Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maargoed, we blijven oefenen!

Spianne schreef:Wij gaan zondag voor ons officiële debuut! Ik zou eerst maar één proef rijden omdat mijn bijrijder ook een proef gaat rijden, maar er zit anderhalf uur tussen onze proeven dus heb toch maar gemaild of ik nog een tweede proef erbij kon doen. Pony zit lekker in haar vel de laatste tijd dus ik denk dat ze drie proeven met zo'n lange pauze prima gaat volhouden. Het is voor ons ook de eerste keer outdoor dus ik ben heel benieuwd!
Loraine1985 schreef:
die sprongetjes
Sanne96 schreef:Wij mogen zaterdag weer, ben heel benieuwd. 1e keer buiten op een vreemde grote locatie. Maar we zullen het zien, gewoon een beetje ervaring op doen
Anne_mieke88 schreef:Toch geen wesstrijd gister. Ik stond klaar in de knotten gewassen en helemaal klaar om te laden. Werd ik opgehaald voor mijn vrijgezellenfeest
Hahahah zelfs de manege heeft meegedaan en mij gewoon op de startlijst gezet
wel een leuk idee
_Lois_ schreef:[ Afbeelding ]
Eindelijk een goede foto van ons samen
stond wel behoorlijke wind dus hebben maar 10 minuutjes foto's gemaakt, paard wilde ook voor geen meter stilstaan
ze lijkt groot trouwens maar ik ben gewoon klein
vickiva schreef:Naat: oooh wat leuk! Haha. Iedereen wil toch zo'n foto voor in z'n archief?
Ik had vanochtend ook m'n wedstrijd. Volgens mij is ze nog nooit zo gespannen geweest! Ik had echt het gevoel dat ik een bom onder m'n kont had die elk moment af kon gaan. Bovendien een hele vervelende jury.. Toch nog met 175 en 177,5 af kunnen sluiten maar ik mag hopen dat ze de volgende keer iets meer ontspannen is
Naat3 schreef:[ [url=m/NrKd1Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag met mijn dochters in Uden wezen kijjen. Ons grote voorbeeld gespot.
IwanLuver schreef:Nou ons debuut en voor de eerste keer op vreemd terrein hebben we overleeft. Gadget was erg lief en braaf ondanks dat ze (en ik ook) wel spannend vond.
Nu moet ik op wedstrijd niet vergeten dat ik zelf ook moet rijden![]()
Ik had 184 -2 uiteraard verkeerde hand in de eerste proef en de tweede proef 164,5... veel spanning en ze was het een beetje zat.
Geeft niets, kop is eraf en we hebben het droog gehouden!
15 mei de volgende!
onley schreef:Ik heb jill haar manen op sportcoupe geknipt na een jaar lange manen en hengstevlecht dus 5 mei gasn er roosjes in ik hoop dat ze lukken.
Dit was vorig jaar.
[ [url=m/r1oK5m.jpg]Afbeelding[/url] ]
dus dan maar gewoon een hengstenvlechtNann__ schreef:Mijn paard loopt niet goed.. Is gegrepen door een pony in de wei.. Dus gister geen wedstrijd voor ons..
nog 2 puntjes en dan zijn we al L1 startgerechtigd