Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FriesWytske schreef:Volgens mij kunnen ze beter niet meer van tevoren melden hoe laat het event open gaat. En het gewoon opengooien. Denk dat hun systeem het dan veel beter aan kan. Krijg nu de melding van de KNHS zelf, dat het druk is op MijnKNHS. En dat ik het later maar weer moet proberen.
Lottekuhh_x schreef:Het zit echt beduidend minder snel vol dan voorheen. Ik was het helemaal vergeten en heb 1 minuut geleden pas ingeschreven. De site liep toen niet vast en er was nog gwn plek
Lottekuhh_x schreef:Het zit echt beduidend minder snel vol dan voorheen. Ik was het helemaal vergeten en heb 1 minuut geleden pas ingeschreven. De site liep toen niet vast en er was nog gwn plek
FriesWytske schreef:Lottekuhh_x schreef:Het zit echt beduidend minder snel vol dan voorheen. Ik was het helemaal vergeten en heb 1 minuut geleden pas ingeschreven. De site liep toen niet vast en er was nog gwn plek
Paarden zijn alle rubrieken inderdaad nog groen. Pony's zitten allemaal alweer vol, te zien aan de grijze bolletjes
Padoertje schreef:Ingeschreven en betaald voor een L1 proef en een herkansing M2 omdat we de proef voor de 7e nu niet kunnen rijden. Via de app in de winkelwagen en via de desktopversie betaald