Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 11:24

Ik ga als alles mee zit zondag mijn proef opnemen :)

Ben wel benieuwd of ik naar de betreffende locatie kan rijden ivm de Rhino en het aflasten van alle wedstrijden.

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 11:40

urosa schreef:
Ik heb nog nooit zo rustig op punten gewacht haha, je doel behalen maakt het dus wel anders.

Knap hoor ik wacht ongeduldig sinds zaterdag ;)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 12:35

dell_1 schreef:
urosa schreef:
Ik heb nog nooit zo rustig op punten gewacht haha, je doel behalen maakt het dus wel anders.

Knap hoor ik wacht ongeduldig sinds zaterdag ;)

Ik doe met je mee (ook sinds zaterdag) :o

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 12:43

Ik ga vrijdagochtend weer opnemen! *\o/*
Lekker vroeg, om 8 uur s'ochtends, dan is er nog niemand in de bak. Ben nu proef 3 helemaal aan het perfectioneren. Is wel een veel makkelijkere proef dan proef 6 zeg!

Nu oefenen met goed op de letters rijden en zorgen dat de veruiming in stap en draf beter uit de verf komen. Vanaf nu wil ik elke week een proef inleveren en dan hopelijk over 5 á 6 weken L1 starten!

*\o/*

Eerst leek dat nog heel ver weg, maar nu we zo regelmatig de proefjes trainen gaat het écht steeds beter en heb ik ook steeds meer het idee dat we klaar zijn voor de volgende klasse.
Nu zo langzamerhand ook maar eens de L1 proefjes voor april en mei uit mijn hoofd gaan leren.

M_Bronkhorst

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 13:27

Superleuk hoor! Ik ben 2 weken terug voor het eerst L1 gestart en al de eerste punten terug. 188 en 198.

Ben heel benieuwd wat mijn punten zijn.

Nu heb ik ergens gelezen dat je maar 5 winstpunten online per klasse mag halen? Vanaf wanneer gaat dit in?

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 13:29

Hier vanochtend weer voor het eerst gefilmd sinds 20 oktober :') jeetje wat is dat weer even anders als je een tijd niet proefgericht gereden hebt . Gister last minute besloten om vandaag te filmen dus zoveel voorbereiding was er ook niet. Beetje rommeltjes maar hopelijk mijn laatste punt in het M1 gehaald! *\o/*

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 13:50

M_Bronkhorst schreef:
Superleuk hoor! Ik ben 2 weken terug voor het eerst L1 gestart en al de eerste punten terug. 188 en 198.

Ben heel benieuwd wat mijn punten zijn.

Nu heb ik ergens gelezen dat je maar 5 winstpunten online per klasse mag halen? Vanaf wanneer gaat dit in?

Wat een hoge punten voor je L1 debuut!! Ik hoop in de B ook nog eens 195 punten te rijden. Is toch ergens wel een bevestiging dat je goed bezig bent.

Die max. 5 wp per klasse met online proeven gaat pas in zodra er weer reguliere meetmomenten of wedstrijden gestart worden. Tot die tijd mag je dus gewoon promoveren in de klasses dmv online proeven.

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 17:06

ik heb net mijn eerste Z1 filmpje ingestuurd.. was wel weer even wennen na een half jaar geen proeven gereden te hebben

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 20:16

12.15 ingestuurd en nu al punten terug! Helaas 178,5 punten dus net niet, klopte ook met mijn gevoel. Smaakt wel weer naar meer dus misschien volgende week weer!

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 20:41

afkepieteke schreef:
12.15 ingestuurd en nu al punten terug! Helaas 178,5 punten dus net niet, klopte ook met mijn gevoel. Smaakt wel weer naar meer dus misschien volgende week weer!

Dat is snel. Ik wacht al een week

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 22:26

Ik kreeg gister weer 10 proeven om te beoordelen, B proef 3 ditmaal. Heb er 8 gedaan, morgenavond zijn de laatste twee aan de beurt. Vind het erg leuk, maar al die tips en tops van mij kosten wel veel tijd :D

Ik wilde zaterdag een Z1-proef opnemen, maar de buitenbak was nog niet droog genoeg helaas. Ik ben nu ook wat proefgerichter aan het trainen, dat is idd wel even wennen weer :=

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 22:30

Ik heb er ook weer een paar binnen, tot nu toe allemaal van de 28e. Net een deel gedaan en morgenochtend de rest.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 22:46

Ik ga over 2.5 week een proefje opnemen, dan ligt er een 20x60 ring in de manege.

Ik heb ik september mij startkaart opgezegd, want ik hoefde nog maar 1 winstpunt en dat zou makkelijk lukken voor 1 januari. :+
En toen konden we niet meer starten dus helaas laat dat laatste puntje wat langer op zich wachten.

Nu wil ik dus een dagstartkaart aanvragen en op zondag filmen en opsturen.
Heeft iemand hier ervaring met een dagstartkaart?
Kan ik die op zaterdag activeren, of beter een week van te voren?

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 22:54

Hier punten vandaag terug en ons eerste puntje in de B (mennen).

