Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
beetje mijn fout misschien, ik galoppeer eigenlijk altijd in de hoek aan haha. Dus deze week nog even goed daarop geoefend maar het blijft nog wel lastig. Maargoed, dat is maar 1 oefening
En zodra ze spanning op haar lijf krijgt, is dat ook gelijk het eerste waar ze dan weer moeite mee heeft (blijft voorlopig een zwakke plek denk ik). Op mijn laatste protocol stond een 7 voor het aanspringen in de rechtergalop, jullie kunnen je vast voorstellen dat dat voor mij een heel feest was
hihi
)
Maar Snob bleef over het algemeen netjes aan het werk.
[EJL-ITP] Snob in 2020 - van gebroken pols tot L2 startgerechtigd
. Heb me verder voor niks ingeschreven staan. Als het nieuwe platform er is wil ik me nog wel een keer inschrijven. Beetje blijven oefenen. Maar travers en keertwendingen heb ik nog niet ge-herinstalleerd sinds de blessure dus M2 wachten we nog even mee. Heb jij bepaalde trainingsdoelen voor tijdens je proeven-pauze? Ik zag je berichtje in het online proeven topic. Mij viel het ook op dat jury's echt al een meer gesloten paard willen in de L2. Ik dacht, ach beetje verder wijken en een paar pasjes achterwaarts maar daar had ik me mooi op verkeken. Nu in de M zijn ze nog strenger, iets achter de loodlijn komen wordt echt direct afgestraft bijvoorbeeld.
Ik vind het wel leuk en interessant hoe de beoordeling steeds een beetje zwaarder wordt. Hoop zelf in 2021 de jurycursus B/L te gaan volgen...
Maar better safe than sorry, die gebroken pols van begin dit jaar hoop ik niet te gaan herhalen. Ook niet in een andere vorm. En ik vrees echt dat we aan een ander zadel moeten... Eindejaarscadeautje zullen we het maar onder scharen. Dan lijkt het leuker.
wel blij met mijn uiteindelijke keuze
achteraf heb je er vaak veel plezier van, maar de zoektocht... 
haar hals is ook gewoon niet langer
haha! misschien schatte ik ons te hoog in, maar meestal is dat juist tegengesteld

hahaha
Ik ben er echt heel blij mee, in 1x geslaagd. Geen idee hoeveel ik er daadwerkelijk gebruik van zal gaan maken, maar het is heel fijn om m op zak te hebben voor het geval dat. 

ondanks dat het voor mijn billen aan de krappe kant is (maar dat kon niet anders ivm haar korte rug). wel enorm lang moeten wachten op het zadel omdat alles mis ging wat mis kon gaan, maar achteraf is het het wachten dik waard geweest 

Stukje sluiten in galop is nog wat moeilijk maar na een paar keer snapt ze aardig goed wat ze moet doen, heel leuk
Zijn nog maar een paar passen maar het begin is er 

dus als ik pech heb wacht ik nog even 
het is ook wel een karaktertje haha!
) geupload. 

Lekker wat basiswerk dressuur gedaan en daarna gesprongen, had ze goed zin in
maar wel via Marktplaats eenzelfde zadel gevonden als die ik geprobeerd had, morgenavond ga ik passen/proberen dus ik hoop heeeeeel hard dat die gaat passen voor Snob en mij.

Ik vind die Brandt zadels trouwens ook echt heerlijk zitten.
WIP zullen we maar zeggen.
Vandaag even gelongeerd en morgen weer lekker lessen bij mn instructrice 

Ik heb geen ervaring met WeAllRide maar ik lees er wel veel goede verhalen over 

dat is toch een super mooi begin zo! Druk gemaakt voor niets
).
het zou fijn zijn als ik mijn vinger er eens op kon leggen, waarom het zo wisselt of er achter zou komen hoe ik het op kan lossen...