Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ChristelJ schreef:Nouu we hebben ons dubbele bewezen gister. Weer bijna een bordje eraf geschopt maar bleef gelukkig hangen Eerst proef hebben we 194,5 (had mij dat 0,5 gegund ) en in tweede proef 185,5. Waar wijken donderdag super ging dacht liefke gister ja doei niet nog een dag
DemiSisa schreef:Hier juist niet die ervaring MyWishMax. Afgelopen jaar echt al wel een keer of 6 afgelaste wedstrijden gehad, waarvan 1 door warm weer en de rest door slecht weer. En van die 6 waren er 2 outdoor (1 hitte en 1 regen in de zomer), de andere indoor

Nog wat rommeltjes en onnodige foutjes, maar voor nu heel tevreden. Totaal niet verwacht, maar 2x 1e met 228 en 218,5
Lieser schreef:Hoe is het gegaan Lieser?Nou, wij zijn vroeg op, dus we gaan blijkbaar gewoon met onze lieftallige pismerrie op oefenwedstrijd
ChristelJ schreef:Jammer van het wijken, maar alsnog gefeliciteerd met de punten!Nouu we hebben ons dubbele bewezen gister. Weer bijna een bordje eraf geschopt maar bleef gelukkig hangen Eerst proef hebben we 194,5 (had mij dat 0,5 gegund ) en in tweede proef 185,5. Waar wijken donderdag super ging dacht liefke gister ja doei niet nog een dag
DJZ schreef:Oh dat is idd erg warm. Maar goed dat buienradar het vaak fout heeft, beetje geluk valt het uiteindelijk mee kwa temperatuur. En alvast success met je L1-debuut!Ik ben benieuwd of de wedstrijd woensdag doorgaat.. Het wordt 25 tot 30 graden en het is eind van de middag
Volgens mij mag ik van de weergoden mijn L1 debuut niet maken
melis_93 schreef:Mooie punten! Altijd leuk als het hoger uitvalt dan verwacht. Gefeliciteerd!Wij zijn donderdag weer op pad geweest, we hadden weer meer controle in de proeven dan de laatste keerNog wat rommeltjes en onnodige foutjes, maar voor nu heel tevreden. Totaal niet verwacht, maar 2x 1e met 228 en 218,5
Achteraf nog even met een jury gepraat en zij was zo blij dat er eindelijk iemand recht binnen kwam op de a-c lijn!! Gezien dat een nogal moeilijk stukje was voor ons, mega blij mee!!! Uiteindelijk 200 en 201,5 punten gereden en de punten voor het M1 zijn dus binnen
Overstap gaan we na het regiokampioenschap maken!
Het spijt mij ook zeer, ik ga niet 10 pagina's iedereen persoonlijk beantwoorden

Wel balen dat je zadel voor jou niet lekker zit. Hopelijk kom je er met de 2 zadelmakers uit en zit er voor jullie beide wat tussen! Het blijft toch altijd een puzzel, die zadels..
.
Voor het starten van de 1e proef, draafde ik aan en hij ging maar alvast door in de 3e versnelling.. uhm nee Friesje, zover zijn we nog niet... Ik ben mij maar gaan focussen op het zo correct mogelijk op de letter rijden van de oefeningen, want als ik teveel aan de voorkant ga rommelen, wordt de spanning alleen maar groter, dus dan maar ergens anders op focussen, dan komt Friesje vanzelf wel tot de conclusie dat ik er ook nog ben en begint hij meer op te letten en wordt hij fijner. Dit zag je ook wel een beetje aan de punten. Naar mate de proef vorderde, werden de punten ietsje beter. Uiteindelijk 1e proef 164,5 gereden. Hoorde van iedereen dat er erg laag was gepunt.. Geen idee, ik was met de meeste dingen wel eens: Veel spanning, weinig buiging en werk aan de galop
Een 4 voor het wijken: meer scharen, stond erbij.. deze vond ik wel apart, maar goed, het was zeker niet goed voor een 7 
Totale score 191,5 en zijn we nu officieel L1+1 en mogen we een startpas aanvragen