Dee_Es, dat is toch een heerlijke update zo? Helemaal niet saai hoor! Ik vind het interessant om te lezen waar jullie aan werken, waar jullie tegenaan lopen en hoe jullie het dan weer oplossen

Wat fijn ook trouwens dat het trailerladen zo goed ging

Verder vind mijn instructrice haar minder wisselend dan ik hoor, en volgens mij heb ik ook wel een beetje een idee hoe dat kan... althans dat is mijn idee er achter; over het algemeen doet ze het best goed maar we gaan natuurlijk steeds iets meer vragen, steeds iets meer op achter... en dan gaat haar trucendoos open. De ene keer drukt ze zich lang, dan rent ze weg, dan gaat ze op hol, dan kruipt ze achter mn been, dan pakt ze links niet aan, dan pakt ze rechts niet aan, nou zo kan ik wel even doorgaan... ze is gewoon slim

Mijn instructrice herkent gelijk wat ze doet, pakt dat aan, en dan is het weer “opgelost”. Maar ik heb dat niet snel genoeg door, want ze is wel zo slim om bijvoorbeeld aan de haal gaan en achter mijn been kruipen te combineren, waardoor ik denk dat ik moet remmen terwijl ik toen eigenlijk juist naar voren had moeten rijden... dan vererger ik het dus in eerste instantie tot de signalen overduidelijk zijn en dan ben ik eigenlijk al wat laat om het nog de kop in te drukken dus dan ben ik eerst weer dagen aan het “herstellen” en dan dient het volgende zich aan... stukje ontbrekend ruitergevoel bij mij ben ik bang