groot meer achter ons huis en ik ben nog aan het wennen aan de fysieke belasting van mijn werk. Tegen de tijd dat mijn lijf weer kan moet ik weer gaan werken :=

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 10:13

Hmmm ik kwam er gisteren achter dat ik vandaag helemaal geen wedstrijd heb, dus lekker relaxed dagje thuis met de paardjes :') Gisteren redelijk gereden op de kampioenschappen, mooi 0 rondje in de klasse M, helaas een fout (door mij) tijdens het overkampen en dat kostte mij een balk en dus een finale plaats. Nah ja... Volgende keer beter....

Heb zojuist de SGW's ingeschreven, met de poown en met schimpie (schimpie is wat lomp op de balken in het springparcours, maar bleek verborgen SGW talent te hebben *\o/* ), dus we gaan er maar voor. Eerst nu maar even met de poown wat dressuurwedstrijdjes rijden en dan gaan we er maar voor :) \

Ayasha, heel veel succes vandaag!!! Zitten de knotten nog :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 10:25

Dat is jammer zeg, maar ja, kan gebeuren.
SGW, je bent van alle markten thuis! :P

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 10:51

SaskiaLucia schreef:
Ayasha schreef:
DA eens naar laten kijken?

Sam droog gevlochten en gereden. We zijn klaar voor morgen (ook al hebben we maar 2x getraind met vandaag er bij. _O-)

Hij staat gelijk op rust. Als het niet beter gaat idd maar de da erbij. Iedereen heel veel succes morgen met de wedstrijden!

Heeft Baida ook een tijdje gehad. Zo uit het niets rechtsachter wat vocht en warm en liep er gevoelig op. Elke dag twee keer gekoeld en toen was t na een weekje over. DA dacht toen aan een virusje.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 20:41

Suelza, jammer van dat balkje.
SGW, gaaf! dat je dat echt gaat doen.

Hier trots op zwartje.
Gisteren moesten we om 9 uur starten dus in de storm naar de vereniging, inrijden ging heerlijk.
Proeven, tja.. wat zal ik ervan zeggen... niet helemaal zo fijn, maar 165 en 182 pnt
En vandaag 181 en 182 en daarmee wat prijzengeld gewonnen, wat ik meteen weer heb uitgegeven :') was een fotograaf, dus maar 3 Toobsjes besteld.

Was overigens vandaag apart.. Hij is normaal niet echt vlot, maar wel heel fijn op 2 pinkjes te rijden,
vandaag was hij een doordenderende stoomtrein die de rechtergalop hulp niet wou snappen in de proeven. Maar voordeel is dat ie dan niet zo veert, meer in je hand loopt en dan minder takt fouten maakt en de kreet impuls stond nu niet op ons protocol.
Maar ahum... dit is niet het streven.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:57

Gefeliciteerd met de behaalde resultaten weer dames!

hier een trotse baas, mijn fjord heeft vandaag met mijn bijrijdster een F9 proefje gereden, en overtuigend gewonnen met maar liefst 249 pnt ( 210 is een pp), nummer 2 had maar 198 pnt.... en daarna kwamen er nog 3 met onder de 195... vandaag wederom bevestiging gekregen dat als de basis goed zit, het er overal weer uitkomt.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:59

Altijd leuk als je paard het ook leuk doet met iemand anders!

__Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 23:14

Nou, dan mag je echt trots zijn! :D
Vandaag nog eens gesprongen met poown, door mijn geklungel wel de modder in gevlogen, maar pony loste veel op van wat ik fout deed en pakt alles super op, begin de indruk te krijgen dat ze me echt begint te vertrouwen, de klik is er <3

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 23:28

Proficiat dames! Mooie scores. Hier helaas een off-day ( beide) en ik heb fout gereageerd maar niks aan te doen. 4e met 63% en 6e met 65% :)
Nu wel best veel pijn. :x

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 23:42

saskiaojan schreef:
Gefeliciteerd met de behaalde resultaten weer dames!

hier een trotse baas, mijn fjord heeft vandaag met mijn bijrijdster een F9 proefje gereden, en overtuigend gewonnen met maar liefst 249 pnt ( 210 is een pp), nummer 2 had maar 198 pnt.... en daarna kwamen er nog 3 met onder de 195... vandaag wederom bevestiging gekregen dat als de basis goed zit, het er overal weer uitkomt.

Zo, toe maar!

