Nou, super toch!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zou wel mooi zijn.
Is inderdaad dan wel zo leuk om ook even andere dingen te doen idd. Die wedstrijden komen wel weer!
haha. Ondertussen 4 winstpunten rijker in de 'wedstrijd pauze'
Filmpje bekijk ik op een later moment even.
Maar misschien ben ik de enige die zich daaraan stoort hoor

Je filmpjes zien er fijn uit. Ik vind je zo prettig en vriendelijk rijden. 

Heel weinig gereden, ik zat zelf niet helemaal top in mijn vel en daarnaast wilde ik het hem met de hitte ook niet aan doen. Vorige week zijn we van stal verhuisd, naar een onwijs mooie en fijne plek. Dior staat er vanaf dag 1 heel rustig en hij heeft inmiddels ook weer een maatje waarmee hij samen het land op kan, dus dat is top. Ik ben hem nu ook weer aan het oppakken en donderdag weer les. Komende weken lekker trainen voor de Hippiade die 31 augustus is. 18 augustus hebben we een proefgerichte training ter voorbereiding op de Hippiade, die hebben we aangeboden gekregen vanuit de Regio. 

Yom schreef:Nieuwe stal, nieuwe kansen toch. Wat maakt deze stal fijner dan Sanne?
Prima tijd gehad! Alleen behoorlijk ver van huis, altijd drukte op het terrein en praktisch elk weekend grote evenementen.
Maar wel een hele gave, prachtige locatie waar alles gericht is op het paardenwelzijn maar daarnaast ook op comfort voor de mens.