Hij is niet moe te krijgen! Halverwege de cross voelde ik hem iets moe worden, bij 2 sprongen en er tussendoor iets rustiger gereden, en vervolgens trekt hij weer als een gek aan en helemaal dol weer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mistid schreef:_Elke schreef:Goed bezig Mirthe en Carola!! Hield het weer het een beetje goed?
Hoe lang waren jullie onderweg? Tijd lang op de trailer de paarden of niet?
Weer was super! Denk ongeveer 7 minuutjes reistijd. Startte in Norg![]()
Top Pantykous! Op naar nog veel meer punten!
Mooie strandfoto's!
Fijn MDH
Uhhhhm ik wil niet vervelend doen. Maar het valt mij echt heel erg op dat er mensen zijn die elke keer van die losse flodders posten en wat dan ook nog eens alleen over hunzelf gaat. Het is toch de bedoeling om een gezellige groep te krijgen en niet een gezellig groepje + wat mensen die alleen maar aandacht willen? Als je alleen maar wilt horen hoe goed je bent en hoe zo'n mooi paard je hebt of hoe zielig je bent kan je beter een topic openen met je verhaal er in. Sommigen doen nog de moeite om een algemeen zinnetje neer te zetten maar anderen die posten echt alleen maar over hunzelf. Zie alleen al op deze pagina posts van 3 van zulke 'leden van het topic'. De mensen over wie het gaat zullen dit vast niet lezen omdat ze niet aan bijlezen doen, maar dan weet de rest wel hoe ik er over denk![]()
Gisteren had ik selectie voor JSP, stond een dik M parcours en Chall liep zo simpel! Alles paste, alles klopte, heerlijk. Degene die commentaar gaf en ook beoordeelde heeft 3x gezegd dat ik een fantastisch paard heb!
Chall was alleen nog lang niet moe, zondag een cross gelopen, gisterochtend buitenrit van 2,5 uur gedaan en toen 's avonds dus nog selectie. Hij was nog topfit, idiootje
Pantykous schreef:Persoonlijk vind ik het juist fijn dat het vooral springen gerelateerd is. Een HK topic zit ik niet zo op te wachten. Ik vind dus vooral posts van wedstrijden, trainingen en hoe paarden zich ontwikkelen of juist niet, interessant om te lezen.
janahxginger schreef:
Loes1996 schreef:Leuk topic!!
Ik heb vandaag maar weer eens met Tessje gesprongen, het is nog wel rustig opbouwen dus de dressuur afgewisseld met een sprongetje:)
moonforever schreef:Vanwege ik verlopig er niet op kan springen heb ik x los late springen,!
erg trots op hem !
[SPR-ITP] Pre pablo los springen
TessJazz schreef:ik ben lekker naar het strand geweest met Jazz!