Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, Dankjewel! 

sannedeedee1 schreef:Wat een respect dat jullie vandaag gewoon gereden hebben, ik had er de kracht niet voor
Hebben jullie een fijne jaarwisseling gehad?
sannedeedee1 schreef:Wat een respect dat jullie vandaag gewoon gereden hebben, ik had er de kracht niet voor
Hebben jullie een fijne jaarwisseling gehad?
ben blijven zitten bij het bokken maar er toen afgesprongen en even gerustgesteld en opnieuw gezadeld en daarna heerlijk verder kunnen rijden ook in gallop! Gallop vind ze nog zo lastig maar gaat steeds beter. En draf heerlijk laag en heel ontspannen
toch wel tevreden!
meestal als ik in de ochtend moet vlecht ik vast in de avond maar dat gaat em ook niet worden nu
lekker vriendin die hem liet grazen omgetrokken dus heeft ie de rest van het uur maar losgestaan, blijft toch op het gras

OneAndOnlyx schreef:Gisteren bitloos naar de manege gereden. Ik ga een bustrens bestellen. Mocht helaas niet op de manege bitloos rijden dus wel les gehad met bit. Win vond het verschrikkelijk net als ik. Maar het heenritje ging mega goed! Ik moet een behoorlijk eind rijden(4 á 5 km) en zelfs bij de stoplichten was hij braaf.