Alweer een tijdje een stille meelezer, misschien een beetje een gek verzoek! Maar ik ben opzoek naar een paardje die ik kan rijden en uitbrengen in de sport, als jullie nog wat weten?
Nee gekheid. De 5 jarige vandaag 209 en 202. Laatste 4 proeven dus al dik boven de 200. Morgen gelukkig weer crossen
Echt balen Elke.. zo naar als dat gebeurd.. hopelijk vind je snel iets..
Lithya
Geplaatst: 25-03-17 17:45
Dan meld ik mij weer aan cio, en af bij de dressuurprikkers. Wat een mooie punten!! Vorige week 201, maar dat was te weinig. Nu weer springen en hopelijk binnenkort starten. Vanochtend ging hij in ieder geval fijn!!
Doei Carola, was gezellig haha. Hoef ik niet meer te kwijlen om je vos.
Laura ga je starten in Aerdenhout?
Wij zijn gister vijfde geworden en een winstpunt rijker. BB wel weer 2 vieze weigeringen maar B sprong hij heel fijn en de barrage nog beter! Ik ben wel erg blij met hoe t nu gaat. We gaan eindelijk weer de goede kant op!
Balen Elke! En veel succes en heel veel plezier laura.
Ik doe lekker rustig aan. Erg druk met werk. Busy season. Thuis gaat het springen ook niet top. Paard boos dat ze moet wachten ipv plankgas er overheen. Eigenlijk moet ik van mijn instructeur kilometers maken maar ik heb het vertrouwen niet echt. Wel een heerlijk strandritje gemaakt vandaag. Laag water, hard strand. Echt perfect! Was genieten.
@Nann: melanomen zijn gezwellen die vaak voorkomen bij schimmels. Deze zat op zijn koker, hij is eerder al eens geopereerd aan een melanoom op zijn ooglid. Gefeliciteerd trouwens met jullie puntje!
@Kayleigh: hij lijkt er helemaal geen last van te hebben, is heel fit en energiek. De wond geneest ook goed (ze waren bang dat het open zou kunnen scheuren door de druk die erop stond door de hechtingen).