Maar wat is Buzzy een knap paard!
Vloggen kan heel leuk zijn om te zien, mits het goed is uitgevoerd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben heel erg benieuwd! Ze loopt gelukkig weer als een zonnetje na de behandeling van de chiropractor
.
had even een wedstrijd stop om wat L dingen te bevestigen 
toch was het voldoende voor elke proef een winstpunt
ik ging dus weer blij naar huis

Choice was echt super braaf en heel trots op haar, thuis is ze best wel wat kijkerig, maar op wedstrijd vertrouwt ze gelukkig volledig op mij. De 1e proef ging best wel lekker, maar jury vond het te gehaast en had uiteindelijk 177,5 punten. Daar was ik wel beetje teleurgesteld over, maar niets aan te doen en volgende keer weer beter. Mijn 2e proef (proef 8) was dramatisch
ik ben maar liefst 3x verkeerd gereden na de slangenvolte 3 bogen... na de 1e x verkeerd rijden was ik zo van de leg dat het bijna niet meer goed kwam en dan wordt Choice ook erg druk omdat ik zenuwachtig wordt en geen goede leider meer ben. Nou ja drama en gelukkig geen verliespunt
Had misschien beter af kunnen groeten, maar ik dacht het is maar L1 en dan zie ik het maar als een goede oefening. Ik kende mijn proeven niet goed, alleen paar keer doorgelezen, maar niet van te voren geoefend/gereden omdat ik daar gewoonweg geen tijd voor heb gehad en pas sinds 1.5 week weer aan het rijden ben. Gewoon dom van mij... voorbereiding was gewoon niet goed, maar niets aan te doen, heb er weer veel van geleerd.
29 oktober doe ik mee met een proefgerichte clinic van Crista Bruine de Bruin bij mijn rijvereniging
en daarna zien we wel weer verder, nog niets ingepland qua wedstrijden na mijn vakantie.