mylittlejoy schreef:Gefeliciteerd en welkom!
Vervelend Elise, was het vanwege het weer?
Hier wel gestart, maar wat wisselend. De ene keer een slecht gevoel, maar wel goede punten, en de andere keer een goed gevoel, maar geen punten. Dus ja, ik word nog niet heel veel wijzer van deze klasse. Nu helpt t ook niet dat Adonis en ik even wat ruis op de lijn hebben de afgelopen weken. We zijn gaan rijden met een anatomische singel, maar ik heb toch het idee dat hij er iets te kribbig van wordt. Ik ben er nog niet uit of dat hij moet wennen (het blijft een autist wat dat betreft) of dat het gewoon niet werkt voor hem. Ga vanavond maar weer eens m'n oude singel erom gooien.
Ik heb trouwens wel het Z1 voorgelezen voor een vriendin en ik vind wel dat dat een stuk fijnere proeven zijn. Er zit zoveel meer rust in! Maar goed, eerst het M2 maar even (goed) uitrijden.
Er was mogelijk droes bij de stal naast de vereniging. En hier zou ook losgereden worden. Dit bleek gelukkig geen droes te zijn, maar ze hadden t voor de zekerheid afgelast.
@Michelle
Jaa die gaan we starten! Concurentie

Wij zijn momenteel ook bezig met een M-viertal. Is ook erg leuk als afwisseling in de training. Vooral het afstemmen op elkaar is een leuke uitdaging.