Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ChristelJ schreef:Nouu we hebben ons dubbele bewezen gister. Weer bijna een bordje eraf geschopt maar bleef gelukkig hangen Eerst proef hebben we 194,5 (had mij dat 0,5 gegund ) en in tweede proef 185,5. Waar wijken donderdag super ging dacht liefke gister ja doei niet nog een dag
DemiSisa schreef:Hier juist niet die ervaring MyWishMax. Afgelopen jaar echt al wel een keer of 6 afgelaste wedstrijden gehad, waarvan 1 door warm weer en de rest door slecht weer. En van die 6 waren er 2 outdoor (1 hitte en 1 regen in de zomer), de andere indoor
Lieser schreef:Hoe is het gegaan Lieser?Nou, wij zijn vroeg op, dus we gaan blijkbaar gewoon met onze lieftallige pismerrie op oefenwedstrijd
ChristelJ schreef:Jammer van het wijken, maar alsnog gefeliciteerd met de punten!Nouu we hebben ons dubbele bewezen gister. Weer bijna een bordje eraf geschopt maar bleef gelukkig hangen Eerst proef hebben we 194,5 (had mij dat 0,5 gegund ) en in tweede proef 185,5. Waar wijken donderdag super ging dacht liefke gister ja doei niet nog een dag
DJZ schreef:Oh dat is idd erg warm. Maar goed dat buienradar het vaak fout heeft, beetje geluk valt het uiteindelijk mee kwa temperatuur. En alvast success met je L1-debuut!Ik ben benieuwd of de wedstrijd woensdag doorgaat.. Het wordt 25 tot 30 graden en het is eind van de middag
Volgens mij mag ik van de weergoden mijn L1 debuut niet maken
melis_93 schreef:Mooie punten! Altijd leuk als het hoger uitvalt dan verwacht. Gefeliciteerd!Wij zijn donderdag weer op pad geweest, we hadden weer meer controle in de proeven dan de laatste keerNog wat rommeltjes en onnodige foutjes, maar voor nu heel tevreden. Totaal niet verwacht, maar 2x 1e met 228 en 218,5