[HK]Jonge wedstrijdruiters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IlBuono

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 14:06

Ik heb alle dressuur gezien dus de St.Georges en de Grand Prix, gewone proeven en kuren. Bekendste namen waren Patrick Kittel, Daniëlle Van Mierlo, Tommie Visser, Jorinde Verwimp, Patrick van der Meer, Jeroen Devroe etc. Was héél leuk, ontzettend mooie proeven en paarden. Ook bij het springen zijn er veel grote namen gepasseerd, heb een leuke show en überschattige Mini Steeple (verklede shetlanderrace) gezien. Een volle Nekkerhal vol standjes gaf natuurlijk ook veel winkelen en mooie spullen gezien. 2 lange maar fijne dagen

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 14:48

Super leuke dag gehad dus hierboven haha.

Ik ben net klaar met mijn paard en de pony's. Er ging een vriendin mee en we hebben zowel Win als Lady aan het werk gezet. Lady heeft lekker gesprongen aan de longe en dan komt ze echt los. Super lief. En Winner heeft ook gesprongen aan de longe, dressuur gereden & gesprongen onder de man. Ging allemaal best wel goed!!

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 18:18

Klinkt supah!
Ik zit in Limburg, lekker op vakantie:)

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:30

Vandaag nog eens met Buono gereden, eerst even blokje gewandeld en wat op de harde gedraafd en dan in de piste nog wat gegaloppeerd. Hij liep super en héél los dus had al helemaal zin om op wedstrijd te starten <3 Stom dat het niet meer kan maar zo blij dat hij zich zo goed voelt :D

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:56

Vandaag mijn eerste selectie wedstrijd gereden en het ging zo slecht! Bij het aanmelden werd gezegd dat het 3 kwartier uit liep, en ik ben het daarna nog meerdere malen wezen checken en terwijl ik de pony aan het opzadelen was kwam iemand van het secretariaat naar me toe dat het opeens wel op tijd loopt.... heel fijn, ik had dus maar 10 minuten om los te rijden.
In de proef was hij echt helemaal dichtgeslagen en kon ik er niet aan rijden, waardoor ik dus een paar keer ontzettend boos ben geworden, en hem maar gewoon vooruit heb getrapt (hij zou anders gewoon stil zijn gaan staan) een paar ontzettend lage cijfers gehaald (3en , en zelfs een 1 ) maar ook heel veel 8en omdat ik hem dan toch een beetje probeer op te jutten waardoor hij met die benen gaat smijten.
Ondanks het poedersuiker gevoel en het slordige (en een klein beetje ruw, wat ik anders absoluut niet doe, maar het was nu nodig om hem aan de praat te houden) 184 en een 2e prijs, met als commentaar: een GEWELDIGE pony!! met 8 voor de stap, 9 voor de draf en een 8 voor de galop! :wow:

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 10:49

Lol, zo gaat dat bij mij niet hoor.. Als ik slecht rijdx)

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 12:33

sannedeedee1 schreef:
Vandaag mijn eerste selectie wedstrijd gereden en het ging zo slecht! Bij het aanmelden werd gezegd dat het 3 kwartier uit liep, en ik ben het daarna nog meerdere malen wezen checken en terwijl ik de pony aan het opzadelen was kwam iemand van het secretariaat naar me toe dat het opeens wel op tijd loopt.... heel fijn, ik had dus maar 10 minuten om los te rijden.
In de proef was hij echt helemaal dichtgeslagen en kon ik er niet aan rijden, waardoor ik dus een paar keer ontzettend boos ben geworden, en hem maar gewoon vooruit heb getrapt (hij zou anders gewoon stil zijn gaan staan) een paar ontzettend lage cijfers gehaald (3en , en zelfs een 1 ) maar ook heel veel 8en omdat ik hem dan toch een beetje probeer op te jutten waardoor hij met die benen gaat smijten.
Ondanks het poedersuiker gevoel en het slordige (en een klein beetje ruw, wat ik anders absoluut niet doe, maar het was nu nodig om hem aan de praat te houden) 184 en een 2e prijs, met als commentaar: een GEWELDIGE pony!! met 8 voor de stap, 9 voor de draf en een 8 voor de galop! :wow:

Oei lekker dan.. Maar wel super commentaar en punten voor je gangen zeg! Knap om dan alsnog een 2e prijs te halen :)
Hoeveel selecties hebben jullie? Ik heb er al 3 gehad en over 2 weken de laatste..

