[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cioccolato

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 13:21

Even naar zo'n ingreepje maar liever te rustig aan doen dan alles weer kapot maken denk ik altijd maar :j
Beterschap voor je paard!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 20:38

Gelukkig dat de wond goed geneest FSCA!
Hoe ging je cross Carola?

Gismo was braaf de eerste keer weer buiten. Hij had flink het gas open dus was nogal bijbenen om hem de bocht om te krijgen wat resulteerde in 1 balk in het eerste parcours en 2 in de tweede. Maar wel goed gesprongen!
Afbeelding

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 20:39

Mooie foto Laura! Hij gaat eroverheen alsof het M is :+

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:05

Hier ook weer even aan het dressuren geslagen. 1e proef 179, mevrouw blokkeerde voor mijn beenhulpen. Flinke tik met de zweep verkocht, waardoor ik een flinke bok kreeg. 2e proef waren we door de blokkade heen en met 196 punten een 1e plaats. 8 april gaan we weer is springen, wel onofficieel.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 07:37

Wij hebben ook weer dressuur gereden dit weekend. Eerste proef 2de met 193. Tweede proef was de pijp leeg en 184. Ze blijft dressuur toch lastig vinden, vooral qua oprichting (springpaard hé :D). We gaan over een paar weken eens een M2 proef proberen maar eerst volgende week bij ons in Almelo het buitenseizoen qua springen beginnen:)

Weer mooie resultaten behaald hier overigens:D

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 09:02

Dat is fijn frederique! Gelukkig geneest het goed, best een nare plek dan.

Leuke dressuur uitjes ook dus! Nette resultaten allebei!

Heb je niet zien rijden Laura, alleen even bij het losrijden maar fijn dat ie braaf was! Jammer van de balkjes maar komt wel goed!

Haddy was het eerste rondje juist iets te traag dus wat grote afstanden maar wel heel prima opzich. Bij hindernis 3 sprong die heel schuin en stootte ik met mijn voet de staander om := 2e parcours reed ik er wat meer aan en voelde beter, iets lastig in de bochten hierdoor ook maar was wel stuurbaar. Even zoeken naar een middenweg dus :D we moesten nog 2 puntjes en hebben er dus 1 Haha.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 09:12

Netjes moonlight en ED!
Dan heb je Gis in zijn volle lompe glorie gezien kayleigh haha. Hij is zo onbestuurbaar in zo'n bak zonder hek :Y)
En dat laatste puntje komt vast de volgende keer! Jullie gaan zo hard vooruit :)

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 10:10

Ja zeker waar!
Als ik terug denk aan onze eerste wedstrijden gaan we hartstikke goed. Was ook best kijkerig met losrijden. Haddy vond het veld ernaast en vooral de golf mensen ook niet echt tof. Ging steeds heel hard op de losrij oxer af haha.

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 11:44

Whahah maar golf mensen zijn ook heel eng!!! :+
Nette resultaten lees ik hier! super allemaal :D

Ik zal morgen een dag op pad met twee paarden. Aan de ene kant wordt het wel een lange zit omdat de paarden niet in dezelfde klasse lopen maar ach maak er wel een dagje weg van en gelukkig wil een vriendin met mij mee :) mijn ouders liggen beide een beetje in de kreukels :P beetje druk allemaal maar het betere weer en zonnetje maakt veel goed :D

liespr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 12:07

Capriootje schreef:
Ja zeker waar!
Als ik terug denk aan onze eerste wedstrijden gaan we hartstikke goed. Was ook best kijkerig met losrijden. Haddy vond het veld ernaast en vooral de golf mensen ook niet echt tof. Ging steeds heel hard op de losrij oxer af haha.

Haha, dat herken ik.

Fijn he jongens dat het buitenseizoen weer begonnen is! En met dit weer <3

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 12:42

Ja dat is wel heerlijk! Was gisteren op de wind na ook echt super lekker. Krijg je zin in meer van die weekenden!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 12:59

Cross ging goed laura! 228 met dressuur, foutloos gesprongen en foutloos gecrosst. 3 sex buiten tijd maar dat wijd ik aan diegene die er voor mn neus af viel. Die er niet eens meer had mogen rijden.
Was rondje hc dus heb er geen heisa van gemaakt.
Paard was erg fijn :))
Gismo gaat ook goed! Fijn zeg.

