[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 20:44

Nou vreselijk. Je kunt het jezelf wat makkelijker maken en hoe oogt netter.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 20:51

Hoi!

Mooie foto's Eef!
Ik weet niet hoe Rob les geeft, heb ook overwogen om bij Hennie te gaan lessen.
Welmoed ik twijfel nog over Exloo. Door de neusriem zitten er nu wondjes, geneest wel mooi maar de korstjes zijn nog niet weg. Heb er wel een bontje voor maar dat is niet meer toegestaan. Wil ook niet gaan kl0ten met ander spul.
De donderdagwedstrijden van Tolbert staan overigens als aangevraagd bij de KNHS, ook voor pony's. Winschoten is straks bijna elke woensdagavond en Bronneger heeft ook een aantal keer op donderdag.
Lithya balen dat je geen fijn gevoel had bij je foutloze rondje. Die met 2 palen wel beter gevoel?
Goed toch DewiFoto! Dat water is bij veel een issue, komt vanzelf! En gefeliciteerd met je selectie!

Vandaag autocross gehad, 1e manche na 1,5 rondje kon ik niet meer sturen en klapte ik op een ander waarna een ander op mij klapte. Auto gemaakt en net op tijd om richting de start te gaan, onderweg liep m'n motor vast. Is al de 5e motor in een jaar met die auto... en ben uiteindelijk er mee op 3 crossen geweest. Heb meteen maar een nieuwe motor + sponsor geregeld haha.

DewiFoto

Re: Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 20:59

Autocross... een keer wat anders dan paardencross.
Paarden gaan alleen niet zo snel stuk, en auto's zijn niet koppig :P

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 21:08

Lithya schreef:
Nou vreselijk. Je kunt het jezelf wat makkelijker maken en hoe oogt netter.

Ik weet t :')

SimonDesteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 23:03

Zo weer een heel eind bijgelezen! :)

Leuke foto's ee_f_ succes met je operatie!

DewiFoto, Gefeliciteerd met je selectie!

Mistid, mijn pony kreeg kale plekjes op z'n neus door de neusriem! Rijd nu meestal met een neusriemonderlegger! :)

Ik heb afgelopen weekend een keer lekker thuis gereden!
Dit weekend ga ik naar Wierden. Waarschijnlijk een van mijn laatste wedstrijden bij de pony's, want ik ga de overstap maken naar de paarden! :o

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 23:52

Tynaarlo weet ik wel te liggen. Heb er een keertje een pony gekocht.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 00:13

Ik vond Exloo erg fijn rijden! Zo te horen dus genoeg concoursen binnenkort in de buurt Myrthe.

Bij wie had je een pony gekocht Anne?

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 06:36

Tynaarlo zijn wij gestopt en had mijn broertje een jas gekregen. Denk wel 20 jaar geleden haast. Was een winkel vlak na een drempel.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 09:16

Even globaal bijgelezen, Pion's eerste rondje ging goed en ook Eef heeft fijn gesprongen. :j Lithaya, zo kan ik ook niet rijden hoor, paard maar laten lopen. Misschien was 't voor je gevoel dat je hem meer moest laten lopen?

Al die concoursen in 't Noorden ken ik niet dus daar kan ik ook weinig zinnigs over zeggen. :D

Ik trok vorige week spekkie met enorm dikke achterbenen uit de wei, niet kreupel maar zat me toch niet lekker. Ontstekingsremmer gekregen van de DA en volgende week stappen we er weer op. Je blijft aan de gang met die krengen.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 09:38

Lithya schreef:
Tynaarlo zijn wij gestopt en had mijn broertje een jas gekregen. Denk wel 20 jaar geleden haast. Was een winkel vlak na een drempel.

Enige winkel die ik me kan bedenken is the kissing horses, volgens mij heeft er verder geen kleding winkel in Tynaarlo gezeten, zit nog niet eens een super markt. :')

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 09:48

Leuke foto's Eef, en succes met de operatie!

Gefeliciteerd Dewi :))

Autocross, paardencross.. toch net even iets anders :')

Oh wat balen pantykous! :(:)

NibbitLotus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 10:54

Bedankt allemaal, volgende keer beter inderdaad.
Klopt hoor Welmoed, mijn naam is Inge. :)
Ik startte in Hoogezand, volgens mij heb ik nog even met Froukje los gereden?!

Wel alvast een mooie foto aan over gehouden. We kunnen het makkelijk aan, paard haar hoofd had er alleen niet zo veel zin in. Iedereen heeft wel eens een slechte dag denk ik dan maar!
Afbeelding

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 11:06

Mooie foto :)) en mooie bruine kleur tuig!

Ik heb ook nog een foto van Hoogezand
Afbeelding

Ga deze denk ik ook bestellen, is wel leuk een foto van je eerste parcour :)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 11:14

Iedereen heeft wel eens een slechte dag idd, zelfs de toppers groeten wel eens af. :j

Altijd leuk, een mooie foto Pion. Ik heb er ook 1 besteld van ons eerste rondje B vorige week.

