Poeh wat gaan jullie snel hier, zeg

Ik probeer binnenkort weer even uitgebreid bij te lezen, maar dat gaat hem voor nu niet worden helaas

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxxmh schreef:Net afgemeld voor wedstrijd weekend voor volgende week. Had er zo zin in maar paard loopt sinds vrijdagavond niet goed en ben zaterdagochtend op vakantie gegaan en er is nog geen verbetering dus dinsdag komt Wolvega. Gok het er niet op aangezien ze dan al 1.5 week stil staat en dan vind ik 2 dagen wedstrijd ook veel (als ze ineens weer goed loopt, verwacht ik niet, ze loopt niet slechter maar ook niet beter). Ga wel schrijven en vriendinnen voorlezen.
FleurSandro schreef:Wat heb ik een geluk gehad met het weer vandaag!! Hele hevige regen onderweg gehad, daar op het terrein een paar spetjes maar niet noemenswaardig, onderweg naar huis weer fikse regen![]()
Vandaag mijn L2 debuut gehad! (Zowel voor pony als voor mij) en de teller staat op L2+2!![]()
Jeetje wat reden er toch een hoop imposante grote dressuurpaarden meeVoelde me kleiner en kleiner worden hahaha lekker het buitenbeentje van de dag.
[ [url=m/uYitB9.jpg]Afbeelding[/url] ]
FleurSandro schreef:Wat heb ik een geluk gehad met het weer vandaag!! Hele hevige regen onderweg gehad, daar op het terrein een paar spetjes maar niet noemenswaardig, onderweg naar huis weer fikse regen![]()
Vandaag mijn L2 debuut gehad! (Zowel voor pony als voor mij) en de teller staat op L2+2!![]()
Jeetje wat reden er toch een hoop imposante grote dressuurpaarden meeVoelde me kleiner en kleiner worden hahaha lekker het buitenbeentje van de dag.
[ [url=m/uYitB9.jpg]Afbeelding[/url] ]
DemiSisa schreef:Balen joh.. Heb je een idee waardoor dat kwam?
Bowo schreef:Heeft iemand ervaring met een klacht indienen over een jury die gewoon veel te weinig tips heeft gegeven?
Ik heb 54% gereden met 2 onderstrepingen en 7 tips. Bij grofweg de helft van de onvoldoendes staat niet eens een opmerking...
DemiSisa schreef:Gefeliciteerd FleurSandro! Heb je zo te zien net gemist, stalgenoot moest in de M1/M2 rubriek starten dus ik was er toen, grappig!
Bowo, geen ervaring mee. Wel onwijs balen!
Selina schreef:Nou als iemand benieuwd is hoe m’n wedstrijd ging.
Zo zag het eruit:
[ [url=m/UbVpf1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi de bak uit gesprongen. Ik had echt bijna de auto geraakt. Jury was ook geschrokken
Selina schreef:DemiSisa schreef:Balen joh.. Heb je een idee waardoor dat kwam?
Wisselwerking. Zij heeft inmiddels door dat ik met rijden verstijf zodra zij rennerig is. Dus elke wedstrijd wordt haar gedrag erger.
Voelt gewoon stom dat al die paarden in de bak braaf hun rondje doen en de enige koudbloed gaat dan hysterisch de bak door
CharleyT schreef:Bowo schreef:Heeft iemand ervaring met een klacht indienen over een jury die gewoon veel te weinig tips heeft gegeven?
Ik heb 54% gereden met 2 onderstrepingen en 7 tips. Bij grofweg de helft van de onvoldoendes staat niet eens een opmerking...
Tsja wat zal ik er van zeggen. Men verwacht soms wonderen van juryleden, had je al die niet aanwezige tips dan nodig om te begrijpen waarom het 54% geworden is?
Verder ben je ook afhankelijk van de snelheid en ervaring van je schrijver, die ook een vrijwilliger is.