Ja Mies ik zou ook trots zijn als ik jou was

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rhapsody_do schreef:De tips van Alex hebben bij ons ook echt geholpen!
Zaterdag niet gereden omdat ik echt niet lekker was, ontstoken oog erbij dus heb haar maar een dagje vrij gegeven. Gisteren ook nog niet helemaal fit maar toch gereden en echt heeeeel veel wissels! Ze gingen zo fijn!!
We snappen het nu echt, de wissel van links naar rechts zelfs na appuyementen gereden!! En de wissel van rechts naar links enkel na het van hand veranderen op de hoefslag of uit de contra galop op de hoefslag. Maar allen in enen en beheerst. Inderdaad zoals Sharon ook al zegt, deze gaat nog uit de travers beweging maar ze begint het nu wel te snappen! Super trots dus! Want we zijn er nu net 3 weken mee bezig!! Kon er gisteren dus geen genoeg van krijgen.. Heb denk ik wel 20 wissels gesprongen
Zo naar de manueel therapeut voor mijn schouder.. En daarna nog maar weer eens kijken hoe het met paardje lief gaat!
@Lienbono, Mijn instructrice heeft gezegd dat je op wedstrijd KAN gaan als je bij het vragen van wissels, op welk punt dan ook, reactie krijgt. Dan wel half, dan wel rennen daarna, etc. Maar als ze maar iets laten zien. Zij zegt ook, je moet toch een keer en daar leren ze ook weer van.
beemst36 schreef:wat goed Sharon, gewoon doen 5 mei als de wissels goed gaan!
edit:
@Miranda: ik heb tot de dag voor de bevalling nog gereden en ik heb met 6,5 maand me laatste wedstrijd gereden. Je moet gewoon kijken hoe je je blijft voelen en wat gaat, probeer gewoon goed naar je lichaam te luisteren. Ik had trouwens wel met het paard van me vriend dat ik met 4 maanden niet meer reed, dit voelde niet meer goed. (die kon nog wel eens bokken en stuiteren van achter en dat vond me rug ook niet zo prettig)