Afbeelding

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 11:26

Ik heb ook een foto besteld van een van onze eerste rondjes B. Vind ik wel leuk om te hebben.
Had je het tegen mij Inge of die froukje? Want die ken ik niet namelijk. :p hoe is het met nibbit?

NibbitLotus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 12:05

Haha jij wist niet zeker of ik Inge heette, dat was voor jou bedoeld en dat andere voor Froukje!
Met Nib gaat het goed! Heeft nu een nieuwe bijrijder en die hebben een hele leuke klik, ze durft ook met hem te springen dus misschien dat die twee binnenkort ook wel een keer een BB rondje gaan doen! :)

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 12:26

Aaah oke, ik dacht al ik ken geen froukje. Mijn vriendinnetje sprong daar wel namelijk, dus misschien bedoelde je haar. :p
Mooi dat het met nibbit goed klikt met de nieuwe bijrijder. Zal die vast leuk vinden, een rondje springen.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 12:30

Wat een gave foto's allemaal! En inderdaad het kan niet altijd top gaan. Mijn cross instructrice is er laatst van af gevallen (niet hard hoor) in een twee ster wedstrijd. Soms is het soort van geruststellend dat het zelfs bij de beste soort van soms wel es niet goed gaat..

Fijn nibbit dat je iemand hebt. Ik weet niet of ik dat zou kunnen.. iemand anders op mijn paard laten.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 12:43

Pantykous schreef:
Lithaya, zo kan ik ook niet rijden hoor, paard maar laten lopen. Misschien was 't voor je gevoel dat je hem meer moest laten lopen?

Lijkt mij sterk. Paard liep altijd of hadden we de barrage al gehaald.

biaamber04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 13:36

Afbeelding
Afbeelding

hier ook nog een leuke foto's van vorige week !! zilvermustang concours zuid-beyerland

erg mooie foto's komen er voor bij.............

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 14:03

Mooie foto's komen er voorbij! Ik heb ook alweer een leuke gekregen. Heb ook een waardebon gewonnen dat ik een foto op 20x30 mag afdrukken. Super gaaf!

Afbeelding

Je hebt het tegen mij (Froukje) Inge? :P Dat kan maar zo, zat er ook veel te vroeg op :') Ik reed je niet in de weg hoop ik? Paard heeft nog al een snelle pas soms..

Jan Le nting www.topsportfoto.com heeft ook foto's gemaakt, ik vind zijn foto's altijd heel mooi. Als je de foto gaat afdrukken, let er op dat hij niet helemaal scherp is. Met afdrukken ga je dat heel erg zien. Wel een mooie foto! (Sorry dat zie ik als fotograaf heel erg snel :+)

NibbitLotus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 14:57

Ja ik bedoelde jou! Nee jij reed niet in de weg maar zaten wel een paar flink irritante paarden bij. Ook bepaalde ruiters die doordat ze beter rijden denken dat ze voorrang hebben bij het inspringen..
Jouw foto is ook gaaf! Ben benieuwd naar de foto's van Jan!

Ja Nib vindt springen helemaal geweldig maar wordt soms een beetje te sterk en rennerig haha!

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 15:02

Gelukkig! Ja ik herken het, ik erger me er nu intussen al niet meer aan. Als het moet rijd ik ze zelf ook net zo hard in de weg. Niet zo bedoeld natuurlijk. Dankje! Vanavond komen de foto's online geloof ik :)

Ooh herkenning, Nicole ook nog. Soms gaat het goed en soms rent als kip zonder kop door het parcours.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 15:16

Haha autocross en paardencross heeft beide met PK's te maken :) al is zo'n auto meestal wel wat makkelijker te hanteren dan mijn witte monster.

Inge mooie foto. Als je mw. Sie.gers als jury krijgt krijg je alleen wel dik commentaar (waar ik het volledig mee eens ben) over je capbandje :)) die mag niet zo los hangen. Ga je nog eens crossen? Je hebt toen een training bij ons thuis gereden.
Leuke foto Pion!
Pantykous mooi setje heb je zo! Profi hoor :D
Biaamber leuke foto's, probeer zelf wat minder naar de hindernis waar je over springt te kijken want dat komt ook je houding niet ten goede ;)
Froukje stoere foto zo! Zit je zo scheef, ligt je zadel scheef of hangen je beugels ongelijk?
Jeetje wat lijk ik een ze.ikwi.jf, heb op elke foto commentaar :o sorry bedoel het goed hoor!

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 15:22

Thnx! Haha ik denk dat ik scheef hang, ben ik zo'n kampioen in omdat ik wil dat Nicole in de goede galop landt. Heeft alleen niet zoveel zin als ik dat zo doe.