Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar jeetje wat balen dat het zo enorm uitliep..
), maar dat zou heel goed kunnen!

maar alle drie paarden sprongen top. In de ochtend puppy 4 jarige BB hoog foutloos en tweede parcours 1 balkje. Echt top braaf. Daarna weer terug naar stal en de andere twee paarden klaar maken. In de middag met de grote 6 jarige in het L eerste parcours begon super maar ze oversprong haar twee keer iets en besloten om toen ff twee keer een volte te rijden om het ritme in de galop weer te krijgen. Tweede parcours braaf foutloos
Daarna was het de beurt aan Gucci in het M super eerste parcours fel en attent foutloos
barage werd ik iets te enthousiast richting hindernis 1
balk de rest bleef liggen en 4de prijs. Tweede parcours 1 pech balkje. Maar goh wat ben ik super tevreden 

streep schreef:Hoorde wel dat er bij soest weer nieuwe gevallen waren van Droes. Dus ff opletten.

heb de laatste weken veel uit draf gesprongen en alleen gesprongen als ze ontspannen was. Lijntje op 15 meter en tussen hindernis 1 en 2 halthouden als ze ging drammen. Werkte perfect.
Rij je er dan 4 tussen? Want 3 moet je dan wel heel veel voor rekken en je wilt haar juist leren wachten als ik het zo lees.