Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

was ook geen enkele combinatie met winst
en ons nu dus richten op de regiokampioenschappen half augustus
maar klets graag alvast even mee!
.. Paard heeft schijnbaar iets gehad met de trailer, krijg hem er erg slecht op en racet naar achteren als de stang er achter weg gaat. Plus hij is nogal verwend in alles zowel aan de hand als onder het zadel, hij moet zijn zin doordrijven. Gisteren had ie waarschijnlijk wat spierpijn van de les en dan zint het hem niet dat je er überhaupt op stapt, dus begint te steigeren en te bokken uit het niets. Nou ben ik niet bang maar hij wil je er echt af hebben op dat moment en is bijna geen manier om het eruit te rijden. Dat kan ik op concours natuurlijk niet hebben haha, kijk vandaag nog ff aan hoe hij dan is aangezien hij het een paar maand niet meer heeft gedaan en het zo van de een op de andere dag ineens weer dit gedrag. (lees: hij heeft geen andere pijntjes/verkeerd zadel oid, wordt regelmatig gecheckt). Zelfde als aan de hand, soms moet ik er stiekem wel even om lachen dan denk ik ook wat een paard ben je toch ook haha. Hij bedenkt zich links te willen grazen bijvoorbeeld en dan rukt hij zich los en gaat meneertje in volle galop over t erf heen.. Tenzij een hengstenketting dan weet hij het donders goed.
dus ga begin volgend jaar wel n hoofdstel aanschaffen, maar voor ik er serieus mee ga rijden wil ik eerst goed bevestigd Z rijden, en hangt er natuurlijk ook vanaf hoe ie erop loopt. Dus zie het allemaal wel, vind dat n paard ook zonder goed moet kunnen lopen.
Succes morgen iig!
Was de 1e proef 4e en de 2e proef 3e en daarmee afgevaardigd naar de regio kampioenschappen
haha. Super dat je afgevaardigd bent! Gefeliciteerd.