TeeGee schreef:2e met 180 en 1e met 192! Reserve kampioen en door naar regio
Joehoe!!!! Proficiat!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lauura schreef:Nee stond overal actiever actiever actieverVoelt juist nu als fijne controle in begin gedeelte. Zie je ook wel aan de punten, wat meer zesjes maar ook 7 etc er tussen en dan komt galop stuk en dan 4 5 5 6 5.. Hij sprong twee keer verkeerd aan en als ik hem dan daarin wil corrigeren wil dat niet snel genoeg. Duurt gewoon 3 passen te lang en dan ben je al bij je volgende onderdeel. Daar wordt ie te strak in en gaat zo wat aan de haal met me.

TeeGee schreef:Kelly, paard van m'n zusje heeft ook wel van de bulten gehad. Erg pijnlijk en ze volgende dag vaak erg stijf/korte pasjes.
Heb je een smalle singel? Met of zonder elastiek?
Ik rij bij kring Centraal in NH.
! 
melissa_93 schreef:Lianne leuk is dat he, als leiding op ponykamp. Ik ga volgend weekend weer mee als leiding met kamp van de ponyclub. Wij proberen juist elk jaar een andere locatie te vindenVolgens mij gaan er bij ons 16 kinderen mee, mooi aantal.
LoveMickey schreef:JAAA, ik ben door naar de finale van de Welsh Cup!!!![]()
![]()
![]()
Ondanks dat ik zonder stiften moest starten, maar wel met ijzers op natgeregend gras wat natuurlijk bij uitglijden eindigde, toch door! Ik ben zo trots op mn kleine dappere pony! Ze durfde eigenlijk niet meer zo goed, want ze gleed echt om de twee passen uit en een middendraf of -galop zat er dan ook echt niet in.. Maar ik heb ondanks dat heel fijn kunnen rijdenWas uiteindelijk 2x derde met 176 en 184! Geeft me wel hoop, want we hadden veeeeeeel beter gekund als ze niet de hele tijd bang hoefde te zijn voor uitglijden, terwijl het natuurlijk meer dan logisch is dat ze dat was! Maar we zijn in ieder geval door
![]()
TeeGee schreef:2e met 180 en 1e met 192! Reserve kampioen en door naar regio
Lauura schreef:Nee stond overal actiever actiever actieverVoelt juist nu als fijne controle in begin gedeelte. Zie je ook wel aan de punten, wat meer zesjes maar ook 7 etc er tussen en dan komt galop stuk en dan 4 5 5 6 5.. Hij sprong twee keer verkeerd aan en als ik hem dan daarin wil corrigeren wil dat niet snel genoeg. Duurt gewoon 3 passen te lang en dan ben je al bij je volgende onderdeel. Daar wordt ie te strak in en gaat zo wat aan de haal met me.
_KellyAV schreef:In welke kring rijdt jij teegee?
Varro heb ik nu helaas op rust staan.. Gister ponykamp op stal gehad en een lange buitenrit gemaakt met de kinderen, en var was mee. Uurtje na het rijden zag ik 2 symmetrische grote harde bulten op zijn buik. Op de plek waar de singel zit. Z'n temp is normaal en hij oogt heel blij etc, net als anders. Ik ben nu steeds maar aan het koelen en morgen ochtend vroeg de da maar even bellen.
Ik hoop dat het snel weg trekt aangezien ik volgende week op instructie week ga..
melissa_93 schreef:vandaag clubkampioenschap gehad. Tevreden, maar niet zo als we kunnen. Doel voor vandaag is iig gelukt, proeven braaf door, zonder geklier. Reed zelf teveel op save. Had 183 en 182 en geloof 7e van de 16. Nu lekker 3 weken trainen en dan kringkampioenschap
Caro_MarjaH schreef:Ik heb lekker een weekend gewerkt, volgende week weer 2x op concours.......
lianne__ schreef:Caro_MarjaH schreef:Ik heb lekker een weekend gewerkt, volgende week weer 2x op concours.......
Hoe gaat de training nu?
Maar iig fijn dat ze nu voorwaarts is!
Ziet er nu weer iets netter uit

en mooi zuinig.
Was het iig wel mooi weer voor