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 14:12

Hier is geen selectie er is gewoon kringkampsioenschappen 24 januari maar die ga ik niet starten waarschijnlijk. :)

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 14:40

Heei!!
Sorry dat ik zo lang weg ben geweest maar had even niet de motivatie.
Gaat niet zo goed met paardje...
Een pees blessure aan bijde voorbenen dus daar gaat veel tijd jn zitten. We zijn nu ongeveer 4/5 maand verder en het gaat heel langzaam vooruit. We mogen nu 15 minuten aan de hand stappen. Vandaar dat ik niet mee heb gepraat maarja alles gaat door! De zelfde eigenaar heeft een nieuw paard gekocht en die is nu net beleerd en die rij ik er nu naast. Ik kan wanneer ik wil naar alle 2 de paarden maar het is niet het zelfde als hoe het altijd was.
Dus dan weten jullie het ook even...

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 15:02

Ik weet er alles van.. 5 januari gaan we voor de 5dee controle al weer. Hij is dit jaar eigenlijk maar 3 maanden 'goed' geweest.
Gerrit is geweldig en doet het onwijs goed maar mijn paarden kunnen elkaar gewoon niet vervangen ik hoop dat ik er vanaf volgende week weer op mag.

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 15:15

Wij moeten minimaal 2 proeven hebben gereden, maar meer is voor je kansen beter natuurlijk.
Ik rijd 9 januari nog een selectie en dan vind ik het wel goed, als dat een beetje oke gaat zijn we door dus dat komt wel goed. :)

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 20:58

Ahh wat balen zeg!
Oh zo Sanne! Zal jullie vast wel lukken zo te zien :)

Even een fotootje showen van Bowy <3
Afbeelding

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 21:01

Leuk aniek!

Mijn knappe monster dan ook maar even <3
Afbeelding

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 21:21

Oke nu ik ook, heb alleen geen dure foto's met logo's _O-

Afbeelding

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 21:27

Hahaha heb die foto zelf gemaakt hoor :')
Leuke foto's!

Oke shame on me ben een stukje longeerlijn vergeten, heb het even snel gedaan.. :o

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 21:28

aniek_joefy schreef:
Hahaha heb die foto zelf gemaakt hoor :')
Leuke foto's!

Oke shame on me ben een stukje longeerlijn vergeten, heb het even snel gedaan.. :o

Ja mijn vader ook maar is verder niet bewerkt, heb ik zo op de pc gezetx)

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 23:54

ik ben gewoon met mijn paard het twiske in gelopen :+ , koste me helemaal niks

behalve dan dat ik een behoorlijke klus had aan terug naar stal lopen, monster :=

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 10:31

Haha ik ging de paddock in; "paap maak foto's:')"

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 14:36

Wat een leuke fotos allemaal!

Dan doe ik ook maar :D
Mijn dierbaarste foto <3 gemaakt in de week toen we het slechte nieuws kregen...
Afbeelding

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 14:52

Die is echt heel erg mooi, lief met de oogjes dicht <3

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 01:32

Happy new yeaaarr *\o/*

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 01:46

Gelukkig nieuwjaar!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 13:26

Gelukkig nieuwjaar allemaal! geniet ervan! Op een jaar met heeel veeel paardenplezier!!

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 13:27

Gisteren niet gereden maar ik ga zo weer lekker trainen! Heb hem van de week eindelijk in de aanleuning weten te krijgen zonder hulpteugels! Wat een onwijs grote stap. Vanmiddag m'n proef oefenen voor ons debuut de 24ste. Ik ben zo trots! :D

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 13:36

Snap ik! Goed hoor! Ik mis Raymond nu wel echt, omdat ik nu een weekje weg ben krijgt hij anderhalve week geen beweging...

Zal wel weer goedkomen, vind het alleen niet leuk.