[HK]M1 debuut; wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Re: M1 debuut; wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:19

Ik ben lid bij de SPA en die had altijd hun wedstrijden in Ouderkerk, waar ik woon dus vandaar. Maar rij inderdaad vaak aan de andere kant.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:28

Wat had jij eigenlijk voor punten Laura? Eerste proef was niet dik gepunt vond ik. M'n stalgenootje had 179 en 178, die baalde wel!

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:32

Wil je het weten? 166 en 172.. Echt erg. Vond ook wel erg laag idd eerste proef. Tweede plaats 180 had jij toch? Heb de uitslagen ook nog niet gezien.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:36

Ja ik had 182 min 2 en daar 2e. Nr 1 had 188.
Ik reed verkeerd, zo suf en ik had nog storing in de linksomkeerd, daar een 4 en een 3 dus baalde nog wel ervan.

Mn vriend las echt goed voor maar drong gewoon niet door leek wel. Heb online mentale training gewonnen, begint maandag. Dus ben benieuwd.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:16

Haha leuk teegee! Stalgenootje van mij is eigenaar daarvan. Ze vind die actie zo leuk haha. Ze heeft het echt heel vaak verteld :') wel leuk om te winnen! Ik zou het denk ik nooit "kopen", vind het nog best prijzig en straks vind je het niks ofzo..

Varro blijkt overigens oedeem te hebben. Oorzaak is nog niet bekend, da heeft bloed getrokken en morgen krijg ik de uitslag. Ben benieuwd en ik hoop op iets onschuldigs, ik wil echt op instructie week volgende week

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:21

o he, dat klinkt niet goed. Hopelijk inderdaad iets simpels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:26

Ik mag maandag weer weg. Ben benieuwd. Wordt een beetje een rommeltje denk ik. Moet om 1930 rijden maar vriendlief is niet voor 1745 thuis.... Gelukkig is het bij de buren.

Vriendinnetje heeft vakantie en die kan mooi de kiddies bezig houden als ik vlecht en was hihi.

Bedenk me net dat hij via stal naar huis kan komen. Dan kan hij rond 1730 daar zijn. Toch weer wat tijdwinst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:52

Hoe vaak starten jullie in de maand?

Wil eigenlijk in mijn vakantie in augustus wat extra weg. Ik kan dan bij de buren starten en twee keer op een toplocatie op 5km afstand.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:56

Arme Varro! Wat moet je nu doen? Blijven koelen?

Vonneke, dit heb ik dit jaar gedaan en gepland met Do:
jan: kring L2
Feb: wedstrijd en regio L2
Maart: 2 wedstrijden M1
April: -
Mei: -
Juni: wedstrijd en week Almelo
Juli: 2 wedstrijden (6 en 26 juli)
Aug: 1 wedstrijd en regio
daarna zie ik wel :)

Do is niet onder de indruk van vreemd terrein en ik wil beetje de mooie wedstrijden uitzoeken, in de zin van meer als 3 deelnemers per klasse en waar ze 2 banen hebben.

Edit: met andere paard spring ik L dus dat probeer ik er ook nog tussen te plannen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:58

Dat is niet heel vaak weg TG! Ik ga normaal twee keer per maand.

Vind het zo leuk dat ik wel regelmatig weg wil hihi.

Naar Almelo zou ik ook wel willen, maar dat valt voor mij altijd onder school en daar kan ik geen vrij krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:59

Maar ik ga ook enkel naar de mooie zandbanen. Gelukkig kun je die hier volop uitzoeken!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:00

Almelo was wel super leerzaam, maar wel duur weekje.

Vind het ook zo leuk dat ik wel elk weekend weg wil maar probeer beetje om en om te plannen. Heb ook nog baby en vriend en af en toe jureren :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:03

hihi dat is hier soms ook echt plannen.

De tweeling, vriendje die goed kan hockeyen en in het seizoen dus de zondagen weg is.

Ik ga dus graag op een zaterdag starten. Dat komt bij ons het makkelijkste uit.

Nu dus lekker een paar keer extra in augustus. Voor mij wel goed voor ringervaring!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:06

Gelukkig hebben vriendlief en ik dezelfde hobby. Ik ben van het rijden, hij longeren en "mak maken" als we jong paard hebben staan.

Beetje ritme krijgen is dan wel fijn, ik kon hier in de buurt weinig vinden deze maand en begin aug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:08

ik woon wat dat betreft wel gunstig in het zuiden.

Inderdaad makkelijk dezelfde hobby, maar soms natuurlijk ook niet als je iets tegelijk wilt.

Vriendje is hier door de week eigenlijk altijd thuis als ik weg wil.

Maar houd niet van wedstrijden als het heel koud is. Afgelopen winter door kunnen starten. Als het deze winter (hard) gaat vriezen blijf ik jan/feb thuis hihi

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:27

Scheelt dat m'n vriend zelf niet rijdt, hij moet
Gewoon overal met mij mee op pad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:29

Haha die van mij geeft er weinig om. Ga veel alleen weg of met vriendin.

