Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scum schreef:Klopt het dat de sluitingsdatum gewijzigd is? Dat die nu 1 week voor de datum van het event ligt? Ook voor de events waar je al voor ingeschreven kon hebben?
daffodil schreef:Mywishmax, ja hoor goed contact maar blijkbaar stond ik er dubbel in en ik had de donderdag ervoor al de protocollen teruggestuurd. Sta er nu voor donderdag weer op en ben backup voor als ze omhoog zitten met iets. Dat komt goed!
Ik vind het eigenlijk allicht knap dat ze in zo'n korte tijd dit van de grond gekregen hebben en dat het best goed werkt ook! Dat wachten vind iedereen lastig maar ze zijn echt snel hoor.
MyWishMax schreef:rozebadeend schreef:Ik had wel voor mijn ZZLicht debuut 209 punten. Op zich was ik allang blij met die punten, ik was er nog helemaal niet klaar voor maar wou het gewoon eens proberen. Wel vond ik het heeel zuur dat ik voor een oefening eerst een 6 had, en dat is veranderd in een 5.... nou had ik ook niet echt winst verdiend, heel eerlijk. Maar dat vond ik wel echt een beetje kinderachtig
Maar het lastige is dat je niet weer of dat veranderd is na het tellen of dat de schrijver een fout heeft gemaakt, de jury een 6 zegt maar er daarna nog wat fout gaat en noem maar op.
swatch schreef:Ik heb een vraagje voor de M juryleden. Bij het filmen van het halthouden en achterwaarts gaan is bij mijn filmpje 3/4 van de benen van mijn paard zichtbaar en ik helemaal. Maar volgens jury moeilijk te beoordelen en 2x een 5. Ik zou het paard en zijn benen volledig kunnen laten filmen, maar dan staat mijn hoofd er niet op. Zou dit dan beter te beoordelen zijn?
Caritas schreef:Scum schreef:Klopt het dat de sluitingsdatum gewijzigd is? Dat die nu 1 week voor de datum van het event ligt? Ook voor de events waar je al voor ingeschreven kon hebben?
Kreeg vanmiddag een mail over de 14e, dat de sluitingsdatum de 7e is en dat annuleren ná die datum betekent dat je inschrijvingskosten verschuldigd bent.
[ [url=m/mxNexO.jpg]Afbeelding[/url] ]
swatch schreef:Ik heb een vraagje voor de M juryleden. Bij het filmen van het halthouden en achterwaarts gaan is bij mijn filmpje 3/4 van de benen van mijn paard zichtbaar en ik helemaal. Maar volgens jury moeilijk te beoordelen en 2x een 5. Ik zou het paard en zijn benen volledig kunnen laten filmen, maar dan staat mijn hoofd er niet op. Zou dit dan beter te beoordelen zijn?
daffodil schreef:Ik doe dat dus echt niet.......ik ga ook niet van alles aan zitten passen om op iets leuks uit te komen maar kom ik uit op 179,5 dan krijg je er wel een halve punt bij. Ik ben daar niet zo moeilijk in.
Wel ga ik heel hard lachen als er dan iemand naar me toe komt met 194,5 punt en er ook een halve punt bij wil....er zijn grenzen