Ik heb een Z2 proef geoefend en het viel helemaal niet tegen. De wissels lukten allemaal
Nog wel wat aandachtspunten en het allemaal wat beter aan elkaar rijden...maar ik heb goede hoop dat het ons allemaal wel gaat lukken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Moe maar voldaan afgestapt

Gisteren ging ze mega goed. Drafwerk was echt gewoon geweldig. Galop ging ook best goed. Wissel van links naar rechts ben ik nu hard aan het oefenen om ze eerst vanachter te laten omspringen. Dit lukte van de eerste keer. Een pasje later sprong ze vanvoor. Was ik helemaal happy mee
Van rechts naar links is het moeilijker om ze eerst vanachter te laten springen maar na 2 mislukte pogingen sprong ze wel een goeie wissel. Daarna niet meer geoefend want mijn missie was volbracht. Hopelijk blijft ze zo gaan tot vrijdag!
maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel. Eerst deden we dit op de grote volte, maar op de volte heeft ze snel de neiging om vanvoor te wisselen dus nu op de lange zijde.

Die doe ik thuis wel eens, zodat ze goed moet gaan zitten, maar een beetje hulp daarbij is natuurlijk altijd fijn 
Pirouetten heb ik gisteren ook geoefend, ging echt goed. Appuyementen in draf en galop zitten er ook op. Al wil ze in galop nog wel eens wat moeilijker worden maar dat vergeef ik haar met plezier. En de wissels.. Jah
lienbono schreef:Ik kom dan qua niveau wel overeen met jouPirouetten heb ik gisteren ook geoefend, ging echt goed. Appuyementen in draf en galop zitten er ook op. Al wil ze in galop nog wel eens wat moeilijker worden maar dat vergeef ik haar met plezier. En de wissels.. Jah