Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sharon_quiz schreef:Sisi jou ken ik nog niet volgens mij. Of heb ik iets gemist. Anouk is overigens allaaaaaaaaaaaang over!
Gefeliciteerd met je punten Anouk!
Laura jammer van je wedstrijd. Die van mij is ook erg wisselvallig op wedstrijd. Zit soms met m'n handen in het haar.
Do mijn les was.. tja.. hoe zal ik het noemen.. Emotioneel. We begonnen met de appuyementen welke hij gelukkig heel braaf deed. Donderdag had ik er nog een hard hoofd in, maar nu kon ik ze gewoon rijden en er zelfs ook aan sleutelen zonder dat hij er heet van werd. Veelbelovend reed ik naar de wissel toe (op z'n makkelijke kant nog wel) maar die ging helemaal niet goed. Aan de ren en achter niet mee. Toen z'n moeilijke kant op, zelfde verhaal. Ik in tranen..![]()
Ik was het effe helemaal kwijt! Ik vroeg of m'n instructrice erop wilde maar ze zei: Nee! Hup! Doorzetten, niet zeuren. Jullie konden een jaar geleden ook niet normaal aanspringen van stap naar galop, dit is even moeilijk, maar je moet er doorheen. Ik zei dat ik gewoon niet wist wat ik moest doen en omdat Vanquish ook nog eens alles doet wat ik niet wil en ik daardoor me met teveel tegelijk moet bezig houden, het een zooitje wordt. Ik was bang dat ik het niet goed deed waardoor ik van Quiz nooit kon verwachten dat hij het goed zou doen. Even op adem gekomen en nogmaals goed doorgenomen wat ik precies op welk moment moet doen met mijn hulpen.
Nou, hup weer in galop. Eerst z'n makkelijke kant. Hij sprong netjes op mijn hulp naar de rechtergalop, hij was alleen in 2-en, maar wel direct mee achter. Toen z'n moeilijke kant op (hij bleef kalm) en hij sprong gewoon in ene een goede wissel! Nou ik was natuurlijk helemaal in de gloria. Dik beloond! Toen aan de draf gewerkt en daar ging hij heel fijn lopen. Dus uiteindelijk was de les fijn, haha. Maar het had weer aardig wat voeten in de aarde. Vandaag had ie vrij omdat ik een kater had. Morgen klim ik er weer op. Heb er weer vertrouwen in!
sharon_quiz schreef:Jammer van de les en clinic daffodil. Zou inderdaad best eens met het weer te maken kunnen hebben.
Do ja is zeker een fijn gevoel. Anderen zien het nog niet een zozeer, maar mijn instructrice die ons natuurlijk veel ziet, ziet het wel en ik voel het ook. Hopelijk kunnen we het uitbreiden naar nog meerHet enige struikelpunt is dat hij zich er dan af en toe net uitdrukt met z'n neus. Als ik hem dan weer wat ronder in wil stellen, ben ik het kwijt. Dus daar moet hij echt nog sterker in worden. Maar als hij eenmaal lekker los is gaat het wel oke. Ben benieuwd naar de tips van Alex straks