Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

M_arjolein

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 11:19

Oh super dat ze nu Z mogen! Gefeliciteerd

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 11:29

Ik heb gister ook mijn voorlopig laatste proefjes ingestuurd voor 5 en 7 mei.
Ik moet nog 2 puntjes in het L2 dus heb goede hoop
Was best tevreden over de filmpjes alleen bij 1 filmpje schikt ze van vliegende vogels uit het water dus schiet ze een stuk naar voren maar dat hoort er nou eenmaal bij en gebeurd mij ook op wedstrijd ben benieuwd waar dat beoordeeld word. (Ik kom net uit mijn wijken voor H aan) wordt dat dan nog bij mijn wijken beoordeeld?

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 11:32

Er zijn inderdaad meer plekken :)
Bij mij zijn de pony bolletjes ook altijd grijs, dus neem aan dat het idd wellicht komt doordat we zelf met een paard starten.

Wat gaaf Padoertje dat ze nu Z mogen starten! *\o/* gefeliciteerd

Rainer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 12:00

Ik heb nu totaal 2 proefjes ingestuurd en merk dat mijn paard de proef nu al uit zijn hoofd kent. Vandaag wel een aantal discussies met meneer daardoor, die wilde zijn overgangen steeds al 10 meter te vroeg rijden. Ik ben wel weer klaar voor een nieuwe proef dus haha, zullen ze dat nog gaan doen? Iemand die daar een idee over heeft?

IvyRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 12:03

Canon schreef:
Ik kan echt heel die wedstrijd van de 28e niet zien.. Heel raar, want alle filters kloppen of staan uit waar niet van toepassing.

Ik sta ook ingeschreven voor de 21e, maar daar hetzelfde verhaal.. Die vind ik ook alleen terug in mijn geschiedenis, maar niet de pagina wedstrijden.. -O- hebben hier meer last van (gehad)? Wat doe ik verkeerd?

Ik heb dit probleem ook via de app, maar niet via de website... Is dat misschien een oplossing?

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 12:12

Rainer schreef:
Ik heb nu totaal 2 proefjes ingestuurd en merk dat mijn paard de proef nu al uit zijn hoofd kent. Vandaag wel een aantal discussies met meneer daardoor, die wilde zijn overgangen steeds al 10 meter te vroeg rijden. Ik ben wel weer klaar voor een nieuwe proef dus haha, zullen ze dat nog gaan doen? Iemand die daar een idee over heeft?

Heel herkenbaar, al is het soms makkelijk want dan wist ik niet meer wat het volgende onderdeel wordt. Als het goed is hoef ik hem nog maar 1x te rijden en kunnen we over naar de L2, dus beide weer nieuwe leren.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 12:22

Rainer schreef:

Nee verwacht ik niet.
In het bericht van KNHS met tips voor proeven uit je hoofd leren stond nadrukkelijk geschreven dat het 1 proef is en blijft. (Maar ze veranderen wel vaker onverwacht van mening/idee :+ )

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 12:41

Rainer schreef:

Dan kan je dat mooie als leermoment gebruiken toch? Laat je paard in training leren wachten.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 12:46

Indd nieuw trainingspuntje dan: wachten haha ;)
Heb er bij de mijne geen last van. Maar komt misschien omdat hij nog jong in zijn doen en laten is en daardoor nog een beetje bleu haha. Plus ik rijd de proef eigenlijk nooit. Heb hem een keer geoefend. Als de basis in het paard goed zit komt die een B proefje wel door :+ en oefen ik het alleen om voor mezelf even te kijken hoe ik het beste mn wendingen kan rijden

Ik zou het wel mooi vinden als binnenkort ook de andere proef gereden kan worden. Die is toch weer anders en vraagt weer om andere ‘kwaliteiten’ van de combinatie. En voor iemand die jureert maakt het denk ik niet heel veel uit welke proef ze nou beoordelen?

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 12:52

Volgens mij is m'n vraag niet doorgekomen..

Na heel hoop gedoe gelukt om in te schrijven, aanstaande vrijdag wil ik m'n proefje opnemen, zie ik dat de bak al om dezelfde tijd is gereserveerd voor een les.. nu is mijn vraag: we hebben een binnenbak van 40x20 en een dressuurbaan van 60x20 (buiten). Mag ik dan met prikletters bv ook in de buitenbak het filmpje opnemen?

