Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WenK schreef:dell_1 schreef:Worden in het weekend als er staat beoordeling gepland ook dingen daadwerkelijk al naar jury’s gestuurd?
Ja hoor, dat loopt in het weekend gewoon door.
linda2008 schreef:WenK schreef:
Ja hoor, dat loopt in het weekend gewoon door.
Weet iemand hoe het precies zit met de zichtbaarheid in het dashboard?
Ik dacht dat je hem zelf naar een jury stuurde met de knop “stuur naar jury”, dat de jury hem daarna moet accepteren en hij daarmee in je dashboard verschijnt, en dat de jury daarna moet beoordelen en je dan een mail krijgt...
maar ik las ook ergens dat dashboard niet bijgewerkt word in de weekenden, terwijl de beoordelingen wel “doorstromen”Iemand enig idee?
tammiebels schreef:Weet iemand hier hoe je in godsnaam een filmpje horizontaal geupload krijgt. Ik film horizontaal en wanneer ik hem upload staat hij een kwartslag gedraaid. Dan probeer ik dus het opnieuw, draai het filmpje op mijn telefoon een kwartslag, sla hem opnieuw op op de telefoon, upload hem weer en dan staat hij weer een kwartslag gedraaid maar nu de andere kant op (in vergelijking met de eerste keer staat hij dus een halve slag gedraaid, zeg maar eerst kwart naar links en nu kwart naar rechts).
Wij krijgen steeds de filmpjes terug dat ze niet geoordeeld kunnen worden omdat ze gedraaid staan.
edit
geprobeerd op youtube te uploaden om te kijken hoe hij komt te staan, dit staat wel gewoon horizontaal. Al meerdere programma's geprobeerd om te draaien in combinatie met we transfer, lukt niet
PSvanLot schreef:tammiebels schreef:Weet iemand hier hoe je in godsnaam een filmpje horizontaal geupload krijgt. Ik film horizontaal en wanneer ik hem upload staat hij een kwartslag gedraaid. Dan probeer ik dus het opnieuw, draai het filmpje op mijn telefoon een kwartslag, sla hem opnieuw op op de telefoon, upload hem weer en dan staat hij weer een kwartslag gedraaid maar nu de andere kant op (in vergelijking met de eerste keer staat hij dus een halve slag gedraaid, zeg maar eerst kwart naar links en nu kwart naar rechts).
Wij krijgen steeds de filmpjes terug dat ze niet geoordeeld kunnen worden omdat ze gedraaid staan.
edit
geprobeerd op youtube te uploaden om te kijken hoe hij komt te staan, dit staat wel gewoon horizontaal. Al meerdere programma's geprobeerd om te draaien in combinatie met we transfer, lukt niet
In het programma kan de jury zelf het filmpje draaien, maar misschien weet niet iedere jury hoe dit moet.
tammiebels schreef:Weet iemand hier hoe je in godsnaam een filmpje horizontaal geupload krijgt. Ik film horizontaal en wanneer ik hem upload staat hij een kwartslag gedraaid. Dan probeer ik dus het opnieuw, draai het filmpje op mijn telefoon een kwartslag, sla hem opnieuw op op de telefoon, upload hem weer en dan staat hij weer een kwartslag gedraaid maar nu de andere kant op (in vergelijking met de eerste keer staat hij dus een halve slag gedraaid, zeg maar eerst kwart naar links en nu kwart naar rechts).
edit
Tilmar schreef:Sterkte Wenk!
Help! Ik ben proeven aan het beoordelen, maar heb nu al de 2e die opgenomen is op 20 februari. Mag dat nou? Boven de video staat dat de video moet zijn opgenomen in de afgelopen 7 dagen. Ik heb ze dinsdag gekregen.
Het evenement loopt van 22 februari tot 28 februari.
Ik dacht dat ik het snapte..
Tilmar schreef:Sterkte Wenk!
Help! Ik ben proeven aan het beoordelen, maar heb nu al de 2e die opgenomen is op 20 februari. Mag dat nou? Boven de video staat dat de video moet zijn opgenomen in de afgelopen 7 dagen. Ik heb ze dinsdag gekregen.
Het evenement loopt van 22 februari tot 28 februari.
Ik dacht dat ik het snapte..
linda2008 schreef:De 20e ingestuurd maar “pas” de 23e bij een jury... ligt het dan toch nog dagen bij de knhs? Of zullen ze ook pas de 23e zijn ingestuurd (maar eerder zijn opgenomen)?
Sowieso mag het, filmpje was geen 7 dagen oud, maar die reactie was al gegeven
WenK schreef:Ik heb dit opgevat als 7 dagen voor de periode van insturen... Voor mij zou het ook een hoop duidelijker zijn als er gewoon gezegd zou worden dat de proef opgenomen moet zijn tussen 22 feb en 28 feb. Voor mijn gevoel heb je nu 2 weken de tijd om op te nemen.
Tilmar schreef:WenK schreef:Ik heb dit opgevat als 7 dagen voor de periode van insturen... Voor mij zou het ook een hoop duidelijker zijn als er gewoon gezegd zou worden dat de proef opgenomen moet zijn tussen 22 feb en 28 feb. Voor mijn gevoel heb je nu 2 weken de tijd om op te nemen.
Ja, precies!
Deze persoon had dit filmpje van zaterdag 20 februari dus gelijk in kunnen sturen (event 15 tot 21 februari), maar kan dus maandag 22 februari weer insturen, want dan is het nog geen week oud.
Ik heb nog een mailtje naar de knhs gestuurd, ben benieuwd.
Tilmar schreef:WenK schreef:Ik heb dit opgevat als 7 dagen voor de periode van insturen... Voor mij zou het ook een hoop duidelijker zijn als er gewoon gezegd zou worden dat de proef opgenomen moet zijn tussen 22 feb en 28 feb. Voor mijn gevoel heb je nu 2 weken de tijd om op te nemen.
Ja, precies!
Deze persoon had dit filmpje van zaterdag 20 februari dus gelijk in kunnen sturen (event 15 tot 21 februari), maar kan dus maandag 22 februari weer insturen, want dan is het nog geen week oud.
Ik heb nog een mailtje naar de knhs gestuurd, ben benieuwd.