Weer wat nieuwe mensen in het topic, leuk en welkom!
Verder zag ik wat mindere resultaten maar vooral goede resultaten voorbij komen, iedereen gefeliciteerd met punten en/of prijzen!
Utixo wat een knap paard zeg!
Verder las ik iets over ijzerloos starten. Lorna werd in de B ijzerloos gestart, Velvet t/m het M1 alleen ijzers voor (met stiften) en vanaf het M1 vierkant beslagen en Gibbie moest vorig jaar op ijzers omdat haar hoeven zo snel sleten en die is er nooit meer vanaf gegaan, die staat er ook vierkant op.
Hier afgelopen vrijdag gestart op een concours in Hoekelum, wat een stress, laars ging kapot tijdens het rijden.
Proeven gingen ook helemaal niet fijn, maar alsnog 2 winstpunten gereden!
ik was van het weekend vooral blij dat we redelijk ontspannen op het wedstrijdterrein waren en dat ik de goede kant op ging tijdens de proef ... first things first.
maar vooral zelf rustig blijven en net zo blijven rijden als thuis... En niet te hoog inzetten... volgende keer ga ik er wel proberen wat aan te rijden maar het is nogal een dame die ik niet teveel kan gaan regelen dan laat ze me helemaal zitten.
Alle andere oefeningen beheerst ze van de L. Zouden jullie dan toch de overstap maken en dan het wijken maar laag laten punten of toch door trainen tot ze het wijken helemaal beheerst en dan pas de overstap?
Ik zou zoals Leeneliefje zegt nog even profiteren van het oranje lintjes verzamelen!
Met het wijken zijn we hard bezig, maar ze duwt regelmatig nog wel eens terug of reageert helemaal niet. Met die 3 passen mag ik dus heel blij zijn haha. Mijn instructrice vind dat het wijken dan vanzelf nog wel komt en als we de rest gewoon goed doen winst nog wel te halen valt. In mijn laatste B wedstrijd had ik een 2 en een 0 en nog winst