Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

!!! Yvank_ schreef:Ik ben zoooo blij! Vandaag weer controle gehad van de pees en hij is gewoon genezen
Dierenarts was echt super tevreden is nog heel snel gegaan maar de revalidatie is dus super verlopen. Kan het nog niet geloven maar we mogen gewoon weer langzaam opbouwen naar ons oude niveau
En hij reageert super snel op de zijwaartse hulpen. Dat geeft ook weer motivatie om te rijden tijdens deze donkere en koude dagen.
En ik weet niet wat je budget is, maar ik heb wel vrij goede dingen over Sella gehoord, volgens mij ook niet heel duur. In ieder geval geen 3400 euro...
Uiteindelijk echt heel fijn, normaal is hij super bang daar en volledig afgesloten, nu liep ie op wat hakkeltjes na overal door en dacht vooruit ipv achteruit.
)
en dat was geen bestaande bak ofzo. Moest allemaal aangelegd worden.
. ben beetje aan het kijken of er binnenkort in de buurt oefenwedstrijden zijn. Mijn paard is altijd wel snel kijkerig en indoor helemaal. Door de blessure zijn we nu al ruim 4 maanden niet van huis geweest en verwacht toch wel nog wel een dikke 2/3 maanden nodig te zijn voor we weer M2/Z1 niveau hebben. We bouwen immers heel rustig op. Maargoed over een paar weken zou ik prima een L1 proefje kunnen rijden. Maarja ik mag op wedstrijd uiteraard alleen M2 of Z1 starten 

dierenarts was ook wel verbaasd. Hij staat ook weer lekker op de grote wei met zijn vrienden.
, doen nu eigenlijk niets meer dan heel simpel basiswerk, grote figuren in alle gangen, wat lager ingesteld dan ik normaal zou trainen. over week of 3 weer eens pasje wijken meepakken en dan steeds verder uitbreiden. 
dus zn werk ietsjes uitbouwen zal ook wel lukken. 

sportmuesli en brok zit veel te veel suiker/zetmeel en melasse in.