Ben ook benieuwd hoe mijn jonkie is buiten...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 20:44

En wij zijn nog aan het stomen op het laatste indoor concours. Niet te lang losrijden morgen Marijke, stikheet daar in die voorste baan :=

Klinkt als een fijn rondje Cio!
En Capriootje ook tevreden lees ik :j

Mijn paarden liepen fijn vandaag met hun nieuwe amazone. Up to date twee keer foutloos en nog een keer geplaatst, brainpower eerste rondje net wat pech, maar tweede parcours dubbel nul en net buiten de prijzen.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 17:59

Fijne resultaten!

Draver_Dirk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 20:58

Wie doet er mee met SGW Westerbork?
Dit jaar een nieuwe poging, vorig jaar zijn alle crossen waar we voor ingeschreven hadden afgelast door het weer.
Dit jaar ingeschreven voor Westerbork, Staphorst en Amstelveen.

Maar dit weekend eerst ZZ en Sixbar op paard en buitenleven in Hardenberg.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 06:53

Ik rij Westerbork en met een beetje geluk Staphorst.
En komend weekend ga ik kunst afkijken op paard en buitenlevem :j

Draver_Dirk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 07:41

Leuk. Het wordt onze eerste officiële cross. Tot nu toe alleen oefencrossen gereden.
De dressuurproef is spannender dan de cross.

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 09:11

gomir schreef:
En wij zijn nog aan het stomen op het laatste indoor concours. Niet te lang losrijden morgen Marijke, stikheet daar in die voorste baan :=

Klinkt als een fijn rondje Cio!
En Capriootje ook tevreden lees ik :j

Mijn paarden liepen fijn vandaag met hun nieuwe amazone. Up to date twee keer foutloos en nog een keer geplaatst, brainpower eerste rondje net wat pech, maar tweede parcours dubbel nul en net buiten de prijzen.

Nou en of dat het warm was!!! dan heeft die grote ook nog wel wat haar.

Ik heb het nog nooit zo gek meegemaakt op concours, maar ja zeg nooit nooit :P Rij ik naar de dubbel sprong staat de combinatie na mij daar tussen te steigeren met haar paard.. nou die van mij was helemaal van de kaart en puntje bij paaltje heb ik haar nog weer bij hindernis 1 gekregen en die gesprongen. Tweede parcours kreeg ik haar bijna niet meer over de hindernis. Zucht zo jammer.
M paard deed het wel prima, eerste parcours foutloos maar 1 voor tijd :+ tweede parcours iets afgeleid dus 2 balken. Maar ben wel tevreden. Op naar het buiten seizoen!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 10:08

Oh wat balen is dat Marijke! Gelukkig de andere wel fijn!
Wat goed Carola, en die dressuur punten mijn hemel hahaha
Fijn dat je een nieuwe amazone hebt gevonden gomir!

Een vriendin die een bak meer ervaring heeft dan ik gaat Mick misschien een paar keer starten. In de hoop dat ik dan zelf ook weer durf :P Wie weet..

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 10:39

Baal enorm ervan, had haar al een tijdje niet meegenomen op concours. In februari haar op die locatie gestart en sprong ze mooi foutloos rond. Dus had goede hoop dat ze het weer goed zou oppakken. Tot die dubbel sprong ging het best goed en waren we nog foutloos. Maar ja mokken en balen heeft geen zin :P maar lekker op naar het buiten seizoen.

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 10:40

Balen zeg, Marijke! Dat is echt waardeloos als de andere ruiter je parcours en het vertrouwen van je paard zo verpest :(

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 11:03

:D Volgende keer in st Anna Marijke? Wil ik wel na je starten, zal ik niet in de weg rijden

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 14:37

Haha :)) ja volgende keer waarschijnlijk St. Anna en deal!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 21:48

Voor mij zit Indoor Tolbert er ook op, morgen de paarden verhuizen en dan op naar het buitenseizoen!

Gupje vandaag ongepland zijn M-debuut met nieuwe amazone gemaakt. Ze rijdt hem pas drie weken, maar ze worden nu al een combinatie. Klein foutje in de dubbel in het klassiek, jacht foutloos, maar niet snel genoeg voor de prijzen. Zo trots op mijn lieve gupje!
Afbeelding

SimonDesteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 19:34

Goede resultaten zeg!
Ik ben vandaag ook weer is gestart, ging eigenlijk heel fijn!
Ook nog een mooie 3e plaats :)

Woensdagavond na de regen ook nog even fijn kunnen trainen, dus laat dat buitenseizoen maar komen *\o/*

Afbeelding