Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DoretteK schreef:Net gefilmd voor mijn tweede event, voor 7 mei. Ging echt perfect! Totdat er een mountainbiker langs komt gesjeesd, precies als ik ook aan die kant van de bak rijd. Mooie piaffe geredenMaar wel tevreden en kan op wedstrijd ook gebeuren, dus ga hem insturen. Ben benieuwd!
Caritas schreef:Wat is nu trouwens correct? Je hebt een volte cxc waarbij je na x aanspringt in galop. Ik zou denken dat je na c daarna de hoefslag volgt maar in de voorbeeld filmpjes van de knhs plakt iedereen een kwart grote volte aan vast. Is dat de bedoeling?
Tanja_14 schreef:Hoihoi, ik heb een vraagje, wellicht dat het al ergens hiervoor staat maar kon het niet echt vinden...
In onze bak kun je niet vanaf de C filmen (daar is de muur), maar we hebben een 20x60 bak dus ik zou ook aan de andere kant kunnen rijden zegmaar. Kan je dan gewoon prikbordjes gebruiken in het zand ipv die aan de bakrand? Of wordt dat te onduidelijk? Mensen hier misschien ervaring mee? Ik had de knhs gemaild en die gaven aan dat je ook prikbordjes e.d. mocht gebruiken, maar ze gaven geen duidelijk antwoord op of het erg is als de andere bordjes nog op de bakrand hangen...
daffodil schreef:Een vijf voor verzorging? Hoe ziet iemand er dan uit? Dat kan dus in mijn ogen echt niet.......Maar goed hier zwengelen we een discussie aan die niet voor hier is denk ik maar volgens mij horen we nog altijd uit te gaan van een tien en niet van een zes. Dus die verzorging moet dan wel heel dramatisch zijn geweest, daar kan ik me niets bij voorstellen en ik jureer toch echt al een hele tijd.
xmarritw schreef:Ik heb gisteren mijn proefje gereden voor de 7de, maar nu zit ik met een probleem. De filmer heeft op zijn eigen telefoon gefilmd en ik heb het filmpje dus niet op mijn telefoon. Iemand een idee hoe je zo'n groot bestand (1,17 GB) kan verzenden? wetransfer werkt niet, bluetooth ook niet en bij whatsapp wordt de kwaliteit te laag.
xmarritw schreef:Ik heb gisteren mijn proefje gereden voor de 7de, maar nu zit ik met een probleem. De filmer heeft op zijn eigen telefoon gefilmd en ik heb het filmpje dus niet op mijn telefoon. Iemand een idee hoe je zo'n groot bestand (1,17 GB) kan verzenden? wetransfer werkt niet, bluetooth ook niet en bij whatsapp wordt de kwaliteit te laag.
MightyJoe schreef:xmarritw schreef:Ik heb gisteren mijn proefje gereden voor de 7de, maar nu zit ik met een probleem. De filmer heeft op zijn eigen telefoon gefilmd en ik heb het filmpje dus niet op mijn telefoon. Iemand een idee hoe je zo'n groot bestand (1,17 GB) kan verzenden? wetransfer werkt niet, bluetooth ook niet en bij whatsapp wordt de kwaliteit te laag.
Kan de filmer de paardrijden.nl app niet downloaden en voor jou insturen? Dat kan gewoon.Als de juiste gegevens er maar bij staan.
Queelens schreef:Wetransfer kan toch tot 2gb?
Als jullie beide een iphone hebben Airdrop? Of Dropbox?
Of anders op haar telefoon opsturen.