Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lina1998 schreef:Chabliss schreef:haha dankjullie! Het vallen viel mee, ik kwam op me voetjes terecht![]()
En mezelf voorstellen: Ik ben teddy 17en heb sinds ongeveer 3 maandjes een bijrijdpaardje Dubai waar ik dus hopelijk wedstrijden mee kan gaan doen! en een foto van hem (hij is zo mega cute) en en van ons samen:
oeps de fotos doen het nietjullie hebben pech want ik zit op mn mobiel hehe
Ben jij wie ik denk dat je bent en sta je heel stiekem bij mij op stal?de naam Dubai en die 3 maanden kan bijna niet missen
Ik heb overigens zaterdag voor het laatst gereden, ik ben in Parijs
toen ook op m'n protocol gehad: stiert weg 

Had mijn hele vakantie met rijden gepland en trainen....en nu zit ik maar wat op de bank. (moet nog wennen aan het plannen van andere dingen....en de meeste vriendinnen zijn op vakantie of ziek het heerst best wel)
, heb alleen besloten met Ger voorlopig dressuur te blijven rijden (rij hem nu pas weer 5 maanden en hij loopt best intensief wedstrijden de laatste tijd). Springen deed ik altijd met wedros maar het is nog maar de vraag of die dat ooit weer kan..
Iris965 schreef:Slecht......lang getwijfeld maar ik wil nu toch wel iets kwijt meestal lucht het op......Ik deel mijn pony met mijn moeder en hij staat ook bij haar in de buurt. Mijn ouders zijn gescheiden. Nu heeft mijn vader een nieuwe vriendin en ben ik niet meer welkom bij mijn moeder. Waarschijnlijk omdat ze jaloers is omdat die vriendin en ik het goed kunnen vinden met elkaar. Dat betekent ook dat ik mijn pony niet meer mag zien en niet meer mag rijden......en ik mis mijn pony zo...en het rijden...en ik had ook wedstrijden die ik nu moest afzeggen...(onderling op de manege maaroke) het is zo lastige en vervelende situatie ik zit er echt zooo erg mee.Had mijn hele vakantie met rijden gepland en trainen....en nu zit ik maar wat op de bank. (moet nog wennen aan het plannen van andere dingen....en de meeste vriendinnen zijn op vakantie of ziek het heerst best wel)
niets meer met paardlief gedaan sinds kerst
ik heb eerlijk gezegd gewoon even geen zin in hehe
even een dipje ofzo, komt wel weer helemaal goed!
Iris965 schreef:Slecht......lang getwijfeld maar ik wil nu toch wel iets kwijt meestal lucht het op......Ik deel mijn pony met mijn moeder en hij staat ook bij haar in de buurt. Mijn ouders zijn gescheiden. Nu heeft mijn vader een nieuwe vriendin en ben ik niet meer welkom bij mijn moeder. Waarschijnlijk omdat ze jaloers is omdat die vriendin en ik het goed kunnen vinden met elkaar. Dat betekent ook dat ik mijn pony niet meer mag zien en niet meer mag rijden......en ik mis mijn pony zo...en het rijden...en ik had ook wedstrijden die ik nu moest afzeggen...(onderling op de manege maaroke) het is zo lastige en vervelende situatie ik zit er echt zooo erg mee.Had mijn hele vakantie met rijden gepland en trainen....en nu zit ik maar wat op de bank. (moet nog wennen aan het plannen van andere dingen....en de meeste vriendinnen zijn op vakantie of ziek het heerst best wel)