Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rozebadeend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 12:24

Sakura789 schreef:
Filmer laten versturen, hier ook gedaan. Alles mislukte ivm overzetten.

Zijn er hier mensen die in 4k filmen? Hoe gaat dat met uploaden? Ik doe nu HD maar kreeg terug dat de kwaliteit van de film niet top was.

Ik heb met 8k gefilmd, maar dat gaat dus niet met uploaden, Ik heb hem nu in UHD verzonden.. ofzo :+

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 12:32

Mijn filmpje was ook op een andere telefoon gefilmd en via whatsapp verzonden, kwaliteit wordt iet minder maar is gewoon goed te zien en beoordeeld.

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 12:34

Ik had dus ook een groot bestand van 800 mb en dat duurde dus echt bijna 40 min met uploaden. Ik heb de KNHS gebeld en mocht ook in een kwaliteit minder filmen met de telefoon. Dat ga ik nu maar proberen.

Suprice_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 12:35

Eef_Bam schreef:
Mijn filmpje was ook op een andere telefoon gefilmd en via whatsapp verzonden, kwaliteit wordt iet minder maar is gewoon goed te zien en beoordeeld.

Bij mij verzond whatsapp niet het complete filmpje. Vanaf 7 minuten brak hij af. Dus telkens stond het afgroeten er dan niet op. Ook iets om op te letten.

M_arjolein

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 12:36

Ik film met 4k. Uploaden duurt ongeveer een kwartier.

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 12:56

Bij mij deed ie het de hele tijd niet met uploaden in 4k. Toen uiteindelijk omgezet naar full hd en dit ging wel goed. Qua kwaliteit zag je niet direct veel verschil vond ik.

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 13:08

swatch schreef:
Ik had dus ook een groot bestand van 800 mb en dat duurde dus echt bijna 40 min met uploaden. Ik heb de KNHS gebeld en mocht ook in een kwaliteit minder filmen met de telefoon. Dat ga ik nu maar proberen.

Mmmm ik had dus wel commentaar op HD mbt de kwaliteit. Is denk ik ook een verschil of je zoiets bekijkt op een laptop met groot scherm ipv een ipad?

Whatsapp verslechterd de kwaliteit heel erg! Hier brak hij ook steeds af, dus de app geïnstalleerd op de opname telefoon.

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 13:33

Mijn bestand is dus meer dan 1 GB dus gok dat het insturen dan ook wel erg lang gaat duren. Zijn er ook mensen hier waarbij de proef niet beoordeeld is omdat de kwaliteit te laag was? Ik ben bang dat ik niet beoordeeld ga worden als ik via whatsapp het filmpje naar mijn telefoon stuur en die dan inlever.

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 14:02

Wij hebben vanmorgen de proef opgenomen voor de 7e :) Eerste keer filmen totaal niet tevreden, super veel fouten. Tweede keer ging veel beter, paar kleine foutjes maar dat neem ik voor lief. Grappige is als we proefjes oefenen gaat het meestal de eerste keer niet goed en de tweede keer beter. Wij reden zo rond vanmorgen. Op de witte broek en knotjes na netjes in onze wedstrijd set :)
Afbeelding

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 14:20

Lottekuhh_x schreef:
Bij mij deed ie het de hele tijd niet met uploaden in 4k. Toen uiteindelijk omgezet naar full hd en dit ging wel goed. Qua kwaliteit zag je niet direct veel verschil vond ik.

Dit had ik ook indd :j

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 14:40

xmarritw schreef:
Mijn bestand is dus meer dan 1 GB dus gok dat het insturen dan ook wel erg lang gaat duren. Zijn er ook mensen hier waarbij de proef niet beoordeeld is omdat de kwaliteit te laag was? Ik ben bang dat ik niet beoordeeld ga worden als ik via whatsapp het filmpje naar mijn telefoon stuur en die dan inlever.

