Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Canon schreef:Ik kan echt heel die wedstrijd van de 28e niet zien.. Heel raar, want alle filters kloppen of staan uit waar niet van toepassing.
Ik sta ook ingeschreven voor de 21e, maar daar hetzelfde verhaal.. Die vind ik ook alleen terug in mijn geschiedenis, maar niet de pagina wedstrijden..hebben hier meer last van (gehad)? Wat doe ik verkeerd?
Rainer schreef:Ik heb nu totaal 2 proefjes ingestuurd en merk dat mijn paard de proef nu al uit zijn hoofd kent. Vandaag wel een aantal discussies met meneer daardoor, die wilde zijn overgangen steeds al 10 meter te vroeg rijden. Ik ben wel weer klaar voor een nieuwe proef dus haha, zullen ze dat nog gaan doen? Iemand die daar een idee over heeft?
Rainer schreef:Ik heb nu totaal 2 proefjes ingestuurd en merk dat mijn paard de proef nu al uit zijn hoofd kent. Vandaag wel een aantal discussies met meneer daardoor, die wilde zijn overgangen steeds al 10 meter te vroeg rijden. Ik ben wel weer klaar voor een nieuwe proef dus haha, zullen ze dat nog gaan doen? Iemand die daar een idee over heeft?
lshannah schreef:Volgens mij is m'n vraag niet doorgekomen..
Na heel hoop gedoe gelukt om in te schrijven, aanstaande vrijdag wil ik m'n proefje opnemen, zie ik dat de bak al om dezelfde tijd is gereserveerd voor een les.. nu is mijn vraag: we hebben een binnenbak van 40x20 en een dressuurbaan van 60x20 (buiten). Mag ik dan met prikletters bv ook in de buitenbak het filmpje opnemen?
En wat doen jullie qua outfit/dekje en met je eigen haar? Ik heb natuurlijk m'n wedstrijdspul, dus ik zit te twijfelen.
lshannah schreef:Volgens mij is m'n vraag niet doorgekomen..
Na heel hoop gedoe gelukt om in te schrijven, aanstaande vrijdag wil ik m'n proefje opnemen, zie ik dat de bak al om dezelfde tijd is gereserveerd voor een les.. nu is mijn vraag: we hebben een binnenbak van 40x20 en een dressuurbaan van 60x20 (buiten). Mag ik dan met prikletters bv ook in de buitenbak het filmpje opnemen?
En wat doen jullie qua outfit/dekje en met je eigen haar? Ik heb natuurlijk m'n wedstrijdspul, dus ik zit te twijfelen.
Jester_ schreef:lshannah schreef:Volgens mij is m'n vraag niet doorgekomen..
Als je iets terugleest zie je dat jou vraag wel 200x beantwoord wordt
xmarritw schreef:Je mag met prikpaaltjes een 20x40 bak uitzetten. Wbt outfit ik rij met wit dekje en een net blousje, maar ik heb ook geen normale wedstrijdkleding. Ik vlecht wel mijn paard in en ik was haar staart en benen. Mijn haar heb ik in een vlecht. https://paardrijden.nl/bepalingen Hier kan je de regels vinden wbt haranchement en kleding
Yvank_ schreef:Nouja die vraag is inderdaad echt wel 200x gesteld... in de zoekfunctie zoeken en je had het zo gevonden. Ook op de site van de knhs staat dit gewoon vermeld.
lshannah schreef:xmarritw schreef:Je mag met prikpaaltjes een 20x40 bak uitzetten. Wbt outfit ik rij met wit dekje en een net blousje, maar ik heb ook geen normale wedstrijdkleding. Ik vlecht wel mijn paard in en ik was haar staart en benen. Mijn haar heb ik in een vlecht. https://paardrijden.nl/bepalingen Hier kan je de regels vinden wbt haranchement en kleding
Dankjewel! De bepalingen had ik inderdaad gevonden, maar ik vroeg me gewoon af wat de Bokkers zelf doen.