Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjolvir schreef:Jeeehhhh! Net terug.
Resultaat van ons proefje in de kou vanochtend vroeg.
183 pnt, dus Toobs zijn 1e wptje voor de wagen.
Citaat:@ Lisanne, dat masseren blijf ik toch rete interessant vinden, misschien dat ik daar toch eens een opleiding voor ga volgen. Wat zou het toch fijn zijn om sommige dingen zelf te kunnen onderhouden in een paardenlijf (dan heb ik het over de kleine ongemakjes).
UnitedxWest schreef:Citaat:@ Lisanne, dat masseren blijf ik toch rete interessant vinden, misschien dat ik daar toch eens een opleiding voor ga volgen. Wat zou het toch fijn zijn om sommige dingen zelf te kunnen onderhouden in een paardenlijf (dan heb ik het over de kleine ongemakjes).
Ik krijg het aangeboden op school en krijg als ik het behaal een certificaat! Helaas, stelt het bij ons niet zo heel veel voor nog tot nu toe... Maar het lijkt me indd ook geweldig om echt te kunnen voor je paarden.
Suelza schreef:UnitedxWest schreef:
Ik krijg het aangeboden op school en krijg als ik het behaal een certificaat! Helaas, stelt het bij ons niet zo heel veel voor nog tot nu toe... Maar het lijkt me indd ook geweldig om echt te kunnen voor je paarden.
Ach, je wordt er nooit dommer van, denk ik dan!