Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noukie schreef:Klinkt wel als behoorlijke stappen vooruit! Fijn dat je toch je eerste rondje mocht afmaken, leren ze ook weer van.
Ik werd vanmorgen gebeld dat ik vanwege uitvallers eerder kon starten tussen een andere rubriek omdat anders de ring een half uur leeg zou liggen. Moet zeggen, waaide lekker en het was echt goed te doen. Merrie was vooral erg scherp ipv last van de warmte. Zat in de proeven bijna teveel te genieten en vergat een beetje te rijden, maar als dat het ergste isMocht met 2x 65% naar huis en zag net in de uitslagen ook 2x gewonnen. Heel blij mee uiteraard!
Myrsky schreef:Bowo schreef:Vanaf 80cm mag er een dubbel in
Dit stelt me zoveel gerust, over een paar weken heb ik een 50cm wedstrijdje met mijn pony tussen de paarden. Al 1 onderdeel minder om bang voor te zijn
PSvanLot schreef:tof al die springers! Long way back zelf ZZ gesproken, maar ik durf gewoon helemaal niet meer. Hadden zoveel fijne pony's en paarden staan. Niets gebeurt, maar durf t gewoon niet meer.
Ergens zou ik wel ergens een automaat willen kopen waarmee ik een beetje B/L kan springen. Misschien toch wel weer leuk. Maar ik ken mezelf, dan ben ik toch te gedreven en wil ik meer wat ik dan weer niet durf haha.
Vraagje, wat voor merk jasjes dragen jullie? Ik heb een equiline, maar daar pas ik eigenlijk net niet mooi in. Dus zoekende naar een nieuwe.