Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SaskiaLucia schreef:Ayasha schreef:DA eens naar laten kijken?
Sam droog gevlochten en gereden. We zijn klaar voor morgen (ook al hebben we maar 2x getraind met vandaag er bij.)
Hij staat gelijk op rust. Als het niet beter gaat idd maar de da erbij. Iedereen heel veel succes morgen met de wedstrijden!
saskiaojan schreef:Gefeliciteerd met de behaalde resultaten weer dames!
hier een trotse baas, mijn fjord heeft vandaag met mijn bijrijdster een F9 proefje gereden, en overtuigend gewonnen met maar liefst 249 pnt ( 210 is een pp), nummer 2 had maar 198 pnt.... en daarna kwamen er nog 3 met onder de 195... vandaag wederom bevestiging gekregen dat als de basis goed zit, het er overal weer uitkomt.
Ayasha schreef:Proficiat dames! Mooie scores. Hier helaas een off-day ( beide) en ik heb fout gereageerd maar niks aan te doen. 4e met 63% en 6e met 65%
Nu wel best veel pijn.
Citaat:lisannee93 : Heeft Baida ook een tijdje gehad. Zo uit het niets rechtsachter wat vocht en warm en liep er gevoelig op. Elke dag twee keer gekoeld en toen was t na een weekje over. DA dacht toen aan een virusje.
Netje schreef:Suelza schreef:Ben je niet wat vroeg met vlechten? Die van mij vinden tussrn nu en morgen echt wel een stronthoop om de kop in te steken!
Ja, dat kennen wij Elize. Luca is in staat om zich zelfs in de vrachtwagen er naar toe nog vies te krijgen. Sara moet hem echt op het allerlaatst vlechten, want anders ligt óf alles er weer uit óf zit onder de stront