Gisteren hadden we zelfs een ontspannen stuk galop!

Wel jammer dat ze nog half in de wintervacht zit en ik haar amper schoon krijg. Dat worden minpunten op de verzorging denk ik haha.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ghostattack schreef:Ben benieuwd ynskek! Ik ben even kwijt welk paard jij rijd? Dacht dat je een eigen paard had, maar er staat me iets bij dat je die verkocht had? Zoveel mensen hier![]()
Venivedivici, klopt! Ze wordt nu minimaal 4-5 keer per week gereden en sindskort heb ik een bijrijder. Zij gaat een aantal dagen per week van mij overnemen omdat ik straks drukker wordt i.v.m. afstuderen. Daarnaast zijn we begonnen aan een traject van rechtrichten (nog opzoek naar instructeur trouwens!) en we willen een acupunctuur behandeling doen. Daarnaast doe ik dagelijks oefeningen met haar, zijwaartse buiging, staart draaien (ja serieus haha) en rug stretchen. Aan de hand pak ik ook rechtrichten mee en met het rijden pak ik ook vaker het wijken mee. Ze kan nog steeds haar buien hebben, zoals gisteren aan het eind. We waren super fijn aan het rijden, lang en laag, halsstrekken en relaxed draven. Ik maak een overgang terug naar stap, niks aan de hand en we stappen. Ineens uit het niets vliegt er een been voorbijDan is ze dus gewoon ineens pissed 'Nee geen zin meer!'. Daar kan ik dan wel weer om lachen.
Ghostattack schreef:Voorlopige startlijst voor mijn debuut is bekend! Ik heb op zaterdag welgeteld 1 concurrent in de BZondag volgens mij maar twee.
6 mei moet ik om 14:58 en 15:13 en 7 mei om 9:30 en 9:50 waarvan proef 1 op gras. De rest op zand.
Stressss
Tymone schreef:Miss_lizje, heel veel succes. Wanneer start je?
Hier stijgt de spanning ook. Startlijst voor volgende week zondag staat online
EdkingEnzo schreef:Hoi hoi! Mag ik hier weer meelezen/reageren?
Ik heb me een tijd geleden hier gemeld rond mijn eerste oefenwedstrijd. Die ging best goed, maar we kregen hier na best een dipje kwa rijden dus dat stond even op een lager pitje. Inmiddels verhuisd naar een andere stal en hier het rijden weer opgepakt en dit gaat eigenlijk heel erg goed. Ook is de stalling een heel stuk goedkoper dus ben ik aan het overwegen om toch een startkaart aan te vragen. Ik hoop dat als ik hier wat meer ga bijlezen en reageren dat het weer meer begint te kriebelen