Over de vraag L2 of L1 met wp, staat hier in de link uitgelegd. Daarom heb ik alleen nog maar rassen/stamboek wedstrijden gereden
https://bokt.digidip.net/visit?url=http ... start%3D25
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben er in ieder geval blij mee, dat deze regeling er is
Fly_high schreef:O nee wat erg MWM! Ik snap je gevoel zo goedze blijven zo kwetsbaar en het is naar mijn idee altijd maar afwachten totdat het misgaat
Ga je meteen naar Heesch of iets hier in de buurt btw?
ik ga voor alles daarnaartoe, niet zulke goede ervaringen hier in de buurt. Enige wat gedaan wordt door da's in de buurt is inenten, tanden en eventueel hechten of medicatie bij dik been door wond ofzo. Zodra het iets is waarvoor je naar kliniek moet rijden we naar heesch. Ze heeft pasgeleden wel debiel gedaan in het land toen het nog zo zeiknat was dus kan best dat ze toen al iets beschadigd heeft door stukje glijden, waren er een aantal echt volledig onderuitgegaan ook die dag. Stom genoeg stonden ze al weken in datzelfde land zonder problemen maar kwam die dag een nieuwe bij die enorm ging rennen en dus alles opjoeg. Zelfs aangrenzende landen gingen mee doen. Maar ik ga haar niet beperken in vrijheid en normaal is zij juist heel rustig en verstandig. Ging ook niet onderuit, maar keertje glijden zal best gebeurd zijn. En dat die misstap nu druppel was. Of het is wel simpele verstapping, maar je snapt dat ik met ons verleden iets zwarter denk 
op inenten, tanden enz na.
sorry
).
Alsnog spreek ik daar altijd bij dezelfde da af, maar dat komt omdat we daar alweer bijna 15 jaar bij komen.
maar gewoon lekker voor de afwisseling. Ze vond het weer erg leuk
)
Heeeel trots op mijn kleine poown.
Eindelijk een beetje genoten ipv overleven

2e proef minder, ook geen wp helaas met 176.5.
Morgen eerst nog zadelmaker, dus dan gaan we weer op pad naar Nijkerk
Je ziet ook aan mij dat ik er veel harder voor moet werken en dat bv. volte's ook veel minder mooi zijn. Ook 2 verschillende jury's.