Morgen weer rijden en woensdag les. Alweer een maand geleden en tussendoor weinig gereden...

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 09:19

Ik kan niet heel veel doen, koelen is natuurlijk nooit slecht dus dat doe ik gewoon. En met hem stappen zonder zadel, gister een buitenritje met hem gemaakt ging echt top haha. Ik heb er gewoon slecht van geslapen vannacht omdat ik de uitslag wil weten.

Nou had een ponykamp kind van t weekend een worm in zijn land in de mest gevonden. Dus het kan ook zijn dat zijn lijf daarop reageert. Hocus spocus mens dacht ook meteen aan een allergische reactie op een insect

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 11:39

lianne__ schreef:
LoveMickey schreef:
JAAA, ik ben door naar de finale van de Welsh Cup!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Ondanks dat ik zonder stiften moest starten, maar wel met ijzers op natgeregend gras wat natuurlijk bij uitglijden eindigde, toch door! Ik ben zo trots op mn kleine dappere pony! Ze durfde eigenlijk niet meer zo goed, want ze gleed echt om de twee passen uit en een middendraf of -galop zat er dan ook echt niet in.. Maar ik heb ondanks dat heel fijn kunnen rijden :D Was uiteindelijk 2x derde met 176 en 184! Geeft me wel hoop, want we hadden veeeeeeel beter gekund als ze niet de hele tijd bang hoefde te zijn voor uitglijden, terwijl het natuurlijk meer dan logisch is dat ze dat was! Maar we zijn in ieder geval door *\o/* *\o/*

Gefeliciteerd! Wanneer is de finale? Waarom heb je geen ijzers onder dan?

Ik had wel ijzers en ook stiften mee, maar de stiften waren zo groot en zwaar dat als ze zich zou verstappen ofzo, ze waarschijnlijk een peesblessure over zou houden...

vonneke schreef:
Hoe vaak starten jullie in de maand?

Wil eigenlijk in mijn vakantie in augustus wat extra weg. Ik kan dan bij de buren starten en twee keer op een toplocatie op 5km afstand.

Ik heb de laatste tijd ontzettend veel gestart, volgens mij 6 weken achter elkaar... Nu start ik misschien 20 juli nog en anders 25 juli de kampioenschappen. Helaas is hier in de zomervakantie niet zoveel om te starten...

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 11:40

EGHESHERTGH Had veel meer gereageerd, maar dat is verdwenen -:(- -:(-

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 21:08

Kelly wat balen zeg.. HOpendat de uitslag een beetje positief is!

Vonneke beetje krap dus qua tijd maar wel lekker om zo dichtbij te starten.
Ik start op moment 1, hooguit 2x per maand. maar dat is ook wel omdat de punten best hard gaan en ik vind niet dat we al toe zijn aan de M2. Dus doen het mooi rustig aan
ik heb nu 28 juli kringkampioenschap, 19 augustus zomerconcours van eigen vereniging. En ik hoop natuurlijk dat ik de 15e regio mag starten. Verder nog niet wat opgegeven

Starten er wat van jullie in september nog de Zilveren ster in Haaksbergen? (3 daags dressuurconcours?)

TeeGee wel ideaal dat jullie dezelfde hobby hebben.

vanavond fijne clubles gehad. eerste kwartier nog wel de nodige spanning naar anderen maar daarna ging het fijn. morgen priveles. Donderdag nog even rijden en dan heeft ze een weekend vrij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 21:15

Als het dichterbij was geweest wel Melissa, maar dat is voor mij niet aan te rijden.

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 21:39

Sharon heeft ook lekker vanaf zondag vrij gehad. Ga haar morgen weer oppakken :)

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 22:02

Kelly; wat balen zeg!

Vonneke; ik start ongeveer gemiddeld 2 a 3 keer per maand per paard. Ene maand meer dan de ander ligt er net aan welke concoursen er zijn.

Melissa; yes me! Gaat weer mooi goede kant op?

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:35

Vonneke: Word dan haasten maandag! Wel ideaal dat je zo dicht bij kan starten! Ik wil eigenlijk 1x per maand starten. Maar ben nu al 3 maanden niet geweest.

Kelly: Al een uitslag gehad? Altijd balen als ze iets mankeren. En al helemaal als je ook nog eens iets op de planning hebt staan.

Melissa: Lekker aan het lessen. Wel fijn als je 2 dagen achter elkaar kan lessen!

Ik heb donderdag weer wedstrijd. Hij loopt als 2 dagen echt poedersuiker. Vrijdag was hij super fijn in de les. Zaterdag ook fijn gereden en zondag enkel een buitenritje gedaan omdat ik een beetje slecht was na avondje voetbal :')
En Maandag had ik les en was hij niet echt meewerkend. Instructrice en ik moesten er eigenlijk wel een beetje om lachen dat hij zo dwars kan zijn. Soms is het echt een eikel.
Vandaag ook nog in dezelfde bui dus hoop maar dat hij morgen een beetje fijn te rijden is. Anders worden het laaaange 5 minuten donderdag!