Vandaag braaf paardje
Glimt als een spiegel zo!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

die van mij is meer een bol haar met zand erop opt moment
.
sannedeedee1 schreef:Zijn jullie paarden/pony's ook zo vervelend met dit weer?
Wij hebben thuis een buitenbak, en jeetje hij is afgeleid, schrikt overal van, dus ik zet hem maar flink aan het werk dat ie een beetje bij de les blijft. Als hij vd week nog zo is ga ik denk ik toch maar naar de club binnen rijden, op deze manier kan ik niet echt fijn rijden

. Mijn ene paard zou wel enorm spoken met dit weer ondanks de binnenbak maar die rijd ik voorlopig toch nog niet.. Die andere is niet zo bang aangelegd, en die heeft wel wat last van de wind maar als die aan het werk is dan vergeet hij dat ook wel weer haha
OneAndOnlyx schreef:AlwaysH schreef:Hihi ja dan ken ik je dus![]()
Ik herkende je gezicht op je profielfoto.
Zit je nu op een andere school?
Ik herken jouw gezicht en naam eigenlijk niet. Ik zit nu op het Horizon College
. Heb mijn VMBO-diploma gehaald.
Wij hebben thuis een buitenbak, en jeetje hij is afgeleid, schrikt overal van, dus ik zet hem maar flink aan het werk dat ie een beetje bij de les blijft. Als hij vd week nog zo is ga ik denk ik toch maar naar de club binnen rijden, op deze manier kan ik niet echt fijn rijden
)