Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MonteKarlo schreef:Huh ghostattack zie ik nu Zara in de boktmarkt ?
Ghostattack schreef:MonteKarlo schreef:Huh ghostattack zie ik nu Zara in de boktmarkt ?
Klopt. Ik heb toch echt wedstrijdambities en met Zara is het nu ruim een jaar later nog steeds continu ruzie en gezeik met rijden. Inmiddels ben ik een dikke 15.000 euro verder en op een gegeven moment is de koek op. Dat betekent niet dat ik haar zomaar random verkoop, absoluut niet zelfs. Ze staat te koop voor als de juiste persoon zich meld, dus enkel iemand waar ik echt een goed gevoel bij heb en waar het vooral met rijden goed mee klikt. Ze blijft de komende tijd dus gewoon bij mij, maar staat eigenlijk in de 'stille verkoop'. We hebben nog genoeg dingen op de planning staan en die gaan we ook zeker nog doenAls er geen juiste persoon is voor haar, blijft ze gewoon lekker bij mij. Dan kies ik ervoor om volgend jaar een tweede paard erbij te kopen en Zara in te zetten als fokmerrie / recreatiepony.
Ons debuut staat nog steeds op 6 en 7 mei gepland. Daarnaast hebben we ons ingeschreven voor de Paard&Leven dag 17 juni in Ermelo. Daar rijden we een dressuurles mee.
roosjenat schreef:Helaas moet ik Wodan hier afmelden.
Wodan staat ook te koop en ik ga niet meer met hem op wedstrijd.
Ik heb hem nu 2 jaar maar in zijn vorige jaren reed hij alleen maar buiten. De overgang van alleen buitenritten naar 5x per week trainen kan hij niet en hij vind het in de bak werken niks aan.
Hij staat te koop maar gaat alleen weg naar iemand die graag buiten wil rijden. Misschien houd ik hem zelf maar daar moet ik nog even overna denken.
PrimaDonna_ schreef:Beste meiden,
Ik zal dit topic gaan verlaten. Heb gisteren afscheid moeten nemen van mijn lieve vriendinnetje... Zij was en is mijn droom
Ze staat lekker haar buikje op de eeuwige groene weides rond te eten..
Op dit moment heb ik het even helemaal gehad met de paarden. Dit is nu al mijn 4de maatje waar ik afscheid van heb moeten nemen. Zodra ik weer iets heb van; jaa.. ik mis het ga ik rustig op zoek.
Maar voor nu, even niks.. rust, alles een plekje geven.
Heel veel succes allemaal verder in de toekomst!
HiFive5 schreef:Even over mijn debuut: gisteravond 184 en 183 gereden. Was een jury met veel 6 en 7'en. Maar was zooooo tevreden. 1 minpuntje was dat ze uit de galop viel maar ze was echt op. Had 25 min ingereden en mentaal was ze volledig op. Hoe kan ik dit oplossen? Meer km's rijden? Want thuis heeft die dit probleem helemaal niet. Ze was ginder in het begin kijkerig maar was al snel over. Kortom; ben trots op haar! Zeker als je weet dat we van zo ver komen.
Orthos schreef:Gister mijn 2e B debuut gehad, 191 punten en 189. Vorige keer rond de 200 gescoord, dus een stukje minder maar hadden toch wat opstartproblemen. Resulteerde wel in 2x een 2e prijs
Ghostattack schreef:MonteKarlo schreef:Huh ghostattack zie ik nu Zara in de boktmarkt ?
Klopt. Ik heb toch echt wedstrijdambities en met Zara is het nu ruim een jaar later nog steeds continu ruzie en gezeik met rijden. Inmiddels ben ik een dikke 15.000 euro verder en op een gegeven moment is de koek op. Dat betekent niet dat ik haar zomaar random verkoop, absoluut niet zelfs. Ze staat te koop voor als de juiste persoon zich meld, dus enkel iemand waar ik echt een goed gevoel bij heb en waar het vooral met rijden goed mee klikt. Ze blijft de komende tijd dus gewoon bij mij, maar staat eigenlijk in de 'stille verkoop'. We hebben nog genoeg dingen op de planning staan en die gaan we ook zeker nog doenAls er geen juiste persoon is voor haar, blijft ze gewoon lekker bij mij. Dan kies ik ervoor om volgend jaar een tweede paard erbij te kopen en Zara in te zetten als fokmerrie / recreatiepony.
Ons debuut staat nog steeds op 6 en 7 mei gepland. Daarnaast hebben we ons ingeschreven voor de Paard&Leven dag 17 juni in Ermelo. Daar rijden we een dressuurles mee.
roosjenat schreef:Helaas moet ik Wodan hier afmelden.
Wodan staat ook te koop en ik ga niet meer met hem op wedstrijd.
Ik heb hem nu 2 jaar maar in zijn vorige jaren reed hij alleen maar buiten. De overgang van alleen buitenritten naar 5x per week trainen kan hij niet en hij vind het in de bak werken niks aan.
Hij staat te koop maar gaat alleen weg naar iemand die graag buiten wil rijden. Misschien houd ik hem zelf maar daar moet ik nog even overna denken.
HiFive5 schreef:Even over mijn debuut: gisteravond 184 en 183 gereden. Was een jury met veel 6 en 7'en. Maar was zooooo tevreden. 1 minpuntje was dat ze uit de galop viel maar ze was echt op. Had 25 min ingereden en mentaal was ze volledig op. Hoe kan ik dit oplossen? Meer km's rijden? Want thuis heeft die dit probleem helemaal niet. Ze was ginder in het begin kijkerig maar was al snel over. Kortom; ben trots op haar! Zeker als je weet dat we van zo ver komen.
Orthos schreef:Gister mijn 2e B debuut gehad, 191 punten en 189. Vorige keer rond de 200 gescoord, dus een stukje minder maar hadden toch wat opstartproblemen. Resulteerde wel in 2x een 2e prijs
Blue_Berry schreef:Vanmorgen mijn debuut gehad, 1e en een 2e prijs met 194.5 en 189 punten! Hier in de polder waaide het flink en veel windmolens die toch meer geluid maakte dan verwacht. Overall super trots en veel zin om weer te gaan starten.
[ [url=m/ki3H0U.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rEiMzk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Inney schreef:Gefeliciteerd allemaal met de goede punten! Was vandaag ook wel echt heel winderig.
Wij hebben ons debuut afgesloten met 187 en 186,5. Op zich wel tevreden, sloot goed aan bij mijn gevoel. Nu lekker kilometers maken. Mijn doel is toch wel in de 190 haha.
[ [url=m/5MuEgR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HfXI5a.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even wat beeldmateriaal. Ik moet echt aan mijn balans werken. Hij zit soms ook zo moeilijk dat soepele smalle ding haha.
Qua moe worden is het denk ik gewoon kilometers maken en tijd geven. Komt vast goed!
MonteKarlo schreef:Hier gaat het super super goed, de verandering van stal heeft ons veel positiviteit gebracht en ons debuut staat op 13-5 maar als nog iets in de buurt is misschien wel wat eerder.
Nog even een fotootje van gisteren![]()
[ [url=m/tEAJA9.jpg]Afbeelding[/url] ]