[HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 15:31

Shanna kennende zal ze absoluut haar redenen hier voor hebben (en nee, die ken ik niet en die boeien me al evemin, maar ik ken Shanna wel goed genoeg hier voor.) dus ga niet de vermoorde onschuld uithangen. Jouw reactie zegt imo meer dan die van Shanna. Maar bon.

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 15:38

nou ik weet serieus niet waar Annash zich zo over opwind en zou best wat eens persoonlijk wat willen uitpraten als er iets is. Want de mensen die mij wel persoonlijk kennen weten dat ik open eerlijk en rechtvaardig ben en niet van dit soort achter mijn rug om gedoe houdt. als je ergens mee zit kan je me daar gewoon persoonlijk op aanspreken.

Ayasha
Blogger

Re: Met pony tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 15:43

óef! Ik dacht even dat ik weer vergeten in te schrijven was! :') (vorige keer al eens vergeten en toen hebben ze me laten inschrijven voor het normale inschrijfgeld, normaal is bij inschrijving verdubbeling. :=)
Gelukkig niet het geval! Heb de mail gezonden! :')

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 17:10

Echt waar Ayasha, verdubbeling van het inschrijfgeld?
Bij ons is er dan een toeslag van 1,50-2,00 euro geloof ik. Gelukkig was je op tijd haha! :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:57

lisannee93 schreef:
Echt waar Ayasha, verdubbeling van het inschrijfgeld?
Bij ons is er dan een toeslag van 1,50-2,00 euro geloof ik. Gelukkig was je op tijd haha! :')

Bij deze wedstrijden wel, officiële wedstrijden komt er geloof ik 5 euro per proef bij maar moet het zo eens op zoeken om zeker te zijn

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 19:19

marjolein88 schreef:
nou ik weet serieus niet waar Annash zich zo over opwind en zou best wat eens persoonlijk wat willen uitpraten als er iets is. Want de mensen die mij wel persoonlijk kennen weten dat ik open eerlijk en rechtvaardig ben en niet van dit soort achter mijn rug om gedoe houdt. als je ergens mee zit kan je me daar gewoon persoonlijk op aanspreken.

Dit kan ik alleen maar beamen !!! Beetje flauw van Shanna om dit hier in het topic te gooien ipv per PM via Marjolein ! Komt niet goed over zo :(

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 19:24

Annash vraagt gewoon om net als de periode hiervoor verder te gaan. Verder wordt er niets in het topic gegooid. Dus... :+

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 19:43

Zoals gezegd ga ik er verder niet openbaar online op in. Ik ga hier geen dingen bespreken die anderen niks aangaan. Als ik dat had gewild had mijn post er straks compleet anders uitgezien.

Ayasha; dubbel startgeld is wel erg straf := Bij ons ligt dat volgens mij inderdaad lager! En als de wedstrijd vol zit en je bent te laat, heb je pech. Hoe het bij selecties zit weet ik zo snel niet... na de sluitingsdatum heb je denk ik pech, daarvoor moeten ze volgens mij wel iedereen toelaten, hoeveel het er ook zijn. Maar dat weet ik niet 100% zeker.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 20:51

Ik negeer dit gewoon verder even want ik heb er niks mee te maken en wil er niks mee te maken hebben :)
Ik kan met Shanna goed door een deur, heb ook nog nooit wat vervelends gehad met Marjolein en dat laat ik met beiden ook graag zo ;)

Welke massagetechniek is dan zo wetenschappelijk? Ik ben er helemaal niet zo in thuis. Destijds heb ik Wrangler wel laten masseren maar hij slaat zijn stress op in zijn spieren dus bij elk bezoek (elke 2 weken 70 Euro...) konden we vanaf nul beginnen.
In betere methodes ben ik zeker geïnteresseerd.

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:09

Annash schreef:
Zoals gezegd ga ik er verder niet openbaar online op in. Ik ga hier geen dingen bespreken die anderen niks aangaan. Als ik dat had gewild had mijn post er straks compleet anders uitgezien.

Beetje onvolwassen dit, want je gooit wel een sneer naar Marjolein in het topic en gaat dan zeggen dat je het niet online zet en geen dingen bespreekt die anderen niets aangaat. Ik wil het ook niet weten verder, maar zou je aanraden voortaan dit soort eerste posts hier ook niet meer neer te zetten... Dat maakt het topic er niet gezelliger op !

