Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hopen dat hij meewerkt dan donderdag haha!
Maar het weer liet het gister niet toe om rijfoto's te maken, maar ze doet t superbraaf allemaal. 

Ga je alle 3 dagen starten op zilveren ster?
Is ook wel weer snel droog gelukkig.
Zo poedersuiker als vorige week zo fijn gaat ie de afgelopen 2 dagen
Denk dat het knopje om is
Wel erg blij mee.
..
!
over 2 weken denk ik weer, heb dan ook half 7
Scheelt dat ik lekker weekje vakantie heb.
. Leuk idd als leiding mee maar je zult idd vast moe zijn haha!vonneke schreef:Hoe vaak starten jullie in de maand?
Wil eigenlijk in mijn vakantie in augustus wat extra weg. Ik kan dan bij de buren starten en twee keer op een toplocatie op 5km afstand.
_KellyAV schreef:Ja ik heb uitslag!
Heel vaag verhaal over bloedcellen etc, snapte er op een gegeven moment niet zo veel meer van haha
Uit het onderzoek was niet echt een duidelijk antwoord gekomen, maar het duidde het meeste op de borstspier. 1 van de bulten is helemaal weg en die ander is nog heel minimaal. Ik heb nu nog extra pillen om het af te laten zakken.
Lauura schreef:Zo die van mij gaat goed nu.. Hopen dat dit echt even werkt. Na zondag toch beetje pissed, hij liep 196 in het L2 en 166 in het M1. Kan toch niet dus even m'n trainingsschema omgegooid voor komende weken. Maandag aan de longe gehad en dinsdag clubles. Heb het hele uur alleen maar overgangen terug gemaakt. 3 rondjes lang galop 4 passen en weer draf, weer galop 4 passen draf etc. Daarna uitgebouwd stap galop draf halt draf stap draf galop stap halt etc, echt alleen maar daar aan gewerkt dat hij nou eens gingen remmen. Hoofd even voor wat het was. Begin natuurlijk duwen nog en ff eruit willen knijpen of flink tdh. Dan halt en pasje aw.
Einde zo fijn, hoofd zakte daarna gewoon in m'n hand hij was scherp maar echt terug te rijden. Voorgenomen zo komende weken en misschien altijd wel te gaan trainen.
Woensdag dagje vrij en vanmorgen weer erop. ZO fijn, echt direct kunnen remmen en uiteindeljk in galop voelde het alsof elke pas van mij was en dat ik hem die hoek door reed ipv de hoek om scheuren omdat daar de bak rand toevallig zit. Paar keer uitgelokt door na uitgestrekte draf/ galop gelijk halt of stap te willen. Dan is hij weer even heftig dus weer paar keer aandraven en halt. Hij werd echt beter, controle focus en ook het gevoel dat we nou is aan het samenwerken waren. Het gevoel alsof hij snapte ipv elkaar tegen werken, hij wil hard ik wil rustig maar bleef toch beetje half half maar deze aanpak lijkt echt wel fijn.
Hopelijk krijg ik dat straks in de proeven ook zo!! Heel fijn hoor zo'n voorwaarts werkwillig paard maar het liep nu toch wel wat uit de hand.
Onze bak is ook fijn nu, beter meer regen dan droog..
_coquette_ schreef:Laura: Wanneer moet je weer op wedstrijd?
Tsplendid: Fijn dat je les goed ging! Hier is de buitenbaan ook niet meer te rijden. Gelukkig nog 2 binnenbanen!
Melissa: Nu dit knopje vasthouden! Fijn dat het goed ging!
Ik heb vandaag best fijn kunnen rijden. 1ste proef fouten erin dus 178 hij wou niet aanspringen in galop bij B. Duurde tot de M voor hij in galop zat en dat was ook nog eens de verkeerde. En in mijn links omkeert sprong hij over dus toen de rem er even opgezet. Jammer want het waren kostbare punten achteraf! 2de proef fijn kunnen rijden zonder fouten en 183. Had voor die proef iets meer verwacht want hij liep eigenlijk gewoon goed. Maar het is een groot concours en dan zijn ze hier toch altijd iets voorzichtiger met punten.
Maar ben al lang tevreden dat hij niet stil viel in de proef. Daar was ik namelijk het aller bangst voor!
Nu morgen weer lessen. Vond het heel fijn dat instructrice er vandaag ook bij was. Ze heeft me dus goed kunnen helpen met het losrijden!