Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

TeeGee schreef:Hier altijd 10 of 12,50 startgeld en bekers als prijs.
Sta nu wel op de lijst voor zondag,mag als tweede dus mooi op tijd.
Gister had ze een vrije dag dus had vandaag willen rijden maar m'n kleine is niet fit dus net alleen even naar stal geweest om pulp te maken en even de molen. Morgen nog half uurtje les.
Ben heel benieuwd hoe het zal gaan, maar ik heb er ook echt zin in
Was uiteindelijk 2x derde met 176 en 184! Geeft me wel hoop, want we hadden veeeeeeel beter gekund als ze niet de hele tijd bang hoefde te zijn voor uitglijden, terwijl het natuurlijk meer dan logisch is dat ze dat was! Maar we zijn in ieder geval door
vonneke schreef:Mickey. Ik heb nu een nieuwe te leen. Weekje proberen
_coquette_ schreef:Hier een stukje van mijn les op vrijdag. Gijs was wel echt kapot die dag. Was blij dat het de laatste les was haha
http://youtu.be/M3vUL8qJMqY
Olrike schreef:Hoi allemaal,
mag ik mij hier melden? Lees al een tijdje mee![]()
Ik heb in april mijn 5 jarige ruin voor het eerst M1 gestart. Tijdens deze wedstrijd liep hij winst en een oranje lintje. Hij gaat nog erg weinig/sporadisch mee op wedstrijd.
Ik lees over zadelleed, helaas heb ik hier de laatste tijd ook mee te maken![]()
Onderstaand 2 foto's ter illustratie:
Lauura schreef:Mijn doel was in december M1 startgerichtigd te mogen zijnBij stellen naar Z1 haha.
Ik ga ook bij 10 over, zonde van m'n geld
lianne__ schreef:Ik ga vanavond een weekendje op ponykamp.
Dit organiseer ik elk jaar voor de ponyclub, erg leuk. Dit jaar een nieuwe locatie, dat is wel spannend.
Lekker een paar daagjes boscrossen en genieten, we zijn met 15 paarden en pony’s.
Echt een leuke groep meiden tussen de 10 en 16 jaar!

Die van mij ging echt weer ruk.. draf gedeelte nog wel fijn maar galop 0 controle en die trekt m'n hele proef omlaag. Eerst maar is daarmee aan de slag voordat we weer gaan.
Voelt juist nu als fijne controle in begin gedeelte. Zie je ook wel aan de punten, wat meer zesjes maar ook 7 etc er tussen en dan komt galop stuk en dan 4 5 5 6 5.. Hij sprong twee keer verkeerd aan en als ik hem dan daarin wil corrigeren wil dat niet snel genoeg. Duurt gewoon 3 passen te lang en dan ben je al bij je volgende onderdeel. Daar wordt ie te strak in en gaat zo wat aan de haal met me.