Aan die therapieen zou ik inderdaad ook niet beginnen. Zet maar n paar maanden weg inderdaad. En dan rustig met schema opbouwen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxxmh schreef:Helaas geen wedstrijden meer voor ons. Dierenarts is geweest en paard heeft een peesblessure die moeilijk te genezen is. Kon nog opereren en stamcel therapie maar dierenarts raadde het af omdat de kans niet groot is dat het geneest en de risico's en paard is 17 jaar. Ik zet haar nu 3 of 4 maanden stil en ga dan scannen of er verbetering is of niet. Anders is het helaas klaar.
Lieser schreef:Oh dat klinkt niet heel praktisch nee. Ben nu stiekem wel benieuwd hoe je dochter's oefendresuur gaat zaterdag, of ga je deze maar afzeggen (wat ik zou snappen hoor)?Hier een merrie die voor de tweede keer deze 'zomer' zo hengstig is dat ze alleen maar achterwaarts wil. Letterlijk, ik ben er de halve bak mee door geweest in z'n (haar) achteruit. En dochter heeft zaterdag een oefendressuur gepland
Dee_Es schreef:En je proef is pas klaar na het wegstappen na het groeten. Dus groeten met je teugels op maat, paard netjes op jouw hulp weg laten stappen en dan kan je vrije teugel geven en belonen maar niet op x groeten en de teugels uit je handen gooien en er als een halve gare naast gaan hangen om je paard te belonen.