Tymone schreef:Miss_lizje, heel veel succes. Wanneer start je?
Hier stijgt de spanning ook. Startlijst voor volgende week zondag staat online
7 mei, maar startlijst staat nog niet online dus heb ook nog geen idee hoe laat ik moet. Liever niet te vroeg omdat Gentle nog steeds niet geweldig te laden is en met vlechten soms zijn geduld al kan verliezen. Aangezien ik hem niet een avond van te voren durf te vlechten hoop ik niet dat mijn wekker om 5 uur hoef te zetten. Dus duimen voor een redelijke starttijd.
EdkingEnzo schreef:Hoi hoi! Mag ik hier weer meelezen/reageren?
Ik heb me een tijd geleden hier gemeld rond mijn eerste oefenwedstrijd. Die ging best goed, maar we kregen hier na best een dipje kwa rijden dus dat stond even op een lager pitje. Inmiddels verhuisd naar een andere stal en hier het rijden weer opgepakt en dit gaat eigenlijk heel erg goed. Ook is de stalling een heel stuk goedkoper dus ben ik aan het overwegen om toch een startkaart aan te vragen. Ik hoop dat als ik hier wat meer ga bijlezen en reageren dat het weer meer begint te kriebelen 

Welkom!
Het ging bij mij ook vrij vlot kriebelen toen ik Gentle een beetje normaal door de baan kreeg. Die kriebels verdwenen even toen ik de huidige prijs van een startkaart zag, maar met mijn ogen dicht toch maar betaald.