Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

wel leuk om te winnen! Ik zou het denk ik nooit "kopen", vind het nog best prijzig en straks vind je het niks ofzo..

lianne__ schreef:LoveMickey schreef:JAAA, ik ben door naar de finale van de Welsh Cup!!!![]()
![]()
![]()
Ondanks dat ik zonder stiften moest starten, maar wel met ijzers op natgeregend gras wat natuurlijk bij uitglijden eindigde, toch door! Ik ben zo trots op mn kleine dappere pony! Ze durfde eigenlijk niet meer zo goed, want ze gleed echt om de twee passen uit en een middendraf of -galop zat er dan ook echt niet in.. Maar ik heb ondanks dat heel fijn kunnen rijdenWas uiteindelijk 2x derde met 176 en 184! Geeft me wel hoop, want we hadden veeeeeeel beter gekund als ze niet de hele tijd bang hoefde te zijn voor uitglijden, terwijl het natuurlijk meer dan logisch is dat ze dat was! Maar we zijn in ieder geval door
![]()
Gefeliciteerd! Wanneer is de finale? Waarom heb je geen ijzers onder dan?
vonneke schreef:Hoe vaak starten jullie in de maand?
Wil eigenlijk in mijn vakantie in augustus wat extra weg. Ik kan dan bij de buren starten en twee keer op een toplocatie op 5km afstand.