Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hmm, lastig. Ik ben nog nooit gestart met ijzers maar een hele droge ondergrond kan ook glad zijn natuurlijk dus zou voor de zekerheid met ijzers wel ook kalkoenen gebruiken. Hier inderdaad ook kale en droge weides, maar denk nu zo'n beetje overal wel? Nergens staat meer iets en waar nog wel iets staat is het ook droog en zonder voedingsstoffen. Lekker bijvoeren dan maar!
En inderdaad, je kan niet alles er omheen stil zetten. Hopen op voordelige tijden dan maar! Nouvel schreef:Ik wilde voor 28 juli misschien opgeven maar dan wordt het ook nog heet...
Denk er wel aan dat grasland knetterhard wordt met die droogte, daar gaan ze niet altijd fijner van lopen...
Ik start eigenlijk alleen op zand, paarden hebben geen ijzers.
Maar voor het land minder...
, maar we konden balkjes draven en ook de waaier waar om en om laag/hoog lag, viel soms wel wat af en werd ze ook hyper.. Maar hee, we gingen er overheen, tussen de staanders door
Toppertje
En thuis is bijna weer een klusproject af.
Ondergaande zon.. Erg fijn! Eigenares v. stal was gezellig even mee op de fiets. Was ik wel blij mee, aangezien Marena en ik een beetje gespannen werden van een kudde paarden die aan kwamen galopperen
Moet er even weer een beetje in komen, was alweer een hele tijd geleden dat ik op buitenrit was geweest. Sinds ik hier op stal sta (eind feb.) nog niet weer weg geweest. Maar zeker voor herhaling vatbaar! Marena genoot ook volop
Ben benieuwd naar het filmpje. Bij ons geen bos en 's avonds laat weinig dazen gelukkig!
Ja, nog 2 drinkpotjes bevestigen, maar dat komt wel deze week.. voerhut is ook binnen gekomen, erg blij mee