De 1e x heb ik dit ook gedaan vond t zo slecht dat ik m nogmaals via de telefoon van de filmer heb verstuurd. Bij mijn afgelopen evenement stond er bij dat het filmpje erg duidelijk was kom wel uit op ongeveer 900mb ook.

saarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 14:47

Gefeliciteerd met alle punten! Ik heb net ingestuurd voor de 7e. Geen foutloze proef maar overall tevreden met het beeld.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 16:53

Iedereen gefeliciteerd met de punten weer. Vanochtend gefilmd voor vandaag en de 7e en zojuist ingestuurd. Morgen proberen in te schrijven voor de L1 (ons debuut).

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 16:58

Oeh balen als je zandhapt tijdens het proefje. Wel tof als je het dan op film hebt staan hihi :P
Hopelijk hebben jullie niets!

Hier nog niets terug van 30-4, zal morgen of overmorgen vast wel komen.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 17:11

Wij rijden er zo bij. Ik vind het echt heel erg leuk om helemaal netjes te starten! :D wij maken ons debuut online dus ik vind het leuk om er dan ook super mooi en netjes uit te zien. <3Afbeelding

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 18:27

Ik hoop dat het insturen goed is gegaan, kreeg wel de melding dat de video geüpload is, alleen kwam er eerst heel snel een zin in het rood in beeld. Het ging zo snel dat ik niet kon lezen wat het was, meerdere mensen dit gehad?

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 18:32

Ik ga het filmpje denk ik vanavond insturen.
Ik voel mij een beetje dom nu, maar gelukkig kon mijn oom mij helpen met het overzetten van het filmpje naar mijn eigen telefoon.
Ik heb de telefoon van de filmer aan mijn laptop gekoppeld, filmpje gekopieerd naar laptop en toen mijn telefoon eraan gekoppeld en het filmpje naar mijn telefoon gekopieerd.

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 19:46

Je mag toch maar 1 filmpje per event insturen? Waarom staan alle klassen er dan 2x bij (de bolletjes die je aanklikt als je kunt inschrijven) als je een event opent?

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 19:48

Lappie_Lap schreef:
Je mag toch maar 1 filmpje per event insturen? Waarom staan alle klassen er dan 2x bij (de bolletjes die je aanklikt als je kunt inschrijven) als je een event opent?

Paarden en pony's? :D

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 20:36

veertje99 schreef:
Ik hoop dat het insturen goed is gegaan, kreeg wel de melding dat de video geüpload is, alleen kwam er eerst heel snel een zin in het rood in beeld. Het ging zo snel dat ik niet kon lezen wat het was, meerdere mensen dit gehad?

Dat heb ik ook al eens gehad, was toen helaas niet gelukt. Ik kon het toen ook niet lezen omdat het zo snel ging, maar denk dat ik hetzelfde had. Ik kreeg het de dag erna direct te horen van de knhs.

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 20:56

NadjaNadja schreef:
Lappie_Lap schreef:

Paarden en pony's? :D

OMG :roll: ... Iets met selectief lezen O:)
Sorry! :')

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 21:01

Filmpje geüpload alleen ordernummer vergeten :roll: - nou ja dan horen we het vanzelf wel.

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 21:35

Lottekuhh_x schreef:
veertje99 schreef:

Dat heb ik ook al eens gehad, was toen helaas niet gelukt. Ik kon het toen ook niet lezen omdat het zo snel ging, maar denk dat ik hetzelfde had. Ik kreeg het de dag erna direct te horen van de knhs.

Ik zal het morgen in de gaten houden. Mijn filmpje is wel echt super groot helaas dus kan daar ook aan liggen

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 21:38

Het wordt de komende dagen weer lekker zonnig. Fijn om dan de filmpjes op te nemen. Hoe meer licht hoe duidelijker de filmpjes vaak zijn.

Succes voor degene die filmpjes gaan maken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 21:52

Ik heb de video's van 5 en 7 mei geupload! Klopt het dat de uitslag bij 'Uitslagen' -> 'Mijn Wedstrijdhistorie' komt te staan? :)