Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Storm2009 schreef:Laden alleen moeten doen...want m'n lezer had een lekke band toen ze naar stal reed met auto...
Keiveel stress....wel lekker losgewerkt en écht een fijne eerste proef neergezet (zeker wp waardig vond ik zelf) en in de tweede proef maakte ik een fout....na de volgende op x ging ik dus naar links ipv rechts...
Resultaat 177 en 179.5 voelt echt echt zuur. Die tweede was mss niet verdiend. Maar die eerste niet...dit demotiveert zo...ik sta nog wel 3e en 5e....word er laag gepunt...
GillyZidane schreef:Vandaag weer gestart!
Hele week heel moeilijk gehad met rijden. Ze was het vertrouwen volledig kwijt in me.. hoe en waarom? Ik denk meerdere factoren maar het is en blijft een merrie met karakter
Ik had me voorgenomen om te kijken hoe ze zou zijn met losrijden en daarop baseren of ik de ring in zou gaan.
En fijn dat ze was
Nog niet 100 procent voor elkaar maar goed genoeg. In de ring werd ze steeds beter. Tweede proef wat impuls verlies maar ik was al lang tevreden dat ik boven bleef..
192 en 183.5 en 1e en 3e van de l1 en l2 samen (14 starts totaal)
Heel blij dus l1+5!
Storm2009 schreef:Pff ik zit even in een dipje. Gisteren weer geen winstpunt gehaald (derde wedstrijd l1 en tot nu toe 1 wp gehaald in 6 proeven) ik weet dat bijv het nog niet voldoende op de achterhand lopen me zo 4-5 punten kost in een proef en Gister in de binnenbak had hij het warm en was erg onder fe indruk dus 2 slordige foutjes (verkeerde galop en terugval uit galop) en dus met 170 en 172 naar huis. Voel me zo gedemotiveerd. Moet morgen weer en voel me nu nog onzekerder. Heb nog 2 koudbloedenwedstrijden staan die doe ik nog en de rest heb ik geannuleerd. Eerst even de boel wat beter bevestigen blijkbaar want dit is niet goed voor ons zelfvertrouwen