Sanne96 schreef:leeneliefje schreef:Ah ok! En wat houdt je tegen? Ben gewoon benieuwd
Ziet eruit als een paard met veel springvermogen
Het is mijn 1e paard en ook het eerste paard waar ik wedstrijden mee rijd. We hadden wat moeite met dat eene winstpuntje rijden om te mogen gaan springen, ze vind dressuur gewoon echt niet leuk. en zodra we de witte hekjes binnen rijden denkt ze zoek het zelf maar uit. met springen daarin tegen doet ze het echt top, heel relax en fijn te rijden. het is een paard met veel vermogen inderdaad! ze geeft ook een fantastisch gevoel als je over een hindernis gaat. Nu ben ik vooral bezig met zelf meer vertrouwen krijgen (ben een tijdje terug samen gevallen) en dan gaan we starten! Maar verwacht met springen eigenlijk geen problemen
Wat een verlichting moet dat dan zijn als je lekker kan starten in 't springen ipv dressuur.

Als je paard daar ook veel meer plezier in heeft dan is de keuze makkelijk gemaakt toch?
Ik herken je gevoel wel hoor, 't paard waar ik mee op wedstrijd gaat is voor mij ook de eerste ervaring met wedstrijden bij de paarden. voorheen wel met de pony gestart maar dat is zo anders, althans voelt zo. Maar heb nu 2 keer gestart en de 2de keer waren de zenuwen al zo veel minder dan de eerste keer, dus 't slijt gewoon, dat gevoel
. met springen daarin tegen doet ze het echt top, heel relax en fijn te rijden. het is een paard met veel vermogen inderdaad! ze geeft ook een fantastisch gevoel als je over een hindernis gaat. Nu ben ik vooral bezig met zelf meer vertrouwen krijgen (ben een tijdje terug samen gevallen) en dan gaan we starten! Maar verwacht met springen eigenlijk geen problemen
Knap dat je dat na een val partij weer durft!