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 23:08

Vandaag weer wat spoedjes gehad. Helaas 2 alsnog af moeten keuren, de rest heeft punten en commentaar... Was L1 deze keer..

miriammiddel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 00:03

Hebben de juryleden hier ook al veel Z proeven ontvangen?

tessie98xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 07:53

asjemenou schreef:
Nu wil ik dus een dagstartkaart aanvragen en op zondag filmen en opsturen.
Heeft iemand hier ervaring met een dagstartkaart?
Kan ik die op zaterdag activeren, of beter een week van te voren?

Als je zondag wil opsturen, dan kan je de dagstartpas het beste die donderdag ervoor aanvragen. Het duurt een werkdag voordat hij in mijnknhs verschijnt en dus ook op paardrijden.nl.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 09:02

tessie98xx schreef:
Als je zondag wil opsturen, dan kan je de dagstartpas het beste die donderdag ervoor aanvragen. Het duurt een werkdag voordat hij in mijnknhs verschijnt en dus ook op paardrijden.nl.

Dank je wel!

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 11:04

Krijgen jullie op dit moment ook een foutmelding bij het laden van de pagina?

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-21 12:35

miriammiddel schreef:
Hebben de juryleden hier ook al veel Z proeven ontvangen?

Ben ik ook wel benieuwd naar, maar volgens mij praten er nu geen subtop juryleden mee?

Leuk dat de juryleden hier wel weer mooi wat proefjes binnen hebben gekregen om te beoordelen!

Dustinlover, gefeliciteerd met je winstpunt!

Afkepieteke, wat snel! Jammer van de net geen winst, maar fijn dat het wel met je gevoel klopte.

M_Bronkhorst, mooie punten, dubbel winst ook. Gefeliciteerd!

Leuk dat er meer Z1 starters meedoen. Ik ben benieuwd wanneer de eerste Z1 punten terug komen.

En gezellig dat er genoeg mensen meekletsen en aan het starten of jureren zijn!

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 13:03

Bizar, krijg gisteren een mail dat er 2 B proeven klaar staan om te beoordelen. Log ik net in, zijn het er 10. Geen probleem, maar wel een verrassing ;-)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 13:12

Urosa, zo tof dat je ook weer kunt meedoen :D

M_Bronkhorst, Gefeliciteerd!

Dustinlover, gefeliciteerd!! De eerste punt (in een nieuwe klasse, en de laatste punt in een "oude klasse") voelt toch altijd bijzonder vind ik... :j

Afkepieteke, jemig wat snel zeg :oo

En veel juryleden die weer (veel of weinig) proefjes te beoordelen hebben gekregen :D super leuk!!

Ik las ook iets over minder deelname, ik denk persoonlijk dat dat door veel factoren bij elkaar te maken heeft... het weer heeft niet meegeholpen, avondklok, binnenbanen gesloten, de lol is er misschien voor sommige af of men moet (zoals ik nu ook) soms gewoon weer even doortrainen, bovendien word er makkelijk over gedacht soms maar het is toch best een opgave hoor dat filmen, filmer regelen, enz.enz. Dus ik doe ook zeker niet (meer) wekelijks mee.. Ook het "lange" wachten op punten vind ik soms vervelend. Binnen 2-3 dagen is leuk, maar daarna word ik persoonlijk best ongeduldig :o (en ja, ik begrijp dat juryleden een prive leven hebben enzo ;) )
Maar ik ben wel nog steeds onwijs blij met dit alternatief :j :D

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-21 13:27

Linda2008, vind ik ook tof! Behoor ik ook weer tot de online proefjes community, miste de gezelligheid en het samen wachten op punten wel :')

Denk dat je gelijk hebt qua minder deelname! En eerder moest je inschrijven en was er niet voor iedereen plek. Schaarste wekt ook vraag op, nu kan het niet meer vol raken.

Hier vind ik het zo om de week ook fijner, helemaal nu we ook op pad moeten en ik een bak moet huren. Wordt het wekelijks ook stuk duurder van, los dat het in de Z1 niet eens kan :+

En binnen 2-3 dagen punten terug is inderdaad wel het fijnste :j Ik weet nog hoe blij ik weer was met de meetmomenten en wedstrijden haha, zo heerlijk direct punten weten.

Maargoed, hier ook blij met het alternatief, voordat we weer op pad mogen lijkt nog best ver weg.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 13:38

Ilja000 schreef:
Bizar, krijg gisteren een mail dat er 2 B proeven klaar staan om te beoordelen. Log ik net in, zijn het er 10. Geen probleem, maar wel een verrassing ;-)

Dat heb ik ook elke keer!
Blijkbaar stoppen ze er nog proeven bij.

Ik heb afgelopen week 9 L1 proeven gehad, weer een gevarieerde groep met 2 zonder winst, een middengroep en wat uitschieters. Een heerlijke proef met 211 punten!
Een 9 voor aandraven gegeven! Erg leuk. En ja, ook argument waarom het geen 10 was. Bewust over nagedacht.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 15:15

Ik heb geen 5 proeven maar 10 binnen gekregen. Event 22-2/28-2. Ga zo de eersten jureren