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:12

De enige die het nu ongezellig aan het maken is ben jij Netje. Ben je klaar met uitdagen en laat je de meiden het verder samen oplossen indien ze daar behoefte aan hebben of ga je het nog verder verknallen? :)
Ik vraag het maar zodat ik weet of ik je bij mijn foeis moet zetten... Dat jij wil drammen betekent nog niet dat ik dat perse moet lezen. :+

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:12

Moderatoropmerking:
Het lijkt me verstandig dat volgende berichten over deze kwestie via pb worden gedaan als daar behoefte aan is. Dit hoort niet echt thuis in dit topic.
Alvast bedankt :)

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:25

Urielle schreef:
Welke massagetechniek is dan zo wetenschappelijk? Ik ben er helemaal niet zo in thuis. Destijds heb ik Wrangler wel laten masseren maar hij slaat zijn stress op in zijn spieren dus bij elk bezoek (elke 2 weken 70 Euro...) konden we vanaf nul beginnen.
In betere methodes ben ik zeker geïnteresseerd.

De Jack Meagher methode. :)
http://www.anneevakruizinga.nl/ Hier kun je er meer over lezen. Zij komt bij mijn paarden en heeft echt elke keer dat ze komt veel resultaat geboekt. Bij beide waren twee behandelingen nodig en daarna zou het enkel nog preventief een mogelijkheid zijn.
Mijn poown is ook zo'n stresskip die bij elke behandeling gelijk tegenwerkt en gaat tegenduwen in plaats van het toelaat. Maar ze neemt ruimschoots de tijd en kijkt ook nog verder naar 'de atlas' en de stromen energie door het lichaam, wanneer ze denkt dat de Jack Meagher methode niet volledig toereikend is. Maar dat is wel haar hoofdmethode en 9 van de 10 keer voldoende.

Edit: Ik weet niet welke methode bij Wrangler destijds is gebruikt, maar met deze methode heb ik in ieder geval betere ervaringen dan met andere methodes.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:41

Weten jullie hoe dat zit, mag een e-pony met twee verschillende ruiters bij de ene ruiter bij de paarden starten en met de andere bij de pony's?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:46

In belgie mag dat sowieso niet. :D Nederland ken ik de regels niet dus aan mij heb je niks :')

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:49

Ja wat heb ik daar nu weer aan? :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:56

Niets, behalve dat je weet dat je iig niet naar belgie moet uitwijken. :D

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:59

Dat wist ik al :D
Dochterlief vond het al heel gek dat het in NL wel een pony is maar in het buitenland (wel 20 km verderop :P) geen pony meer is :')

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 00:15

Mickey schreef:
Weten jullie hoe dat zit, mag een e-pony met twee verschillende ruiters bij de ene ruiter bij de paarden starten en met de andere bij de pony's?

Volgens mij mag dat gewoon, mits degene die bij de pony's start ook de leeftijd heeft uiteraard :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 00:37

Netje ik zou het fijn vinden als je je eigen raad op volgt en niet achterbaks gaat PB'en. :) doe het dan ook hier als je toch zo stoer wil zijn OF nog beter; gedraag je gewoon fatsoenlijk. IK doe niet aan zeuren via PB. Openbaar of niet.

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 00:40

Ik heb getemd: I rest my case. Mod heeft gevraagd het per PM af te handelen, dus lees beter en doe dat dan ook svp

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 00:43

Ik heb met jou niks af te handelen wat dat betreft Dus dat heeft niks met de modopmerking te maken. Ik wens zo gewoon niet gepbt te worden. Heeft niks met Annash of Marjolein te maken. Meer woorden ga ik er ook niet aan vuil maken. Ik heb gewoon niks met scheldpb's. Als het fatsoenlijk kan Pb je nog maar eens als je daar echt behoefte aan hebt.

Edit : ontopic; de e pony bestaat enkel in Nederland, toch?

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 00:52

:') moet ik mijn politiepak weer uit het stof halen?!

Ik ben het met je eens Lisanne! Ik wilde daar ook opleiding volgen, maar ze laten je niet toe tenzij je al humaan masseur bent oid en aangezien ik er niet zo van hou om in andere mensen te moeten knijpen.....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 00:57

:j handboeien!! ~~}>

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 00:59

Suelza schreef:
:') moet ik mijn politiepak weer uit het stof halen?!

Nee hoor !! Nergens voor nodig, klaar is klaar, ben bang dat je anders de hindernis vrijdag voor Sara echt op 1.20 m zet ... :D :D