Angel deed het vandaag ook super. Echt goed buigen doet ze niet en het tempo legt ze graag veel te hoog, maar ze doet in ieder geval goed dr best.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 08:34

Jeetje balen ayasha, nu maar even in de rust dus, beterschap!

dat is het belangrijkste Nies_, dan komt de rest vanzelf.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 11:43

Nies een goede basis is onmisbaar! :)

Zo... Ik plan inderdaad maar een rustig dagje in vandaag. :+

SaskiaLucia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 17:27

Ayasha schreef:
Proficiat dames! Mooie scores. Hier helaas een off-day ( beide) en ik heb fout gereageerd maar niks aan te doen. 4e met 63% en 6e met 65% :)
Nu wel best veel pijn. :x

Iedereen gefeliciteerd met de resultaten! Wat hebben jullie gedaan dat je er zoveel last van hebt? saskiaojan: Altijd leuk om te zien als je paard goed loopt he?!

Citaat:
lisannee93 : Heeft Baida ook een tijdje gehad. Zo uit het niets rechtsachter wat vocht en warm en liep er gevoelig op. Elke dag twee keer gekoeld en toen was t na een weekje over. DA dacht toen aan een virusje.

Dank je wel voor je reactie. Hoefsmid is vandaag geweest en de hoeven zijn iig oke. Hij heeft wel weer genoeg praatjes. Maar even afwachten dan.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 18:03

Ayasha, balen van je off day en beterschap.

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 18:29

Ayasha, balen maar wel eerlijk dat je durft toe te geven dat je beter had kunnen handelen. Toch nog wel nette scores! Beterschap, neem maar goed rust inderdaad!

Saskiaojan, leuk om te zien he! Is inderdaad een mooie bevestiging van jouw trainingsuren.

Astrid, veelbelovende springpony dus! Leuk!

Sjolvir, laat eens een foto zien, ben benieuwd! :)

Nies, dat is inderdaad het belangrijkste! De rest komt vanzelf weer. Jullie waren aan het opbouwen toch?

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 18:37

Heb de foto's nog niet... 10 werkdagen..
En zo fantastisch waren ze ook weer niet, maar kon het niet laten prijzengeld meteen weer over de balk te smijten.
(hij liep namelijk niet echt fantastisch)

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 18:47

Netje schreef:
Suelza schreef:
Ben je niet wat vroeg met vlechten? Die van mij vinden tussrn nu en morgen echt wel een stronthoop om de kop in te steken!

Ja, dat kennen wij Elize. Luca is in staat om zich zelfs in de vrachtwagen er naar toe nog vies te krijgen. Sara moet hem echt op het allerlaatst vlechten, want anders ligt óf alles er weer uit óf zit onder de stront :D

Annette daar heb je hele mooi sleezy's voor! :D ziet er ook nog eens super komisch uit :P

Afbeelding

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 19:45

Saskia: mijn lichaam heeft iets meer grenzen dan gemiddeld en daar ben ik overheen gegaan. Dan zit ok 's avonds en soms ook nog de dagen er na met de gebakken peren. :) toch even er op gekropen vandaag, was zo'n mooi weer... Liep die snul toch wel van de eerste pas fijn licht in de hand met een losse rug en kon ik probleemloos zijn tempo bepalen...

Lisane: ach, het is beetje balen ( ben dan boos op mezelf hoor, niet op hem) maar het is niet anders. Ietsje terug in tempo en daarin proberen los te laten was beter geweest dan proberen hem het 'er uit' te laten marcheren. Ik ken hem beter dan dat. :+

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 20:03

Alsnog geen slecht resultaat Ayasha, en voor volgende keer weet je dan ook dat je het anders aan gaat pakken en dan ben je er alsnog op vooruit gegaan ;)

Ik ben net terug van mijn werk, doodop, ben blij dat Dave nu ging voeren en ik even in de stilte hierboven op mijn slaapkamer mag uitpuffen.
Morgen maar weer eens rijden, lang geleden vanwege de nattigheid maar het buitenseizoen komt eraan dus nat of niet, we zullen toch eens iets moeten gaan doen weer.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 20:04

Inderdaad Urielle !

Ach ook hier wordt er minder gereden, dat helpt ook niet mee. Kijk jij ook al uit naar het buiten seizoen?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 20:27

Ja, ik heb nogal wat plannen maar ik had nu in training ook verder willen staan. Ondanks dat het niet gevroren heeft is het afgelopen weken toch geen rijweer geweest. Ik heb zaterdag de binnenbak om te trainen maar eens per week schiet ook niet op, kun je ze net zo goed stilzetten. Dus nu gaan we van de week toch maar door de modder en het water ploeteren, je moet iets.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 20:30

mijn bak is wel redelijk berijdbaar gebleven eigenlijk. :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 20:37

Dat is heerlijk!
Ik heb gewoon echt een meer achter het huis, ik denk dat ze tot hun voorknie door het water gaan moeten als het niet wegtrekt. := Helaas zit ik met Vigje thuis dus als Dave er niet is kan ik ook niet naar de binnenbak en 's avonds is dat natuurlijk bezet. Best stom want ik kan wel overdag rijden grrrrr