Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Stom dat het niet meer kan maar zo blij dat hij zich zo goed voelt
sannedeedee1 schreef:Vandaag mijn eerste selectie wedstrijd gereden en het ging zo slecht! Bij het aanmelden werd gezegd dat het 3 kwartier uit liep, en ik ben het daarna nog meerdere malen wezen checken en terwijl ik de pony aan het opzadelen was kwam iemand van het secretariaat naar me toe dat het opeens wel op tijd loopt.... heel fijn, ik had dus maar 10 minuten om los te rijden.
In de proef was hij echt helemaal dichtgeslagen en kon ik er niet aan rijden, waardoor ik dus een paar keer ontzettend boos ben geworden, en hem maar gewoon vooruit heb getrapt (hij zou anders gewoon stil zijn gaan staan) een paar ontzettend lage cijfers gehaald (3en , en zelfs een 1 ) maar ook heel veel 8en omdat ik hem dan toch een beetje probeer op te jutten waardoor hij met die benen gaat smijten.
Ondanks het poedersuiker gevoel en het slordige (en een klein beetje ruw, wat ik anders absoluut niet doe, maar het was nu nodig om hem aan de praat te houden) 184 en een 2e prijs, met als commentaar: een GEWELDIGE pony!! met 8 voor de stap, 9 voor de draf en een 8 voor de galop!

, koste me helemaal niks