En wat doen jullie qua outfit/dekje en met je eigen haar? Ik heb natuurlijk m'n wedstrijdspul, dus ik zit te twijfelen.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 12:53

lshannah schreef:

Na heel hoop gedoe gelukt om in te schrijven, aanstaande vrijdag wil ik m'n proefje opnemen, zie ik dat de bak al om dezelfde tijd is gereserveerd voor een les.. nu is mijn vraag: we hebben een binnenbak van 40x20 en een dressuurbaan van 60x20 (buiten). Mag ik dan met prikletters bv ook in de buitenbak het filmpje opnemen?

En wat doen jullie qua outfit/dekje en met je eigen haar? Ik heb natuurlijk m'n wedstrijdspul, dus ik zit te twijfelen.

Als je iets terugleest zie je dat jou vraag wel 200x beantwoord wordt

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 12:55

Ik heb er bij die van mij ook geen last van als ze de proef kent. Juist eerder iets voordeel, omdat ze weet wat er dan gaat komen. En zich dan niet al te druk maakt, als ik een oefening voorbereid.

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 13:06

lshannah schreef:

Je mag met prikpaaltjes een 20x40 bak uitzetten. Wbt outfit ik rij met wit dekje en een net blousje, maar ik heb ook geen normale wedstrijdkleding. Ik vlecht wel mijn paard in en ik was haar staart en benen. Mijn haar heb ik in een vlecht. https://paardrijden.nl/bepalingen Hier kan je de regels vinden wbt haranchement en kleding

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 13:12

Zou het al mogelijk zijn dat vandaag de uitslag van het event van gister (5-5) online staat?
Ivm Bevrijdingsdag gister, weet niet of KNHS open was. Of dat ze maandag al wat filmpjes voor 5-5 naar juryleden hebben gestuurd..

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 13:13

Jester_ schreef:
lshannah schreef:

Als je iets terugleest zie je dat jou vraag wel 200x beantwoord wordt

Sorry hoor, ik kon het niet zo snel vinden. Jij ook een fijne dag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 13:14

Nouja die vraag is inderdaad echt wel 200x gesteld... in de zoekfunctie zoeken en je had het zo gevonden. Ook op de site van de knhs staat dit gewoon vermeld.

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 13:15

xmarritw schreef:
Je mag met prikpaaltjes een 20x40 bak uitzetten. Wbt outfit ik rij met wit dekje en een net blousje, maar ik heb ook geen normale wedstrijdkleding. Ik vlecht wel mijn paard in en ik was haar staart en benen. Mijn haar heb ik in een vlecht. https://paardrijden.nl/bepalingen Hier kan je de regels vinden wbt haranchement en kleding

Dankjewel! De bepalingen had ik inderdaad gevonden, maar ik vroeg me gewoon af wat de Bokkers zelf doen :).

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 13:16

Yvank_ schreef:
Nouja die vraag is inderdaad echt wel 200x gesteld... in de zoekfunctie zoeken en je had het zo gevonden. Ook op de site van de knhs staat dit gewoon vermeld.

Sorry dan voor het 201ste keer stellen van die vraag, maar via de zoekfunctie kwam ik wel in dit topic terecht maar kreeg ik het gewenste antwoord niet zo snel naar voren. Is dat zo'n megadrama dan?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 13:20

Nou het word best irritant om die vraag elke pagina zowat voorbij te zien komen ja. Dan is het logisch dat je er geen antwoord op krijgt

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 13:22

lshannah schreef:
xmarritw schreef:

Dankjewel! De bepalingen had ik inderdaad gevonden, maar ik vroeg me gewoon af wat de Bokkers zelf doen :).

Afbeelding

Dit is onze outfit
Laatst bijgewerkt door xmarritw op 06-05-20 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 13:23

Jester_ schreef:
Nou het wordt best irritant om die vraag elke pagina zowat voorbij te zien komen ja. Dan is het logisch dat je er geen antwoord op krijgt

Ik heb toch inmiddels antwoord gehad. Nogmaals sorry voor de irritatie, maar ik doe dat ook niet expres ofzo.

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 13:33

Hoeveel dagen kan het eventueel duren dat de KNHS via whatsapp reageert op een app?

streep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 13:37

bij mij was het binnen een dag. 's ochtends ge-apt eind van de dag reactie

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 13:47

Krijg net bericht dat mijn filmpje niet goed is doorgekomen. Opnieuw verstuurd, weer dezelfde rode melding in beeld. Ben bang dat dit wel even een gedoe gaat worden :+

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 13:54

Ik heb eindelijk m'n punten voor ons L2-debuut van 21 april: 200 punten *\o/*